Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Klitorisorgasmi hukassa

Moi! Olen jo kolmekymppinen nainen ja yksi asia häiritsee, en meinaa saada klitorisorgasmeja enään! Saa touhuta tunnin että tulee. Ennen olin vuosia seksuaalisesti todella aktiivinen, erosin ja sen jälkeen ollut hiljaisempaa. Exän kanssa sain orgasmeja pelkästään yhdynnässä ja klitorista kiihottamassa myös, nyt uuden kumppanin kanssa sekä itsetyydyttämällä se on vaikeaa. Minulla on gynen mukaan tiukka ja itseasiassa nykyisin myös ylikireä alapää, johtuukohan tämä ongelma siitä??
7494
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Ei varmasti johdu siitä ja ei se liian kireä ole todellakaan kun sieltä kumminkin vedetään tarvittaessa vaikka 3-4kg penikka.

Äänestä

menepä hierovaan suihkuun, ja sillä hiero kohtuurajusti.. itse opin lähes viiskymppisenä vasta sen... huippua.. en pitkässä liitossani ole moista kokenu... ehkä tuo auttaa..

Äänestä

Ei muuta kuin voidetta peliin ja jokailtaiseen hekumaan. Ihmisen elämässä on erilaisia vaiheita ja siinä vaiheessa kun naisen seksikerrat vähenevät elimistö alkaa valmistautumaan ennenaikaiseen menopaussiin. Sen seurauksena mm. rinnat pienenevät ja nännien tunto heikkenee huomattavasti. Myös emättimen kosteus vähenee. Jos olet huomannut näitä niin masturboimaan siis. Muutoin elimistö valmistautuu eläkkelle siirtymiseen.

Äänestä

Minä en koe saavani orgasmia kuin äärimmäisen harvoin. Eikä sillä oikeastaan niin hirveän suurta väliä olekkaan. Nautin silti kovin yhdynnöistä aina silloin kun siihen on mahdollisuus ja sen tuomasta hyvästä olosta ( N59). Miten Sinulla?

Äänestä

ja itseasiassa nykyisin myös ylikireä alapää, johtuukohan tämä ongelma siitä??
°°° Etsit vikaa väärästä päästä. Orgasmei koskaan johdu alapäästä vaan se syntyy korvien välissä. Siksi orgasmin voi saada käskystä esim. hypnoosissa.
Käynti terapeutilla ta ipsykiatrilla saattaa auttaa ylikireän yläpääm ongelmissa.

Äänestä

Ongelmanasi on se, ettet ole kohdannut vielä riittävän kärsivällistä ja kokenutt miestä.

Äänestä

Masturboin melkein joka päivä joten ongelma ei ole siinä, saan kyllä järisyttäviä orgasmia, noh, laitteilla joilla klitoris menee lähes tunnottomaksi. Se on niin helppoa, 2min ja orgasmi saavutettu, gpistekiihotin käytössä myös. Onhan se sitten eri miehen kanssa, kun ei ole niitä surisevia vehkeitä mukana enkä halua niitä seksiin mielellään sekoittaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Nimettömänäkysyn kirjoitti:

Moi! Olen jo kolmekymppinen nainen ja yksi asia häiritsee, en meinaa saada klitorisorgasmeja enään! Saa touhuta tunnin että tulee. Ennen olin vuosia seksuaalisesti todella aktiivinen, erosin ja sen jälkeen ollut hiljaisempaa. Exän kanssa sain orgasmeja pelkästään yhdynnässä ja klitorista kiihottamassa myös, nyt uuden kumppanin kanssa sekä itsetyydyttämällä se on vaikeaa. Minulla on gynen mukaan tiukka ja itseasiassa nykyisin myös ylikireä alapää, johtuukohan tämä ongelma siitä??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu