Help,
pitäisi tilata verkosta osat etupään jarruremonttiin, mutta vaihtoehtoja on lukuisia, joten en tiedä, minkälaiset jarruosat pitäisi tilata...
Onkohan jotain vinkkiä: Volvo kasattu Belgiassa ja 2.3litran koneella...
740GL vm 92 - miten tunnistan, mitkä jarrut?
6
139
Vastaukset
- vinkoodista
tyyppikilvestä,alustanumerosta,valmistusnumerosta.
Niitä Googleen.
Toki jos mittaat jarrupalat ja satuloiden männät.- OldBrakeMaster
Eikähän tuossa vuosimallissa ollut ainoastaan Cirlingin jarruja.
- soossilaatu
Biltemasta tai motonetista saa kätevämmin, heti mukaan!
- CGC
OldBrakeMaster kirjoitti:
Eikähän tuossa vuosimallissa ollut ainoastaan Cirlingin jarruja.
No ei taatusti ollut minkään Cirlingin jarruja. Ei tuossa eikä muissakaan vuosimalleissa.
- No.miks.ei
CGC kirjoitti:
No ei taatusti ollut minkään Cirlingin jarruja. Ei tuossa eikä muissakaan vuosimalleissa.
Girlingiä on myös...
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/655/135813/autot/volvo/740-760-1982-1992?vuosimalli=1992#Jarruosat
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Jarrujarjestelma/
- Volvo740GLi
Bendixin jarrut oli ja homma hoidettu. Jarrulevy oli väärä eli oli liian paksu; liekö ollut abs-jarruille. Vaihdoin oikeisiin ja toinen uusi satula sekä letkut.
Nyt on etupään jarrut loistavassa kunnossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882