Klitorisorgasmi hukassa

Nimettömänäkysyn

Moi! Olen jo kolmekymppinen nainen ja yksi asia häiritsee, en meinaa saada klitorisorgasmeja enään! Saa touhuta tunnin että tulee. Ennen olin vuosia seksuaalisesti todella aktiivinen, erosin ja sen jälkeen ollut hiljaisempaa. Exän kanssa sain orgasmeja pelkästään yhdynnässä ja klitorista kiihottamassa myös, nyt uuden kumppanin kanssa sekä itsetyydyttämällä se on vaikeaa. Minulla on gynen mukaan tiukka ja itseasiassa nykyisin myös ylikireä alapää, johtuukohan tämä ongelma siitä??

7

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

      Ei varmasti johdu siitä ja ei se liian kireä ole todellakaan kun sieltä kumminkin vedetään tarvittaessa vaikka 3-4kg penikka.

    • neuvontoiseltanaiselta

      menepä hierovaan suihkuun, ja sillä hiero kohtuurajusti.. itse opin lähes viiskymppisenä vasta sen... huippua.. en pitkässä liitossani ole moista kokenu... ehkä tuo auttaa..

    • 13O2

      Ei muuta kuin voidetta peliin ja jokailtaiseen hekumaan. Ihmisen elämässä on erilaisia vaiheita ja siinä vaiheessa kun naisen seksikerrat vähenevät elimistö alkaa valmistautumaan ennenaikaiseen menopaussiin. Sen seurauksena mm. rinnat pienenevät ja nännien tunto heikkenee huomattavasti. Myös emättimen kosteus vähenee. Jos olet huomannut näitä niin masturboimaan siis. Muutoin elimistö valmistautuu eläkkelle siirtymiseen.

    • hyvältäkin.tuntuu

      Minä en koe saavani orgasmia kuin äärimmäisen harvoin. Eikä sillä oikeastaan niin hirveän suurta väliä olekkaan. Nautin silti kovin yhdynnöistä aina silloin kun siihen on mahdollisuus ja sen tuomasta hyvästä olosta ( N59). Miten Sinulla?

    • ylikireä

      ja itseasiassa nykyisin myös ylikireä alapää, johtuukohan tämä ongelma siitä??
      °°° Etsit vikaa väärästä päästä. Orgasmei koskaan johdu alapäästä vaan se syntyy korvien välissä. Siksi orgasmin voi saada käskystä esim. hypnoosissa.
      Käynti terapeutilla ta ipsykiatrilla saattaa auttaa ylikireän yläpääm ongelmissa.

    • Ongelmanasi on se, ettet ole kohdannut vielä riittävän kärsivällistä ja kokenutt miestä.

    • Nimettömänäkysyn

      Masturboin melkein joka päivä joten ongelma ei ole siinä, saan kyllä järisyttäviä orgasmia, noh, laitteilla joilla klitoris menee lähes tunnottomaksi. Se on niin helppoa, 2min ja orgasmi saavutettu, gpistekiihotin käytössä myös. Onhan se sitten eri miehen kanssa, kun ei ole niitä surisevia vehkeitä mukana enkä halua niitä seksiin mielellään sekoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe