Se on aina ollut lempi purkkani. Vihreä jenkki on myös lemppareitani, mutta siitä on kauan kun olen sitä jauhanut.
Syön Airwaves purkkaa nyt
16
234
Vastaukset
- stadinn
Mitä järkee on syödä yöllä purkkaa haloo?..
- Syvällinenmies
Nyt on ilta. Yö alkaa klo 24 jälkeen.
- purkka-addikti
Jenkki on niin kallista. Ostan yleensä Lidlistä purkkaa, en muista merkkiä, mutta on paljon halvempaa kuin Jenkki. Joskus kyllä ostan Jenkiltä jotain niitä erikoisempia makupurkkia.
- Syvällinenmies
Purkka ei ole ikinä kallista. Joskus pari, kolme vuotta sitten muistaakseni ostin Lidlin purkkaa. Vai onko siitä nyt vuosi? 1,5 vuotta? No joka tapauksessa, se oli halpaa. Taisi olla reilusti alle euron. Maku oli teollinen. Lievästi sanottuna. Ei paha. Omanlaisensa. Todellakin.
- Syvällinenmies
Kävin tänään kahvilassa. Ostin juustokakun palan ja tuplaespresson. 8,50 euroa. Miten 1,30 maksava purkkapussi voi olla kallis?
- pienin.nimittävä.tekijä
Nyt ihan pelottaa. Aiwaves on munkin lemppari. Ei hitto.
- Syvällinenmies
No, se vaan on paras.
- hubapalsta
Ei purkkaa pidä syödä, siitä sa vielä suolitukoksen. Ja hampaiden pesuhan se tähän aikaan kuuluu, ei purkka aja samaa asiaa :D
Mulla on aamulla airwave suussa kun ajan skeggen.- Syvällinenmies
Jos syö purkkaa kun ajaa partaa, niin voi näkyä ajotuloksessa.
- hubapalsta
Syvällinenmies kirjoitti:
Jos syö purkkaa kun ajaa partaa, niin voi näkyä ajotuloksessa.
Ei näy mulla kun ajan koneella kiireen vuoksi, ajojälkikin on vähemmän hip mutta sileää.
Tähän aikaan on hampaille parempi juoda vodaa eikä mäiskyttää vittu purkkaa. - Syvällinenmies
hubapalsta kirjoitti:
Ei näy mulla kun ajan koneella kiireen vuoksi, ajojälkikin on vähemmän hip mutta sileää.
Tähän aikaan on hampaille parempi juoda vodaa eikä mäiskyttää vittu purkkaa.Et sä pysty ajamaan partaa, jos jauhat purkkaa samalla. Mulla on melkein 200 euron partakone, joten mä tiedän siitäkin jotain. Koneella saat vähän karvaa lyhennettyä, mutta edes parhaimmat koneet eivät pääse lähellekään keskitason double edge terää.
- nolopalsta
Syvällinenmies kirjoitti:
Et sä pysty ajamaan partaa, jos jauhat purkkaa samalla. Mulla on melkein 200 euron partakone, joten mä tiedän siitäkin jotain. Koneella saat vähän karvaa lyhennettyä, mutta edes parhaimmat koneet eivät pääse lähellekään keskitason double edge terää.
Kyllähän pystyy, ei sitä purkkaa mässytetä kuin fööni-pena leuat jauhaen kuin lehmällä ja skeggee ajaessa pitää olla jauhamatta että ajaminen onnistuu.
Ei kaikilla ole joka aamu aikaa ajaa kuin koneella prkl.
"Syvällinen" my ass, skidiltä kuulostat.
- täyttäkamaa
Mä en mitään tollasia osta ja jos ostan niin ostan ison pussin jenkki prota tai jossa on täys ksylitolia ei mitään muita makeutusaineita.
- Syvällinenmies
Jenkki pro on ihan hyvän makuista.
- raikkaustärkeää
Itse en voi purkkaa jauhaa kun leukaniveleni ovat niin huonossa kunnossa.. Pastilleja löytyy kyllä laukusta aina (xylitol pastillejakin). Laukussa taitaa olla nyt kolme askia... :)
- Syvällinenmies
No jopas on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693