Murhalesken muistelmat myyntitilaston kärjessä

Totuus_valkenee_

Susku London lähettää terveiset Facebookissa:

"Muutamien toimittajien ulinasta huolimatta Murhalesken muistelmat ovat Akateemisen myyntitilaston kärjessä. Terveisiä niille kaikille, jotka ovat vuosia kirjoittaneet ilkeyksiä syyttömästä ihmisestä mediaan ja sosiaaliseen mediaan, ja erityisesti niille, jotka ovat ilmoittaneet, etteivät meinaa koko kirjaa lukea. Me muut toivomme oikeuden toteutuvan Suomessa kaikilla tasoilla."

http://www.facebook.com/SuskuLondon/

149

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miinuksenpuolellemeni

Paska linkki, ei toiminut. Noinko pahasti se kirja floppasi?

• face_apua

Sinun pitää olla Facebookissa kirjautuneena, jotta pääset lukemaan sivua.

• Annelionhuora

Annelin uuden kirjan nimi: Anneli Auer - Elämäni huorana osa 1

• SilläLaillaNiinSitäPitää

"Anneli Auerin Murhalesken muistelmat on noussut Akateemisen kirjakaupan TOP10-listan myydyimpien tietokirjojen kärkeen. Suurta huomiota herättänyt teos on myös Into Kustannuksen vuoden myydyin kirja jo kaksi viikkoa ilmestymisensä jälkeen."

• hahahahhahahahahhah
        SilläLaillaNiinSitäPitää kirjoitti:

"Anneli Auerin Murhalesken muistelmat on noussut Akateemisen kirjakaupan TOP10-listan myydyimpien tietokirjojen kärkeen. Suurta huomiota herättänyt teos on myös Into Kustannuksen vuoden myydyin kirja jo kaksi viikkoa ilmestymisensä jälkeen."

Pelkkää huuhaata koko juttu. Yhden kirjakaupan "TIETO"kirjojen topkympissä, vaikka ei ole tietokirja eikä oikeitakaan tietokirjoja nykyään myydä juuri ollenkaan. Tuo intokustannus taas on joku femakkopulju joka ei myy vuodessa yleensäkään montaa kirjaa eli ei ole montaa sataa satukirjaa kaupaksi mennyt.

• VuodenKirja

• sian.profiili

Tuolla Facebook-sivulla voi kommentoida. Eipä näy sikanaaman kommentteja. Ei taida pokka riittää.

• hyihelvetti
        VuodenKirja kirjoitti:

Anneli Auerin kirja Murhaleskenmuistelmat rulettaa edelleen myyntitilaston kärjessä.

https://www.youtube.com/watch?v=TDpcN3skLIc&feature=youtu.be

Kammottava naama jo aloituskuvassa, ei voi katsoa. Täytyy olla todella huono ihmistuntija jos ei tajua tuota akkaa valehtelijaksi, ihan aito pedomurhaaja se on.

• Vain.yksi.elämä
        hyihelvetti kirjoitti:

Kammottava naama jo aloituskuvassa, ei voi katsoa. Täytyy olla todella huono ihmistuntija jos ei tajua tuota akkaa valehtelijaksi, ihan aito pedomurhaaja se on.

Voi mitä luusereita täällä itkeekään. Anneli se paiskii töitä, kirjoittaa kirjan ja antaa haastatteluita ympäri maan. Anneli päihittää nämä surkeat itkijät mennen tullen. Pian hän painelee ohituskaistalla uudella mersullaan ja väläyttää kauniin hymyn ohi mennessään.

• huoraa.nyrkillä.turpaan
        Vain.yksi.elämä kirjoitti:

Voi mitä luusereita täällä itkeekään. Anneli se paiskii töitä, kirjoittaa kirjan ja antaa haastatteluita ympäri maan. Anneli päihittää nämä surkeat itkijät mennen tullen. Pian hän painelee ohituskaistalla uudella mersullaan ja väläyttää kauniin hymyn ohi mennessään.

Ja se huoratsu noin tekee niin mää oksennan sen päälle ja lyön sitä naamaan.

• lehmänhäntä
      • jos.ei.lue

Murhalesken muistelmat löytyy huonoiten myydyistä kirjoista.
        Miksi annelisteille on niin iso ongelma, jos joku ei aio lukea Annelin kirjaa?

• Kirjallisuus

Voi tätä kateuden määrää. Kirjoittakaa itse kirja ja katsokaa montako saatte myydyksi.

• SikanaamaManner

Hyvä on. Kirjoitan kirjan "Anneli Auer on murhaaja."

• Kirjaasi.odotellessa

Ole hyvä vaan ja kirjoita. Annelin kirja on 300 sivuinen, muista tuplata sivumäärä. Kerro sitten, kun kirja on valmis ja kuka on kustantaja?

• y-hyyyy

Minä taas odotan kirjaa kolmelta nuorimmalta. He tässä oat joutuneet mustamaalauksen kohteeksi, jonkun rikollisjärjestön? järjestämä parjaus kampanja.

• AivopesunUhrit

Minäkin odotan kolmen nuorimman lapsen kasvavan aikuisiksi ja kertovan miten nämä mielikuvitustarinat syntyivät sijaiskodissa.
        Nimimerkki Nicht Schuldig on kääntänyt minfoon saksalaisesta televisio ohjelmasta asiantuntijakeskustelun pääkohtia:

Re: Obelux CR9 ja lapsille tehdyt tutkimukset
        ViestiKirjoittaja Nicht schuldig » Su Loka 09, 2016 11:02 am

Olisiko tässä selitystä kahdelle oudolle ilmiölle tapaus Auerissa. Ensimmäinen on Annelin "tunnustus" ja toinen on lasten kertomusten yhtäläisyydet:

http://www.ardmediathek.de/tv/NACHTCAF% ... d=38184204

Toimittaja:

Muistot ovat tärkeitä myös yleisestikin ja rikosoikeudenkäynneissä esim. silminnäkijän kertomus tai voiko näihin muistoihin ylipäätään luottaa?
        On olemassa yksi tutkimus, joka on herättänyt paljon kansainvälistä huomiota, joka on tuotettu London South Bank yliopistossa psykologian tutkija Julia Shaw:n toimesta. Tässä tutkimuksessa tulette siihen tulokseen, että karkeasti yhteen vedettynä, muistoja voi manipuloida, miten päädyitte tähän tulokseen?

Julia:

Jaa olen muistitutkija ja työskentelen yliopistolla ja siellä olin ylipuhunut ihmisiä, että he olisivat tehneet rikoksia, joita he eivät olleet oikeasti tehneet, minä siis istutin ihmisiin muistikuvia asioista, jotka eivät olleet koskaan tapahtuneet.

Toimittaja: Miten se tapahtui, selittäkää meille.

Julia:

Se tapahtui niin, että minulla oli kolme asiaa, jotka olivat totta. Minulla oli koehenkilön parhaan ystävän nimi, hänen kotipaikkansa ja tämä paras ystävä tiesi, että olin ollut yhteydessä koehenkilöiden vanhempiin. Kaikki koehenkilöt olivat eri alojen opiskelijoita. Ja näiden kolmen tosiasian avulla pystyin uskottelemaan heille, että tiedän heidän elämästään enemmän kuin he itse, ja he yhdessä minun kanssani pystyimme rakentelemaan tätä kolmessa eri haastattelussa, jossa syntyi luova narratiivinen kuva ja fiktio.

Toimittaja:

Siis edellytys tälle, että voi manipuloida muistoja on se, että on syntynyt jonkinlainen luottamus.

Julia:

Täsmälleen näin. Ihmisen täytyy uskoa, että se, joka istuu vastapäätä ja joka oikeasti suggeroi, että tämä tietää jotakin hänestä itsestään, hän tietää itsensä tehneen jotakin, hänen täytyy siis uskoa, että toinen tietää jotain enemmän, jota itse ei tiedä.

Toimittaja:

Kertokaapa kerran vielä lyhyesti ja aivan konkreettisesti miten tarkkoja ne muistikuvat olivat, joita yhdessä siellä synnytitte, jotka eivät edes olleet mahdollisia?

Julia:

70 % minun koehenkilöistäni uskoivat siihen, että he olivat tehneet jonkun rikollisen teon, ja tässä yhteydessä olivat olleet poliisin kanssa tekemisissä, jota ei koskaan ollut tapahtunut ja se oli joukko erilaisia muistoja, esim. että he olivat varastaneet jotakin, että he ehkä olivat lyöneet jotain toista, he olivat hyökänneet aseen kanssa jonnekin ja sitten vanhempiin oli oltu yhteydessä poliisin toimesta, ja sitten oli joukko selityksiä miksi tämä kaikki oli tapahtunut, kuka oli uhri ja mitkä olivat seuraamukset. Se kuulosti siltä kuin, että se olisi todellakin tapahtunut.
        Se oli hyvin kokonaisvaltaista ja hyvin tunteellista.

Yksi paneelikeskusteltuun osallistujista kysyy:

Miksi tehdä tällaista?

Toimittaja:

Istuttaa siis valemuistoja? Onko esimerkiksi yksi syy se, että poliisien täytyisi harkita hyvin tarkkaan, että miten he kuulustelevat jotakin henkilöä.

Julia:

Esimerkiksi.

Osallistuja jatkaa:

Täytyykö jotain koehenkilöä painostaa tällaiseen, että hän olisi tehnyt jotakin, joka ei ole edes totta.

Toimittaja:

Poistettiinko tämä muisto sitten?

Julia:

Kyllä, minähän sain tietenkin yliopistolta eettisen luvan, että sain tehdä näin. Mutta näin täytyy tehdä, jotta voi osoittaa oikeudelle kuinka monimutkaisia ja kuinka uskomattoman aitoja valemuistot voivat olla. Ihminen itse voidaan saada täysin vakuuttuneeksi näistä aivan yksinkertaisella manipuloinnilla, ystävällisessä toiminnassa, suggeroiduilla yksityiskohtien toistamisilla ja yksinkertaisilla kuvitelmilla voidaan syytön ihminen saada tunnustamaan rikos.

Osallistuja:

Eikö tässä koehenkilöt ole maksaneet kallista hintaa? Täytyykö ihmiset pakottaa tällaiseen, tiesivätkö he mitä tapahtuu? Vai poimitteko jostain joukosta noin vaan ihmisiä ja sitten istutitte heihin tällaisia muistoja?

Toimittaja:

Niin miten on?

Julia:

Ihmiset tiesivät, että on kysymys jostain emotionaalisesti järkyttävästä tilanteesta. He tiesivät, että puhutaan jostain extrem-tilanteesta. Koehenkilöitä oli vain 60. Kuten sanottu tähän mennessä oikeuslaitos ei ole ollut vakuuttunut siitä, että tällaisia vääriä tunnustuksia voi olla olemassa. Tällaista tutkimusta täytyy tehdä, jotta voidaan todistaa ja osoittaa, että näin on ja tämä voi tapahtua kenelle tahansa.

Osallistuja:

Tämähän on kuin Gulag.

Toimittaja kysyy:

Mitä tarkoitatte?

JATKUU ALLA

• ValeMuistot
        AivopesunUhrit kirjoitti:

Minäkin odotan kolmen nuorimman lapsen kasvavan aikuisiksi ja kertovan miten nämä mielikuvitustarinat syntyivät sijaiskodissa.
        Nimimerkki Nicht Schuldig on kääntänyt minfoon saksalaisesta televisio ohjelmasta asiantuntijakeskustelun pääkohtia:

Re: Obelux CR9 ja lapsille tehdyt tutkimukset
        ViestiKirjoittaja Nicht schuldig » Su Loka 09, 2016 11:02 am

Olisiko tässä selitystä kahdelle oudolle ilmiölle tapaus Auerissa. Ensimmäinen on Annelin "tunnustus" ja toinen on lasten kertomusten yhtäläisyydet:

http://www.ardmediathek.de/tv/NACHTCAF% ... d=38184204

Toimittaja:

Muistot ovat tärkeitä myös yleisestikin ja rikosoikeudenkäynneissä esim. silminnäkijän kertomus tai voiko näihin muistoihin ylipäätään luottaa?
        On olemassa yksi tutkimus, joka on herättänyt paljon kansainvälistä huomiota, joka on tuotettu London South Bank yliopistossa psykologian tutkija Julia Shaw:n toimesta. Tässä tutkimuksessa tulette siihen tulokseen, että karkeasti yhteen vedettynä, muistoja voi manipuloida, miten päädyitte tähän tulokseen?

Julia:

Jaa olen muistitutkija ja työskentelen yliopistolla ja siellä olin ylipuhunut ihmisiä, että he olisivat tehneet rikoksia, joita he eivät olleet oikeasti tehneet, minä siis istutin ihmisiin muistikuvia asioista, jotka eivät olleet koskaan tapahtuneet.

Toimittaja: Miten se tapahtui, selittäkää meille.

Julia:

Se tapahtui niin, että minulla oli kolme asiaa, jotka olivat totta. Minulla oli koehenkilön parhaan ystävän nimi, hänen kotipaikkansa ja tämä paras ystävä tiesi, että olin ollut yhteydessä koehenkilöiden vanhempiin. Kaikki koehenkilöt olivat eri alojen opiskelijoita. Ja näiden kolmen tosiasian avulla pystyin uskottelemaan heille, että tiedän heidän elämästään enemmän kuin he itse, ja he yhdessä minun kanssani pystyimme rakentelemaan tätä kolmessa eri haastattelussa, jossa syntyi luova narratiivinen kuva ja fiktio.

Toimittaja:

Siis edellytys tälle, että voi manipuloida muistoja on se, että on syntynyt jonkinlainen luottamus.

Julia:

Täsmälleen näin. Ihmisen täytyy uskoa, että se, joka istuu vastapäätä ja joka oikeasti suggeroi, että tämä tietää jotakin hänestä itsestään, hän tietää itsensä tehneen jotakin, hänen täytyy siis uskoa, että toinen tietää jotain enemmän, jota itse ei tiedä.

Toimittaja:

Kertokaapa kerran vielä lyhyesti ja aivan konkreettisesti miten tarkkoja ne muistikuvat olivat, joita yhdessä siellä synnytitte, jotka eivät edes olleet mahdollisia?

Julia:

70 % minun koehenkilöistäni uskoivat siihen, että he olivat tehneet jonkun rikollisen teon, ja tässä yhteydessä olivat olleet poliisin kanssa tekemisissä, jota ei koskaan ollut tapahtunut ja se oli joukko erilaisia muistoja, esim. että he olivat varastaneet jotakin, että he ehkä olivat lyöneet jotain toista, he olivat hyökänneet aseen kanssa jonnekin ja sitten vanhempiin oli oltu yhteydessä poliisin toimesta, ja sitten oli joukko selityksiä miksi tämä kaikki oli tapahtunut, kuka oli uhri ja mitkä olivat seuraamukset. Se kuulosti siltä kuin, että se olisi todellakin tapahtunut.
        Se oli hyvin kokonaisvaltaista ja hyvin tunteellista.

Yksi paneelikeskusteltuun osallistujista kysyy:

Miksi tehdä tällaista?

Toimittaja:

Istuttaa siis valemuistoja? Onko esimerkiksi yksi syy se, että poliisien täytyisi harkita hyvin tarkkaan, että miten he kuulustelevat jotakin henkilöä.

Julia:

Esimerkiksi.

Osallistuja jatkaa:

Täytyykö jotain koehenkilöä painostaa tällaiseen, että hän olisi tehnyt jotakin, joka ei ole edes totta.

Toimittaja:

Poistettiinko tämä muisto sitten?

Julia:

Kyllä, minähän sain tietenkin yliopistolta eettisen luvan, että sain tehdä näin. Mutta näin täytyy tehdä, jotta voi osoittaa oikeudelle kuinka monimutkaisia ja kuinka uskomattoman aitoja valemuistot voivat olla. Ihminen itse voidaan saada täysin vakuuttuneeksi näistä aivan yksinkertaisella manipuloinnilla, ystävällisessä toiminnassa, suggeroiduilla yksityiskohtien toistamisilla ja yksinkertaisilla kuvitelmilla voidaan syytön ihminen saada tunnustamaan rikos.

Osallistuja:

Eikö tässä koehenkilöt ole maksaneet kallista hintaa? Täytyykö ihmiset pakottaa tällaiseen, tiesivätkö he mitä tapahtuu? Vai poimitteko jostain joukosta noin vaan ihmisiä ja sitten istutitte heihin tällaisia muistoja?

Toimittaja:

Niin miten on?

Julia:

Ihmiset tiesivät, että on kysymys jostain emotionaalisesti järkyttävästä tilanteesta. He tiesivät, että puhutaan jostain extrem-tilanteesta. Koehenkilöitä oli vain 60. Kuten sanottu tähän mennessä oikeuslaitos ei ole ollut vakuuttunut siitä, että tällaisia vääriä tunnustuksia voi olla olemassa. Tällaista tutkimusta täytyy tehdä, jotta voidaan todistaa ja osoittaa, että näin on ja tämä voi tapahtua kenelle tahansa.

Osallistuja:

Tämähän on kuin Gulag.

Toimittaja kysyy:

Mitä tarkoitatte?

JATKUU ALLA

JATKOA....Toimittaja kysyy:

Mitä tarkoitatte?

Osallistuja:

Tämähän on sama kuin keskitysleirissä, että ihmiset saatiin uskomaan, että he ovat syyllisiä. Vaikka eivät olekaan sitä.

Professori:

Shawn tutkimuksessa on kaksi tärkeää aspektia:
        Yksi on käytännön aspekti, johon jo viittasittekin, ja toinen on se, että rikostieteessä on erittäin tärkeää tietää kuinka luotettavia muistikuvat ovat ja lisäksi tässä yhteydessä täytyy tietää, että eräät kuulustelutekniikat ja kyselytekniikat voivat johtaa vääriin tuloksiin, koska ne supponoivat joitakin muistikuvia tai suggeroivat muistikuvia. Sen takia tämä on hyvin tärkeä tutkimuksen tulos. Täytyy myös ymmärtää, että muistot eivät ole kuin kamera tai nauhuri, jolle voidaan tallentaa muistoja, vaan kyseessä on jatkuva muutosprosessi aivoissamme, joka konstruoi ja uudelleen rakentaa. Tämä prosessi on sosiaalisesti avoin. Monet muistot syntyvät yhteisissä keskusteluissa ja kertomuksissa yhdessä rakentaen ja sen takia tämä avoimuus on avoin vaikutuksille ja muistoihin on suhteellisen helppoa vaikuttaa

Ja sitten tulee mielenkiintoinen tarina.

Ammattimuusikko Stefan Arzberger vangittiin viime vuoden maaliskuussa hotellissa USA:ssa ja häntä syytettiin murhayrityksestä. Hotellin kameroista näkyy kuinka sekaisin oleva alaston mies juoksee käytävällä ja jostain hotellihuoneesta löytyy osittain kuristettu nainen.

Toimittaja kysyy mitä Stefan muistaa:

Stefan:

Se oli aivan normaali päivä. Olin kävelyllä, harjoittelin ja katselin New Yorkia ja join illalla pari olutta. Menin yöllä uudelleen ulos kuten oli tehnyt usein ennenkin. Halusin katsella kaupunkia en ollut väsynyt. New York ei ole vaarallinen kaupunki ei siellä tarvitse pelätä.
        Tuntia myöhemmin kaikki oli ohitse.

Toimittaja:

Te heräätte seuraavana aamuna ja teillä on käsiraudat käsissänne. Alastomana. Ettäkä tiennyt mitään mitä oli tapahtunut.
        Silloin elätte jotain sellaista, jota ette ole koskaan eläneet. Teidät vietiin vankilaan ja jouduitte maksamaan 100 000 dollaria päästäksenne ulos.
        Sitten menitte ulos vankilasta ja yrititte saada muistikuvia mitä oli tapahtunut.

Stefan:

Minulla ei koskaan ollut muistinmenetystä. Ja nyt olisin juossut käytävällä alastomana ja yrittänyt tappaa naisen, enkä muista mitään.
        Tuomari kieltäytyi kaksi kertaa teettämästä minulla huumetestiä, jota pyysin.
        Sitten tuomari sanoi lopulta, että “it sounds like being drugged”.

Toimittaja:

Miten tällainen filminauha voi mennä poikki?

Professori Carl Eduard Scheidt (traumatutkija):

Aivot voivat vaurioitua esim. aivotärähdyksessä ja seuraus voi olla amnesia. Sitten on olemassa liquid exstacy.

Toimittaja:

Te olitte saapuneet hotelliin prostituoidun kanssa.

Stefan:

En tiedä mitään minulla ei ole mitään muistikuvaa. Minut on ilmeisesti huumattu kapakassa.
        Olin yli vuoden Amerikassa. Minua uhkasi 25 vuoden vankeus. En voinut tehdä töitä. Minua elätti minun vanhempani ja hieman vanhemmat naiset antoivat minulle asunnon. Totuin siihen olosuhteeseen. En ajatellut enää. Joskus seisoin talon katolla ja ajattelin, että ei tässä ole enää mitään mieltä. En pysty elättämään itseäni.

Toimittaja:

Mikä teitä piti elämässä?

Stefan:

Vanhempani. Minut tuomittiin lopulta henkilön vahingoittamisesta ja en joutunut vankilaan. USA:ssa on kaikki toisin kuin Euroopassa. On mahdollista, että olisin joutunut vankilaan loppuelämäkseni. Sovin asian Amerikassa, jotta pääsin pois sieltä.
        Koko elämäni on romahtanut kasaan. Avioliittoni ei kestänyt. Ammatillisesti jouduin luovuttamaan urani, jotta kollegani pystyivät jatkamaan muusikonuraansa USA:ssa. Sain vasta pari kuukautta sitten töitä. Olen onnellinen, että sain sitten mahdollisuuden soittaa viulua sinforniaorkesterissa Muenchenissä.

JATKOA ja muita hyvin mielenkiintoisia kirjoituksia samalta nimimerkiltä Obelux CR9 ketjussa:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=24&t=19456&start=345

• kohtalon.oikku

Niin se voi ihmiskohtalo muuttua painajaiseksi ihan milloin vaan.

• heesarii

Onko kyse "taustahäirinnästä"?

• neitiABC

"Muutamien toimittajien ulinasta huolimatta...", aloitti Susku Lontoosta.
        Kyllä ulina taustahäirinnältä kuullostaa.

• halvslaaki

Akateemisen listalta löytyy otsikon Tietokirjat (?!?) alla. Siellä Akateemisessahan niitä esiintymisiä on ollut.

http://www.akateeminen.com/fi/etusivu/

Jos joku haluaa laittaa rahansa tähän tuotokseen niin laittakoot. Itseäni kiinnostaa enemmän esimerkiksi Maarit Tyrkön teos. Hän ainakin osaa kirjoittaa.

• AnnelinTapausKiinnostaa

Tottakai ihmisiä kiinnostaa lukea Anneli Auerin itsensä kertomana se mitä mediassa ja sosiaalisessa mediassa on vuosia väitetty hänestä. Jos Anneli Auerin agressiiviset nettivihaajat eivät kirjaa halua lukea, niin se taas kertoo paljon heistä. Myyntitilastot kuitenkin kertovat, että enemmistö suomalaisista on avoimen kiinnostuneita siitä miten syytön ihminen joutui vankilaan istumaan elinkautista ja menetti lapsiansa myöten aivan kaiken. Tapaus on opettavainen ja kirja hyvin kirjoitettu. Itse en Murhalesken muistelmia saanut käsistäni laskettua, kun olin sen kannet avannut.

• selvästisyylline
        AnnelinTapausKiinnostaa kirjoitti:

Tottakai ihmisiä kiinnostaa lukea Anneli Auerin itsensä kertomana se mitä mediassa ja sosiaalisessa mediassa on vuosia väitetty hänestä. Jos Anneli Auerin agressiiviset nettivihaajat eivät kirjaa halua lukea, niin se taas kertoo paljon heistä. Myyntitilastot kuitenkin kertovat, että enemmistö suomalaisista on avoimen kiinnostuneita siitä miten syytön ihminen joutui vankilaan istumaan elinkautista ja menetti lapsiansa myöten aivan kaiken. Tapaus on opettavainen ja kirja hyvin kirjoitettu. Itse en Murhalesken muistelmia saanut käsistäni laskettua, kun olin sen kannet avannut.

Satukirja voi joitain hyväuskoisia lumota, mutta ei realistisia aikuisia.

• hahahahahhahahahah

Vai on satukirjaa muka myyty miljoonia, ei edes tuhansia eli hyvin pieni vähemmistö on pedoannulisteja, ketään muita se ei kiinnosta.

• Cheekfani

Ei kinosta.

• Täälonjokutappaja_

Enemmistö suomalaisista ovat järkeviä ihmisiä; lasten pahoinpitelijälle ja raiskaajalle ei sympatiaa tipu.
        Inhonsekaista uteliaisuutta kootut sepitykset toki herättävät, eihän näin iljettävää tapausta (murhasyyte, lastenraiskaukset) ole Suomessa ollut sitten Jammu-sedän.

• Kauhutarinoita

Olet oikeassa, ettei ole näin hirveätä tapausta Suomessa tai edes koko maailmassa, jossa lasten oma äiti tappaisi ensin aviomiehensä ja sen lisäksi tarjoaisi omia lapsiaan vieraalle heteromiehelle raiskattaviksi.

Pedofilia ei ole valinta, vaan se on taipumus. Kummallakaan syytetyllä ei ole sellaista taipumusta, vaan he ovat molemmat 100% heteroseksuaaleja terveellä seksuaalisella historialla. Taksimies erityisesti oli varsinainen naistenmies (Annelikin kertoo kirjassaan, että ihanaa oli).

Mitä tästä voi päätellä muuta kuin, että syyttäjillä on ollut erittäin likainen mielikuvitus, joka on päässyt valloilleen traumatisoituneiden äitiään pelkäävien lasten tarinoita lukiessa. (Suomi24:ää lukiessa näkee, että monet aikuisetkin pelkäävät Anneli Aueria murhaajana ja ihmishirviönä, niin ajatelkaapa lapsia, miten he ovat pelänneet, kun heille on kerrottu äidin tappaneen isän heidän nukkuessaan.)

• ei.kiinnosta

Kirja ei hirveästi kiinnosta. Katsoin kotikaupungin kirjaston tilannetta netissä ja kirjaa on eri pisteissä, mutta varauksia vähän vain alle 30 kpl. Asun yli 100 000 asukkaan kaupungissa.

• VaihteeksiFAKTAA
        Kauhutarinoita kirjoitti:

Olet oikeassa, ettei ole näin hirveätä tapausta Suomessa tai edes koko maailmassa, jossa lasten oma äiti tappaisi ensin aviomiehensä ja sen lisäksi tarjoaisi omia lapsiaan vieraalle heteromiehelle raiskattaviksi.

Pedofilia ei ole valinta, vaan se on taipumus. Kummallakaan syytetyllä ei ole sellaista taipumusta, vaan he ovat molemmat 100% heteroseksuaaleja terveellä seksuaalisella historialla. Taksimies erityisesti oli varsinainen naistenmies (Annelikin kertoo kirjassaan, että ihanaa oli).

Mitä tästä voi päätellä muuta kuin, että syyttäjillä on ollut erittäin likainen mielikuvitus, joka on päässyt valloilleen traumatisoituneiden äitiään pelkäävien lasten tarinoita lukiessa. (Suomi24:ää lukiessa näkee, että monet aikuisetkin pelkäävät Anneli Aueria murhaajana ja ihmishirviönä, niin ajatelkaapa lapsia, miten he ovat pelänneet, kun heille on kerrottu äidin tappaneen isän heidän nukkuessaan.)

Anneli Auer tuomittiin törkeistä lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista 7,5 vuodeksi vankilaan, Jens Kukka kymmeneksi vuodeksi. KKO ei myöntänyt valituslupaa eikä EIT ottanut juttua käsiteltäväksi. Kukka on kuulemma jo hakenut tuomionpurkua, eikä sitä myönnetty.

• OksettavaLimanuljaska

Hyi stna! Tuon on pakko olla auerska itse hyi yök!

• piiri.pieni.pyörii
        OksettavaLimanuljaska kirjoitti:

Taidat olla väärässä. Voisi olla Kukan sisko, se lontoolainen. Hänhän myöntää että kuulee ulinaa, siis tämä lontoolainen. Ja nythän me tiedämme että taustahäirintä paljastaa tuomareille ja syyttäjillekin kuka on tehnyt mitä, niin luki Hesarissa viime lauantaina kun kerrottiin Aarnion Trevoctuomiosta ja sen perusteluista.

• ghytuplsfrg
        OksettavaLimanuljaska kirjoitti:

'' Taksimies erityisesti oli varsinainen naistenmies (Annelikin kertoo kirjassaan, että ihanaa oli).''

<kukahan se oli ja mitä!
        Olkoonpa tuon kirjoittaja Auer itse tai Londoon Susku, niin kyllähän se oli Auer joka kutsui miehen, kukkan siis, kotiinsa viikon päästä kun olivat netissä tutustuneet. Ja heti sit sillai. K ukka on kertonut 2011, että Auer oli halunnut asioitten etevän nopeammin kuin Kuka. Samallaista melkein se juttu Sepon kansa. Auer on itse kertonut sillä tavalla, että ei jää epäselväksi kuka siinäkin suhteessa oli se innokkaampi, harmitteli TV_haastattelussa ku peittosepi ei suostunut olee sillai, mutet kyl se siitä, hän oli ajatellu sitte.
        joo, hyj tana, et kehtaa, ei ajattele yhtään mitä sen lapset aattelee viel vuosiekin päästä tai et sen lasten kaverit voi alkaa kiusaa, et mutsis on hei vonkaaja.
        Sit viel huokailee kirjassaankin et kukan kanssa olivat sitten ihanan yön jälkeen heräneet vasta puoleltapäivin....äääh... yöäk

• Oulah

Eiköhän se likainen mielikuvitus ollut perskerhon vetäjällä, laittoi sinne itsestään ja lapsestaan synnytyskuviakin. Eikä ollut mithän blurrattu. Tais jotenkin naksahtaa siinä vaiheessa, kuulemma ristiäisiäkään ei jaksanut valmistella, saati että olisi siivonnut tai vaihtanut shortsinsa sopivampaan asuun. Outonahan tuota pidettiin jo silloin...

• tavallinen_tapaus

Lasten hyväksikäyttäjät ovat useimmiten juuri lasten vanhemmat tai toinen puoliso ja hänen kumppaninsa. Koska lapset jää erossakin useimmiten äidille, myös hyväksikäyttäjät ovat useimmiten äiti yksin tai kumppaninsa kanssa, kuten auerskan tapauksessakin. Harvemmin aukko sentään murhaa miestään saadakseen toteuttaa fantasioitaan.

• Neljästä

Taipumus on vahvasti läsnä, kun yksimielisesti on tuomittu 10 vuoden ja 7,5 vuoden vankeusrangaistuksiin. En yhtään ihmettele, että pelkäävät äitiään. Hirviötä.

• Xexcem

On joillakin kova hinku yrittää puhdistaa rikollisen ja raskaista rikoksista tuomitun olematonta mainetta. Ei ne sadut muuta totuutta muuksi. Kai siinä on ollut vuosikausia aikaa miettiä, miten muuttaisi valheet vähän uskottavimmiksi. Harmittaa varmaan kamalasti, kun meni tunnustamaan murhan, luuli vissiin, että poliisilla on riittävät todisteet kasassa. Perui, kun huomasi, etteivät ne ehkä riitäkään.

• selvästisyylline

Kirja Pohjolan poliisi kertoo 2011 Ulvilan murha on selvitettynä ja Anneli Auer syyllisenä. Myös syyttäjä ja tutkintapuoli julistivat jossain vaiheessa, ettei enää etsitä ulkopuolista syyllistä. Olisi turhaa ajan ja energian tuhlausta, kun syyllinen on tiedossa.

• Pikkulieska

Minä olen miettinyt, että ketä se palvelee, kun yhtä ihmistä saa vuosikaudet kiusata netissä mielin määrin laukomalla valheita, tappouhkauksia jne. ilman, että virkavalta puuttuu lainkaan asiaan. Jos joku käyttäytyisi yleisellä paikalla samoin, niin hän löytäisi varmaan itsensä putkasta istumasta alta aikayksikön.

Minusta ei ole normaalia käytöstä, että netissä haukutaan nimimerkkien suojasta itselle tuntematonta ihmistä, vaikka hän olisi tehnyt kuinka pahoja tekoja.

• HaukkuvaKoiraEiPure
        Pikkulieska kirjoitti:

Minä olen miettinyt, että ketä se palvelee, kun yhtä ihmistä saa vuosikaudet kiusata netissä mielin määrin laukomalla valheita, tappouhkauksia jne. ilman, että virkavalta puuttuu lainkaan asiaan. Jos joku käyttäytyisi yleisellä paikalla samoin, niin hän löytäisi varmaan itsensä putkasta istumasta alta aikayksikön.

Minusta ei ole normaalia käytöstä, että netissä haukutaan nimimerkkien suojasta itselle tuntematonta ihmistä, vaikka hän olisi tehnyt kuinka pahoja tekoja.

Poliisia ei kiinnosta. Poliisille on ihan sama, vaikka joku lähettelisi tappouhkauksia ja haukkuisi Annelia. Tuskin poliisi tekisi mitään, vaikka joku hakkaisi Annelin sairaalakuntoon. Päinvastoin, poliisi olisi vain iloinen, saipahan murhaaja turpaansa.
        Ja Anneli haukkuu itse syyttäjiä, äänitutkijoita, tuomareita, poliiseja jne.

• pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

Murhaajan pitääkin muistaa jokaikinen päivä olevansa murhaaja. Jukka ei pysty enää pitämään puoliaan, mutta muut voi ainakin muistuttaa Jukan puolesta. Vaikkei auerskaa vankilaan saataisi, mutta eiköhän sekin päivä vielä koita.

• pikkupieru

Jonkun on oltava äänessä koko loppuelämä, uskottavuuden ja pelin takia, vaikka julkinen julkkis ottaakin päähän välillä ei tavikseen ikinä pääse :DDDD

• Huolestuttavaa
        Pikkulieska kirjoitti:

Minä taas olen miettinyt, keitä se palvelee, että törkeistä lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista tuomittuja puolustellaan esim sinun Pikkulieska toimestasi netin keskustelupalstoilla vuodesta toiseen. Ei hyvältä näytä.

• 12345654321
        Huolestuttavaa kirjoitti:

Minä taas olen miettinyt, keitä se palvelee, että törkeistä lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista tuomittuja puolustellaan esim sinun Pikkulieska toimestasi netin keskustelupalstoilla vuodesta toiseen. Ei hyvältä näytä.

Lehtimiehet ja -naiset tarvitsevat työtä ja toimeentuloa. Olisihan se hiljaista jos Lontooseen ei kuuluisi muutaman lehti-ihmisen ulina.

• hyhuhiiu

On kyllä röyhkeää, murhaaja kirjoittaa kirjan.

• ainakin.Turuus
        hyhuhiiu kirjoitti:

On kyllä röyhkeää, murhaaja kirjoittaa kirjan.

Mutta ulina rikkoo aamukahvittelurauhan, Lontoossakin(?)

• Xexcem

Katopa vaan, AA on haukkunut häntä tutkineita julkisesti, nimillä ja kuvilla mm. blogissaan. Se jos joku olisi kunnianloukkaussyytteen paikka. Rikollisista wannabejulkkiksista saa lausua mielipiteensä aivan vapaasti. Minusta ei ole normaalia käytöstä ilkkua ja haukkua netissä ihmisiä, jotka ovat tehneet työtään selvittääkseen murhan. Katso edellistä viestiäni; onko siinä muka jotain haukkumista? Tosiasioita kirjoitin.

• lupaahyvää

Tarpeeksi kun ärsyttää ihmisiä, löytää uudestaan itsensä kiven sisästä.

• Xexcem

Pikkulieska: saako lapsiaan raiskata ja pahoinpidellä? Onko se sinusta oikein ja hyväksyttävää toimintaa?

• Pikkulieska

Totta helvetissä on! Kannattaa kokeilla, olen itse lastenraiskaaja ja pahoinpitelijä!

• rotaatio.jatkuu
        Pikkulieska kirjoitti:

Totta helvetissä on! Kannattaa kokeilla, olen itse lastenraiskaaja ja pahoinpitelijä!

Rotaatio alkaa...

• Hätäpuhelu

Anneli Auerin lapsia ei ole kukaan raiskannut tai pahoinpidellyt. Saksalaisen Stern Crimen artikkelin suomennoksen linkeistä löytyy linkki ilmaiseen artikkeliin Taksikuski. Suosittelen lukemaan sen: http://anneliauer.com/stern-crime-hatapuhelu/

• jensselisetä
        Hätäpuhelu kirjoitti:

Anneli Auerin lapsia ei ole kukaan raiskannut tai pahoinpidellyt. Saksalaisen Stern Crimen artikkelin suomennoksen linkeistä löytyy linkki ilmaiseen artikkeliin Taksikuski. Suosittelen lukemaan sen: http://anneliauer.com/stern-crime-hatapuhelu/

Älä hullujas puhu, laivoimaiset tuomiot on molemmilla. Se on faktaa.

• tavallinen_tapaus
        Hätäpuhelu kirjoitti:

Harvemmin (pedo)rikolliset tunnustaa ja akat ei tunnusta mitään tai syövät sanansa.

• VäärätTuomiot
        jensselisetä kirjoitti:

Älä hullujas puhu, laivoimaiset tuomiot on molemmilla. Se on faktaa.

Lainvoimaisia vääriä tuomioita on maailmallakin annettu ja syyttömiä jopa teloitettu.

• SikanaamaManner

Mutta Anneli on syyllinen pedofiliaan. 7,5 vuoden tuomio kertoo sen. Jos Anneli huomaa nämä viestit, niin annan vinkin hänelle: vedä ranteet auki nyt ja heti!

• rotaatio4
        SikanaamaManner kirjoitti:

Mutta Anneli on syyllinen pedofiliaan. 7,5 vuoden tuomio kertoo sen. Jos Anneli huomaa nämä viestit, niin annan vinkin hänelle: vedä ranteet auki nyt ja heti!

Itse-sanankäytön korkeakoulussa sinulla alkaa vähemmän hauska palautumiskierros. Ja mitään et voi. Se, ne tulee kuin Manulle illallinen

• SikanaamaManner

En minä aio tehdä itsemurhaa. Mutta Anneli sen sijaan aikoo. Taidankin ostaa Annelille lahjaksi terävän fileerausveitsen, jolla hän voi vetää ranteensa auki.

• Joko.joko

En minä aio tehdä itsemurhaa. Mutta Anneli sen sijaan aikoo. Taidankin ostaa Annelille lahjaksi terävän fileerausveitsen, jolla hän voi vetää ranteensa auki.

ostit?

• SikanaamaManner
        Joko.joko kirjoitti:

ostit?

En vielä, huomenna käyn ostamassa. Soitin Annelille, muttei hän ole vielä varma itsemurhansa ajankohdasta.

• Surkimushan

En vielä, huomenna käyn ostamassa. Soitin Annelille, muttei hän ole vielä varma itsemurhansa ajankohdasta.

tietää, sikanaamaManner vain toivoo tietävänsä.

• mikäpelle

Onks toi Susku London
      Auerin rikoskumppanin, 10 vuodeksi lastenraiskauksista linnaan tuomitun Jens Kukan sisko?

• pedonsisko

On se.

• Pikkulieska

Onkohan se pedo kanssa?

• Kuolemannaakka
        Pikkulieska kirjoitti:

Onkohan se pedo kanssa?

No totta helevetissä on!

• Pikkulieska

Voisitte edes kirjoittaa ihan omilla nimimerkeillänne, kun kirjoitatte mitä tahansa puutaheinää. Välillä tuntuu, että täällä on kirjoittajia, joiden oikea paikka olisi lastentarha. Siellä sentään opetetaan yhteisön voimalla kaikki noudattamaan yhdessä sovittuja käyttäytymissääntöjä.

• Original_Xerxes
        Pikkulieska kirjoitti:

Voisitte edes kirjoittaa ihan omilla nimimerkeillänne, kun kirjoitatte mitä tahansa puutaheinää. Välillä tuntuu, että täällä on kirjoittajia, joiden oikea paikka olisi lastentarha. Siellä sentään opetetaan yhteisön voimalla kaikki noudattamaan yhdessä sovittuja käyttäytymissääntöjä.

Ämmät hiljaa!

• pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

Onneksi kaikki opettajat ei ole pedomurhaajia kuten sinä.

• Jennw

No selvisikö kirjan lopussa murhaaja? Vai oliko se se sama kuin alussa?

• Munsalansoutaja

Ai se soutaja?

• pikkurieska

Murhaaja on edelleen sama: Anneli Auer.

• hyihyihyihyi
      • rouvaTappinen

Hyihyihyi ottaa kantaa annelismiin kyllä melkomoisen särmäisellä tavalla. Tämä takaa että Anneli Auer ei 60 vuoteen tule saamaan yksityisen ihmisen asemaa Suomessa. Kun noin pohjamudista pitää provot etsiä. Voi hyvää päivää sentään.

• AndyWarHolelives

Kuulin huhun et nytku Annelin taloudellinen tilanne kohentuu hänel on suunnitelmis sukupuolen vaihto, vaikka kylhä hän jo nyt näyttä aikalail tota Andy WarHolea.

• TurhaToivo
        rouvaTappinen kirjoitti:

Hyihyihyi ottaa kantaa annelismiin kyllä melkomoisen särmäisellä tavalla. Tämä takaa että Anneli Auer ei 60 vuoteen tule saamaan yksityisen ihmisen asemaa Suomessa. Kun noin pohjamudista pitää provot etsiä. Voi hyvää päivää sentään.

Itseään jatkuvasti julkisuuteen tyrkyttävälle, lastenraiskauksista tuomitulle mul....anteeksi siis julkulle ei taatusti ole tulossa lisää fyrkkaa valtiolta.

• Lässynlää

Lässyn lässyn ja diiba daabaa. Luuulisi, että kertoisi, mitä lupaa. Eli kuka oli murhaaja, jos on 99% varma . Vai leikkiikö hän kuin kissa hiirellä, härnää teitä pedofiilista kiinnostuneita hännystelijöitä ja lastenpolkijoita.

• Pikkulieska

Kirjoittaja on ilmeisesti sitä mieltä, ettei Suomessa enää kohta tarvita lainvalvojia laisinkaan. Villin lännen meiningillä eletään, jos oletetaan henkirikosten silminnäkijöiden ottavan kiinni pahantekijät ja jos täällä netissä annetaan tuntemattomien ihmisten pilata toisten elämä levittämällä heistä pahantahtoisia valheita.

Voin olla poikkeava yksilö, mutta minä olen ainakin huolissani poliisien määrän vähentämisestä ja haluan olla omalta osaltani turvaamassa heille riittäviä resursseja toimimiseen rikosten selvittämisessä ja ennalta ehkäisyssä.

• rouvaTappinen
        Pikkulieska kirjoitti:

Kirjoittaja on ilmeisesti sitä mieltä, ettei Suomessa enää kohta tarvita lainvalvojia laisinkaan. Villin lännen meiningillä eletään, jos oletetaan henkirikosten silminnäkijöiden ottavan kiinni pahantekijät ja jos täällä netissä annetaan tuntemattomien ihmisten pilata toisten elämä levittämällä heistä pahantahtoisia valheita.

Voin olla poikkeava yksilö, mutta minä olen ainakin huolissani poliisien määrän vähentämisestä ja haluan olla omalta osaltani turvaamassa heille riittäviä resursseja toimimiseen rikosten selvittämisessä ja ennalta ehkäisyssä.

Tämä keinotekoinen vihan lietsonta, Aueria ja lapsiaan hyväksikäyttäen, on k-ä-s-I-T-T-E-L-E-m-ä-T-T-Ä vastuunsa tuntevien virkamiehien ja -naisien toimesta. Pikkulikat ja pikkupojat tehneet mitä ovat osanneet eli sotkeneet puurot ja vellit sekaisin ja nostaneet kovaa palkaa veronmaksajien kukkaroa laihduttaen.
        Turkulaiset virkamiehet salaavat Porin virkamiehien epäpätevyyden paljastumista.

• Pikkulieska
        rouvaTappinen kirjoitti:

Tämä keinotekoinen vihan lietsonta, Aueria ja lapsiaan hyväksikäyttäen, on k-ä-s-I-T-T-E-L-E-m-ä-T-T-Ä vastuunsa tuntevien virkamiehien ja -naisien toimesta. Pikkulikat ja pikkupojat tehneet mitä ovat osanneet eli sotkeneet puurot ja vellit sekaisin ja nostaneet kovaa palkaa veronmaksajien kukkaroa laihduttaen.
        Turkulaiset virkamiehet salaavat Porin virkamiehien epäpätevyyden paljastumista.

Tähän vihan lietsontaan on yritetty puuttua jo pidemmän aikaa useamman henkilön toimesta. Anneli Aueriin ja hänen tukijoihinsa kohdistuvasta erittäin epäasiallisesta toiminnasta ovat tietoisia niin poliisiylijohtaja kuin valtakunnansyyttäjäkin. Se on minulle arvoitus, miksi selkeisiin lain rikkomisiin ei puututa, vaikka meillä on olemassa hyvä lainsäädäntö epäkohtiin puuttumiseksi.

Tahtotila pieleen menneiden asioiden korjaamiseksi näyttää puuttuvan. Toivotaan, että asennemuutos tapahtuu pikkuhiljaa, kun yhä useammat tavalliset kansalaiset saavat "Murhalesken muistelmat"-kirjan luettua.

• SikanaamaManner
        Pikkulieska kirjoitti:

Tähän vihan lietsontaan on yritetty puuttua jo pidemmän aikaa useamman henkilön toimesta. Anneli Aueriin ja hänen tukijoihinsa kohdistuvasta erittäin epäasiallisesta toiminnasta ovat tietoisia niin poliisiylijohtaja kuin valtakunnansyyttäjäkin. Se on minulle arvoitus, miksi selkeisiin lain rikkomisiin ei puututa, vaikka meillä on olemassa hyvä lainsäädäntö epäkohtiin puuttumiseksi.

Tahtotila pieleen menneiden asioiden korjaamiseksi näyttää puuttuvan. Toivotaan, että asennemuutos tapahtuu pikkuhiljaa, kun yhä useammat tavalliset kansalaiset saavat "Murhalesken muistelmat"-kirjan luettua.

Kukaan ei lue Annelin kirjaa. Kävin äsken ostamassa fileerausveitsen Annelille, jotta hän voi vetää ranteet auki.

• Eikorvauksia
        Pikkulieska kirjoitti:

Antiannelistit eivät valita heihin kohdistuvista loukkauksista, joten kannattaako annelistienkaan valittaa?

• pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

Ihan mahdotonta puuttua auerskan syyllistämiseen, kirjoittajien täytyy olla uhfomies itse ja sen kaverit. Milläpäs niitä kiinni saa kun on tuollaiset yliluonnolliset kyvyt, tekevät tunnin hommat ja kuivattavat verilammikotkin muutamassa minuutissa. Lavastivat niin täydellisesti auerskan syylliseksi etteivät annulistitkaan edes yritä todistaa syyttömäksi.

• Pitääkinkeskustella
        Pikkulieska kirjoitti:

No, jos juttua seuranneiden mielestä selkeästi syyllinen päästettiin taas kuin koira veräjästä Vaasassa, se luonnollisesti keskusteluttaa. Eikö muka saisi keskustella?

Esitutkintapöytäkirjat ja oikeudenkäynnithän ovat olleet pääosin julkisia ja kaikkien asiasta kiinnostuneiden luettavissa/kuunneltavissa.

• Pikkulieauri
        Pikkulieska kirjoitti:

Oot sää niin naiivi, että ihmetyttää.

• Taustahäirintä
        Pikkulieauri kirjoitti:

Oot sää niin naiivi, että ihmetyttää.

Kyllä se syy taitaa olla.

• eiSyyTön

Annelisteille tiedoksi, Anneli ei ole syytön, näyttö syyllisyyteen ei riittänyt.

• oikaisu

Täällä taas yksi pässi selittää asiaa, josta ei tajua tuon taivaallista. Syyttäjien näyttö syyllisyyteen ei riittänyt, joten Auer on syytön. Syyttäjät väittivät mediassa ja oikeussalissa vaikka mitä, johon heillä ei kuitenkaan ollut näyttöä. Syyttäjillä on näyttötaakka syyllisyyteen. Näyttöä ei ollut.

Ymmärtääkö pässi, että kenestä tahansa voidaan keksiä mitä tahansa väitteitä ja syytteitä. Oikeusvaltiossa pitää löytyä myös näyttö.

• jioikjl

Anneli on murhaaja. Mikään todiste ei todista huppumiehen olemassaoloa. Menikä perille, tollo?
        Ei huppumiestä=Anneli on syyllinen.

• lentävä.spagettihirviö
        jioikjl kirjoitti:

Anneli on murhaaja. Mikään todiste ei todista huppumiehen olemassaoloa. Menikä perille, tollo?

Hahahahaha

• Psykiatri-Pekka
        jioikjl kirjoitti:

Mutta oikeus päätti toisin, HOOHHHOOOHOHOOO! Vituttaako?

HOOHHOOHHOOHHOHOHHOhiiihihih!

Kovaan vitutukseesi asian johdosta: Sulle kevyet pellinnarut. Ota laiskan hypyn kera.

Oikeus päätti toisin, MUAHAHHHAHHAhhaA!!!!A!

• SikanaamaManner
        Psykiatri-Pekka kirjoitti:

Mutta oikeus päätti toisin, HOOHHHOOOHOHOOO! Vituttaako?

HOOHHOOHHOOHHOHOHHOhiiihihih!

Kovaan vitutukseesi asian johdosta: Sulle kevyet pellinnarut. Ota laiskan hypyn kera.

Oikeus päätti toisin, MUAHAHHHAHHAhhaA!!!!A!

Minua ei ainakaan vituta. Anneli vetää kohta ranteet, RANTEET AUKI! HUAHAHAHA!!! Kehotan sinuakin toimimaan samoin!!!

• oikaistujo
        oikaisu kirjoitti:

Täällä taas yksi pässi selittää asiaa, josta ei tajua tuon taivaallista. Syyttäjien näyttö syyllisyyteen ei riittänyt, joten Auer on syytön. Syyttäjät väittivät mediassa ja oikeussalissa vaikka mitä, johon heillä ei kuitenkaan ollut näyttöä. Syyttäjillä on näyttötaakka syyllisyyteen. Näyttöä ei ollut.

Ymmärtääkö pässi, että kenestä tahansa voidaan keksiä mitä tahansa väitteitä ja syytteitä. Oikeusvaltiossa pitää löytyä myös näyttö.

Fysiikanlakien mukaan auerskan pakko olla syyllinen, ulkopuoliselle täysin mahdotonta tehdä murha ja kuivattaa verilammikot muutamassa minuutissa.

• Pikkulieauer

Jos ja kun näyttö ei riittänyt, pitää tutkia ja hakea sitä näyttöä lisää. Tosiasioiden valossa siellä murhapaikalla ei ollut muita kuin perheenjäseniä, joista kaksi valehteli ja harhautti täten poliisien tutkintaa. Mista syystä valehtelivat, se tuskin selviää Annelin syyttömäksi kirjoitelmastaan. Ensimmäisen valheen todisti naapuri, joka näki valot murhahuoneistossa klo 1 yöllä. Ja se on faktaa.

• Sejokasatuttuisiolinminä
        oikaisu kirjoitti:

Ktllä ne pässit ovat siellä Vaasassa.

• täyskymppitällevideolle

Minua ei ainakaan vituta. Anneli vetää kohta ranteet, RANTEET AUKI! HUAHAHAHA!!! Kehotan sinuakin toimimaan samoin!!!

Raivoisaa annelistia vituttaa, kun ei Anneli pääse maineestaan!

https://www.youtube.com/watch?v=SsuNwtdvFVU

Jussi Parviainen ON näkijä :D :D :D :D

• suunniteltua
        Pikkulieauer kirjoitti:

Jos ja kun näyttö ei riittänyt, pitää tutkia ja hakea sitä näyttöä lisää. Tosiasioiden valossa siellä murhapaikalla ei ollut muita kuin perheenjäseniä, joista kaksi valehteli ja harhautti täten poliisien tutkintaa. Mista syystä valehtelivat, se tuskin selviää Annelin syyttömäksi kirjoitelmastaan. Ensimmäisen valheen todisti naapuri, joka näki valot murhahuoneistossa klo 1 yöllä. Ja se on faktaa.

Juuri noin. Suunniteltu harhautus murhan jälkeen ja suunnitelmat oli valmiina ennen tekoa, joka kesti 1 - 1,5 tuntia kaikkineen.

• Eikorvauksia
        suunniteltua kirjoitti:

Juuri noin. Suunniteltu harhautus murhan jälkeen ja suunnitelmat oli valmiina ennen tekoa, joka kesti 1 - 1,5 tuntia kaikkineen.

Eikä ulkopuolinen tekijä olisi ehtinyt tehdä murhaa niin lyhyessä ajassa.

• Pikkulieauerska

Murhaajalesken ja pedofiilin muistemat, ketä kiinnostaa.

• Eikorvauksia

Annelistit ovat ottaneet tehtäväkseen Annelin kirjan mainostuksen. Annelistit yrittävät saada kaikki "toisinajattelijat" puolelleen keinolla millä hyvänsä.
        Annelistit ovat tyytyväisiä vasta sitten kun kaikki antiannelistit ovat lukeneet Annelin kirjan, mutta ikävä kyllä niin ei tule tapahtumaan, koska järkevät antiannelistit eivät anna Annelin valheiden sumentaa totuutta.
        Pikkulieskakin olisi tyytyväinen, jos saisi minut lukemaan Annelin kirjan.

• JarmoValkama

"Jos ja kun näyttö ei riittänyt, pitää tutkia ja hakea sitä näyttöä lisää."

Syytöntä vastaan ei näyttö riitä, vaikka kuinka tutkisi ja hakisi. Ainoastaan todisteilla väärentämällä voidaan saada aikaan jotain näyttöä. Sekään ei välttämättä istu tapahtumien kulkuun.

Toisekseen, tuo sinun mainitsemasi Jarmo Valkaman ja kumppaneiden tutkimusmetodi (haetaan pelkästään syyllisyyttä osoittavaa näyttöä) on Suomen lain vastainen. Suomessa on laissa syyttömyysolettama. Otapa Einstein selvää mitä se tarkoittaa.

Jos noin tyhmältä ihmiseltä kuin Sinä, ryöstetään vaikkappa Suomen itsenäisyys nenän edestä, niin en voi tuntea suurtakaan myötätuntoa. Suomen kansan satukirjassa on esimerkkinä useita tarinoita hölmöläisistä. Nykyään heidän tarinoitaan saa lukea netissä.

• oletoikeassa

Turha hakea näyttöä ketään ulkopuolista kohtaan kun murha on mahdoton ulkopuolisen tekemäksi. Vaihtoehtoina siis äiti ja tytär, äiti ilman muuta syyllinen, mutta olisi pitänyt tutkia myös tytön osuus.

• Tytön.osuus
        oletoikeassa kirjoitti:

Turha hakea näyttöä ketään ulkopuolista kohtaan kun murha on mahdoton ulkopuolisen tekemäksi. Vaihtoehtoina siis äiti ja tytär, äiti ilman muuta syyllinen, mutta olisi pitänyt tutkia myös tytön osuus.

on tutkittu.

• eioletutkittu
        Tytön.osuus kirjoitti:

on tutkittu.

Kuulusteltu van todistajana, ei epäiltynä.

• KorruptioSuomessa

"Turha hakea näyttöä ketään ulkopuolista kohtaan kun murha on mahdoton ulkopuolisen tekemäksi."

Ei sitä näyttöä ulkopuolisesta tarvinnut mitenkään erityisesti hakea. Murhapaikalla oli kaksi todistajaa, jotka olivat tekijän nähneet. Lisäksi ulkopuoliselta murhaajalta jäi jälkeensä fileerausveitsi ja runsaasti kengänjälkiä (niin verisiä, kuin kuraisiakin).

Miksi suojelet Ulvilan murhaajaa väittämällä, että tekijä oli vaimo, vaikka ammattituomarit ovat hänet syytteistä useaan kertaan vapauttaneet? Miksi yrität turhaan jankuttaa, että ulkopuolisen olisi ollut mahdotonta suorittaa tekoa? Miksi et halua oikeata tekijää kiinni vastaamaan teostaan?

Murhaajan itsensä lisäksi Porin poliisit ja syyttäjät toki yrittävät viimeiseen asti estää totuuden esilletulon. Murhaaja ei halua kaltereiden taakse, eivätkä syyttömän ajojahtiin osallistuneet viranomaiset halua joutua nolatuiksi. On kuitenkin vain ajan kysymys, että Ulvilan murha selviää. Kello tikittää.

• röyhkeä.sosiopaatti

Fileerausveitsi oli lavastusta ja murhaaja nakkasi veitsen lattialle lavastukseksi ja piilotti varsinaisen veitsen, jolla oli tökkiny 20 cm syviä pistoja, eli varsinainen puukotusase on täytynyt olla jämäkämpi veitsi ja sellainen, jolla onnistuu syvät pistot. Kuka lähtis tappamaan notkuvalla fileerausveitsellä? Ei onnistuisi.
        Mutta olet oikeassa, että kello tikittää ulvilan murhaajalle ja se selviää.

• tyypillinen_valhe

'' Murhapaikalla oli kaksi todistajaa, jotka olivat tekijän nähneet. Lisäksi ulkopuoliselta murhaajalta jäi jälkeensä fileerausveitsi ja runsaasti kengänjälkiä (niin verisiä, kuin kuraisiakin).''

-Kaksi valehtelijaa.
        - Fileerausveitsi oli peräisin Auerin vanhemmilta, isä harrastanut kalastusta koko ikänsä.

Missä oli kuraisia kengänjälkiä? EI MISSÄÄN!

Tyypillistä annelisteille sijoittaa valhe keskelle (valmiiksi tulkittuja) itsestäänselvyyksiä kuten veristen kengänjälkien yhteyteen. Tottakai oli verisiä kengänjälkiä, mutta sinä et tiedä kuka ne oli tehnyt. Vai lukiko niissä jotain mitä ei ole kerrottu: 'nämä kengät omistaa se ja se''???

Mitä kuraisia kengänjälkiä?? Missä?? Kun ei ole näkynyt yhtäkään! On vain Mäkisen kertomus, että tuolilla oli jokin kurainen jälki, joka hänen mielestään NÄYTTI vastaavan verisiä kengänjälkiä. Mutta KUKAAN muu ei ole asiaa vahvistanut, vaikka paikalla oli poliiseja kokonainen kööri! Valokuvaakaan ei kurajäljestä ole.

Terassin laudoilla olisi pitänyt olla kuraisia kengänjälkiä, vaan eipä ole kukaan ole sellaisista kertonut, ei edes Matti Mäkinen, samoin takkahuoneessa oven edessä.
        Oliko? Tyhjästä on paha nyhjäistä.

• paikka.paikka
        tyypillinen_valhe kirjoitti:

'' Murhapaikalla oli kaksi todistajaa, jotka olivat tekijän nähneet. Lisäksi ulkopuoliselta murhaajalta jäi jälkeensä fileerausveitsi ja runsaasti kengänjälkiä (niin verisiä, kuin kuraisiakin).''

-Kaksi valehtelijaa.
        - Fileerausveitsi oli peräisin Auerin vanhemmilta, isä harrastanut kalastusta koko ikänsä.

Missä oli kuraisia kengänjälkiä? EI MISSÄÄN!

Tyypillistä annelisteille sijoittaa valhe keskelle (valmiiksi tulkittuja) itsestäänselvyyksiä kuten veristen kengänjälkien yhteyteen. Tottakai oli verisiä kengänjälkiä, mutta sinä et tiedä kuka ne oli tehnyt. Vai lukiko niissä jotain mitä ei ole kerrottu: 'nämä kengät omistaa se ja se''???

Mitä kuraisia kengänjälkiä?? Missä?? Kun ei ole näkynyt yhtäkään! On vain Mäkisen kertomus, että tuolilla oli jokin kurainen jälki, joka hänen mielestään NÄYTTI vastaavan verisiä kengänjälkiä. Mutta KUKAAN muu ei ole asiaa vahvistanut, vaikka paikalla oli poliiseja kokonainen kööri! Valokuvaakaan ei kurajäljestä ole.

Terassin laudoilla olisi pitänyt olla kuraisia kengänjälkiä, vaan eipä ole kukaan ole sellaisista kertonut, ei edes Matti Mäkinen, samoin takkahuoneessa oven edessä.
        Oliko? Tyhjästä on paha nyhjäistä.

Asutko Lounais Suomessa?

• tottakainäkivät

Näkiväthän he toisensa ja jopa itsensä peilistä.

• pjpktilhghnb
        paikka.paikka kirjoitti:

Asutko Lounais Suomessa?

asutko helevetin kusessa?

• Sikanaama.Manner
        pjpktilhghnb kirjoitti:

asutko helevetin kusessa?

Annelistit asuu helvetissä. Taitaa olla aika kuumat paikat, hähää!
        -AITO JA OIKEA SikanaamaManner

• Älämölöö
        Sikanaama.Manner kirjoitti:

Annelistit asuu helvetissä. Taitaa olla aika kuumat paikat, hähää!
        -AITO JA OIKEA SikanaamaManner

Huvinsa kullakin, mutta eivät taida olla ihan terveet huvit sinulla. Mene peilin eteen ja kerro mitä näet? Ei kenenkään ole pakko olla ilkeä ja alhainen. Siitä taudista parantuu ilman niitä paljon mainostettuja lääkkeitäkin. Yritä olla kiltisti, niin kenties Joulupukki muistaa sinua tänä jouluna.

• yksiihminenvaan
        Älämölöö kirjoitti:

Huvinsa kullakin, mutta eivät taida olla ihan terveet huvit sinulla. Mene peilin eteen ja kerro mitä näet? Ei kenenkään ole pakko olla ilkeä ja alhainen. Siitä taudista parantuu ilman niitä paljon mainostettuja lääkkeitäkin. Yritä olla kiltisti, niin kenties Joulupukki muistaa sinua tänä jouluna.

Ei kannata murhata edes yhtä ihmistä jos ei halua menettää mainettaan kuten auerska.

• Sikanaama.Manner
        yksiihminenvaan kirjoitti:

Ei kannata murhata edes yhtä ihmistä jos ei halua menettää mainettaan kuten auerska.

Anneli sai vapauttavan tuomion. Ja rahaa. Jatkossa saa lisää rahaa Paljon

• SikanaamaManner
        Sikanaama.Manner kirjoitti:

Anneli sai vapauttavan tuomion. Ja rahaa. Jatkossa saa lisää rahaa Paljon

Anneli saa rahaa ainoastaan huoraamalla.
        -Aito.

• Injustice

Jos juttu olisi käsitelty jossain muualla kuin taas Vaasassa, lopputulos olisi ollut toisenlainen.

• Pikkulieska

Ja se olisi taas yksi lisätodiste Suomessa rehottavasta sisäisestä korruptiosta, jos syyttömien henkilöiden oikeusmurhaaminen olisi jatkunut.

• 2244355

Ei tässä ketään ole oikeusmurhattu. Auer on syyllinen.

• paikka.paikka
        2244355 kirjoitti:

Ei tässä ketään ole oikeusmurhattu. Auer on syyllinen.

Asutko LounaisSuomessa?

• Pienilieskis
        Pikkulieska kirjoitti:

Ja se olisi taas yksi lisätodiste Suomessa rehottavasta sisäisestä korruptiosta, jos syyttömien henkilöiden oikeusmurhaaminen olisi jatkunut.

Etkö sääli edes viattomia lapsia, jotka ovat joutuneet kärsimään äitinsä teoista?

• tekopyhyys.on.tarttuvaa
        Pienilieskis kirjoitti:

Etkö sääli edes viattomia lapsia, jotka ovat joutuneet kärsimään äitinsä teoista?

Ei lieska sääli ketään muuta kuin ah-niin-ihanan-syytöntä Aueria. Tekopyhiä ämmiä molemmat.

• Pikkulieska
        Pienilieskis kirjoitti:

Kyllä minua harmittaa tilanne, jossa kolme nuorinta lasta ovat tällä hetkellä käsittääkseni hyvin epäoikeudenmukaisesti eristettyinä omista sukulaisistaan (äiti, isosisko, isovanhemmat, tädit, sedät ja serkut) ja entisistä ystävistään. Heidän äitinsä ei ole tehnyt mitään väärää, vaan on joutunut kärsimään kohtuuttomasti muiden henkilöiden hänelle ajattelemattomuuttaan, osaamattomuuttaan tai valitettavasti myös pahansuopuuttaan aiheuttamista teoista. Näistä teoista ovat lapsetkin joutuneet kärsimään. Heiltä on viety isä, äiti ja muut sukulaiset sijaisvanhempia lukuunottamatta. Tämä siis olettaen, että he ovat edelleen sijoitettuina Annelin veljen ja tämän vaimon perheeseen eivätkä jonnekin suljettuun laitokseen.

Tosiasia on, että taatusti kaikki virkamiehet tekevät erilaisia virheitä monesta erinäisestä syystä. Monesti ei ole riittävästi aikaa perehtyä niihin asioihin, joita käsitellään. Jos oma osaaminen ja kokemus ei ole riittävää, niin on uskottava ja luotettava kyseessä olevasta asiasta mahdollisesti annettuihin asiantuntijalausuntoihin. Näissä asiantuntijalausunnoissa saattaa olla puutteita tai lausuntojen antajat saattavat olla asioista perustellusti eri mieltä. Sille ei voi mitään, että monien hyvin päätösten joukkoon aina silloin tällöin lipsahtaa huonoja tai virheellisiä päätöksiä. Asiallisen virkamiehen tulisi tunnustaa virheensä ne huomatessaan ja ryhtyä tarvittaviin korjaaviin toimenpiteisiin. Annelin ja hänen lastensa tapauksessa näiden korjaavien toimenpiteiden aloittamista on jouduttu odottamaan kohtuuttoman pitkään. Toivon voimia koko perheelle!

• pikkulieauerska
        Pikkulieska kirjoitti:

Kyllä minua harmittaa tilanne, jossa kolme nuorinta lasta ovat tällä hetkellä käsittääkseni hyvin epäoikeudenmukaisesti eristettyinä omista sukulaisistaan (äiti, isosisko, isovanhemmat, tädit, sedät ja serkut) ja entisistä ystävistään. Heidän äitinsä ei ole tehnyt mitään väärää, vaan on joutunut kärsimään kohtuuttomasti muiden henkilöiden hänelle ajattelemattomuuttaan, osaamattomuuttaan tai valitettavasti myös pahansuopuuttaan aiheuttamista teoista. Näistä teoista ovat lapsetkin joutuneet kärsimään. Heiltä on viety isä, äiti ja muut sukulaiset sijaisvanhempia lukuunottamatta. Tämä siis olettaen, että he ovat edelleen sijoitettuina Annelin veljen ja tämän vaimon perheeseen eivätkä jonnekin suljettuun laitokseen.

Tosiasia on, että taatusti kaikki virkamiehet tekevät erilaisia virheitä monesta erinäisestä syystä. Monesti ei ole riittävästi aikaa perehtyä niihin asioihin, joita käsitellään. Jos oma osaaminen ja kokemus ei ole riittävää, niin on uskottava ja luotettava kyseessä olevasta asiasta mahdollisesti annettuihin asiantuntijalausuntoihin. Näissä asiantuntijalausunnoissa saattaa olla puutteita tai lausuntojen antajat saattavat olla asioista perustellusti eri mieltä. Sille ei voi mitään, että monien hyvin päätösten joukkoon aina silloin tällöin lipsahtaa huonoja tai virheellisiä päätöksiä. Asiallisen virkamiehen tulisi tunnustaa virheensä ne huomatessaan ja ryhtyä tarvittaviin korjaaviin toimenpiteisiin. Annelin ja hänen lastensa tapauksessa näiden korjaavien toimenpiteiden aloittamista on jouduttu odottamaan kohtuuttoman pitkään. Toivon voimia koko perheelle!

Mikä onni että lapset pääsi turvalliseen kotiin, sukulaisia ja ystäviä riittää varmasti paljon, parempi vaan ettet sinä ja pervokaverisi pääse lähellekään. Jos jotkut puolustelee sinua niin sellaisten lähellä ei ole lastenkaan turvallista olla, ovatpa sukulaisia tai vieraita.

• plierulle
        pikkulieauerska kirjoitti:

Mikä onni että lapset pääsi turvalliseen kotiin, sukulaisia ja ystäviä riittää varmasti paljon, parempi vaan ettet sinä ja pervokaverisi pääse lähellekään. Jos jotkut puolustelee sinua niin sellaisten lähellä ei ole lastenkaan turvallista olla, ovatpa sukulaisia tai vieraita.

Näinpä! pikkupielunliekki ei tajua yhtään millaista porukkaa hännystelee.
        Jonain päivänä se vielä katuu.

Olivatko hankkineet lähestymiskiellon niille keitä eivät halua tavata enää ikinä. Toivottavasti.

• LastensuojeluSuomessa

"Mikä onni että lapset pääsi turvalliseen kotiin, sukulaisia ja ystäviä riittää varmasti paljon..."

Kirjoittajan luetun ymmärtämisessä on todella paljon parantamisen varaa. Juurihan edellinen kirjoittaja kertoi, että Anneli Auerin kolme pienintä lasta on kokonaan eristetty kaikista sukulaisistaan. Tämä tilanne on saatu aikaan sijaisvanhempien ja sosiaaliviranomaisten yhteistyön tuloksena. Siis niiden samojen suomalaisten lasensuojelun huippuosaajien, jotka antoivat pikku-Eerikan kuolla julman kuoleman, ja erään toisen pikkutytön käydä läpi lukuisia abortteja ja lopulta synnyttää isälleen lapsen. Toivottavasti tällä palstalla ei kirjoittele näitä suomalaisen lastensuojelun ammattilaisia...

• murhaajansuojeluSuomessa
        LastensuojeluSuomessa kirjoitti:

"Mikä onni että lapset pääsi turvalliseen kotiin, sukulaisia ja ystäviä riittää varmasti paljon..."

Kirjoittajan luetun ymmärtämisessä on todella paljon parantamisen varaa. Juurihan edellinen kirjoittaja kertoi, että Anneli Auerin kolme pienintä lasta on kokonaan eristetty kaikista sukulaisistaan. Tämä tilanne on saatu aikaan sijaisvanhempien ja sosiaaliviranomaisten yhteistyön tuloksena. Siis niiden samojen suomalaisten lasensuojelun huippuosaajien, jotka antoivat pikku-Eerikan kuolla julman kuoleman, ja erään toisen pikkutytön käydä läpi lukuisia abortteja ja lopulta synnyttää isälleen lapsen. Toivottavasti tällä palstalla ei kirjoittele näitä suomalaisen lastensuojelun ammattilaisia...

Pienimmät lapset eivät tietenkään itse halua olla tekemisissä raiskaajansa ja isänsä murhaajan kanssa, luetun ymmärtämisessä on todella paljon parantamisen varaa sinulla.

• rantakoski

• Jorkasmiko

• NäinSeMeni
        murhaajansuojeluSuomessa kirjoitti:

Pienimmät lapset eivät tietenkään itse halua olla tekemisissä raiskaajansa ja isänsä murhaajan kanssa, luetun ymmärtämisessä on todella paljon parantamisen varaa sinulla.

Päinvastoin, Sinä et ole selvästikään lukenut Vaasan hovioikeuden vapauttavaa tuomiota (liian vaikeata ymmärtää, ja liian pitkä teksti Sinulle?).

Anneli Auer ei murhannut lastensa isää, vaan Porin poliisit ja syyttäjät olivat passittaneet syyttömän perheenäidin linnaan. Nyt valtio maksaa Auerille korvauksia kaikkien suomalaisten veronmaksajien rahoista.

Anneli Auerin traumatisoituneet lapset tuottavat sijaisperheelle €8000 - €9000/kk (nekin veronmaksajien rahoista). Äidin vapauduttua vankilasta keväällä 2011 sijaisperheessä tuli hätä. Pienet lapset oli saatu uskomaan, että äiti oli se pelottava murhaaja, joka oli riehunut kotona tappaen isän. Eiväthän lapset uskaltaneet kotiin sellaisen äidin luo palata. Ei tarvittu kuin pikkasen mielikuvitusta, niin johan alkoi lasten kauhutarinat äidistä. Nämä sitten toimitettiin pikaisesti syyttäjä Valkamalle. Poliisit ja syyttäjät taputtivat käsiään. Syyttömästä perheenäidistä oli leivottu kansan silmissä jopa pedofiili.

• ei.säälitä

Ihan oikein Annelille. Paha sai palkkansa.

• Läpänderus

Miten kehtaat? Tästä tuomiosta ei ole pienintäkään epäselvyyttä, häpeäisit ja miettisit mitä pienet lapset ovat joutuneet kärsimään äitinsä ja tämän pervon miesystävän taholta. Onneksi heidät pelastettiin turvalliseen perheeseen ja edelleen heitä suojellaan pedofiileilta. Se maksaa yhteiskunnalle, korvausvelvollinen on tietty tuon aiheuttaja. No, nyt on tienannut täppää.

• palavakiire

Lapset kärsi kun poliisi teki virheitä. Aivan varmasti pakastimen tyhjennyksen yhteydessä meni jotakin tärkeää todistetta naapurin roskikseen.

• Roskasakkia

Todella kuvottava tuon tuomitun lastenraiskaajan "muistelmien" kustantajan, lapsiinsekaantujaa kaikkialla mediassa hehkuttavan Into-kustannuksen päätös laittaa hyväksikäyttäjän uhrien kuva tämän koottujen sepitysten kanteen.

• Jlioklklojolilji

Aueri on etova pedofiili, kehtaa rahastaa rikostensa uhreilla. Aueri olisi saanut jättää kirjan julkaisematta.

• PedofiilitInnoissaan
        Jlioklklojolilji kirjoitti:

Aueri on etova pedofiili, kehtaa rahastaa rikostensa uhreilla. Aueri olisi saanut jättää kirjan julkaisematta.

Into-kustannus oli tietysti ainoa, joka halusi julkaista tuomitun (edelleen ehdonalaisessa) seksuaalirikollisen, lastenraiskaajan muistelot?

• anonyymityyppi

Auerskan kirja on pedofiilien ja annelistien raamattu.

• hyisaatana
        PedofiilitInnoissaan kirjoitti:

Into-kustannus oli tietysti ainoa, joka halusi julkaista tuomitun (edelleen ehdonalaisessa) seksuaalirikollisen, lastenraiskaajan muistelot?

Kirjan kustantaja on vastuussa, siitä mitä kirjan julkaisu tuo tullessaan, onko into-kustannuksessa tutkittu nyt ihan kaikki julkaisijan vastuut. Vai onko toiminta ollut liian innokasta ja lennokasta? Onko kaikilta asianomistajilta kysytty lupaa, esim. kansikuan julkaisuun, entäs koko nimien julkaisuun? Jos ei ole niin asianomistajat pyytäkööt oman osansa kirjan myynnistä, vaikka lakiteitse. Julkisuutta kun halutaan niin saatanasti.

• KiertäkääKaukaa
        anonyymityyppi kirjoitti:

Auerskan kirja on pedofiilien ja annelistien raamattu.

Into-kustannus ilmeisesti päätti profiloitua pedofiilien puolustajaksi ja äänitorveksi.
        Kammottava pulju yök

• joonnainen

Outoa, ettei dna:ta ole, vaikka murhaaja hyppäsi rikotusta ikkunasta sisään.
      Rouvalla täytyy olla todella hyvät hermot, sillä häntä nauratti, kun poliisi demonstroi ikkunasta tuloa.
      Nyt sitten isot korvaukset rouvalle, että pääsee etelään viettämään huoletonta elämää. Hän ei olisi päässyt sellaisiin tuloihin ikinä työllä.

• outoaonon

Ei ole, kun tyhmä poliisi ei tehnyt tutkimusta asiaan kuuluvalla tavalla, eikä tutkimuksen tarkkuus riittänyt. Vaikka kaikki olisi ollut siinä tarjottimella.
        Lisäksi siinä sabotoitiin toisten tehtäviä. Taisi olla paska duunikohde niin sanotusti.

• ihanriittävästi
        outoaonon kirjoitti:

Ei ole, kun tyhmä poliisi ei tehnyt tutkimusta asiaan kuuluvalla tavalla, eikä tutkimuksen tarkkuus riittänyt. Vaikka kaikki olisi ollut siinä tarjottimella.
        Lisäksi siinä sabotoitiin toisten tehtäviä. Taisi olla paska duunikohde niin sanotusti.

Juuri tänään luin tutkimuksista, harvassa tapauksessa tutkittu läheskään yhtä tarkkaan. Alun sössi joutenlahti kun ei antanut kuulustella auerskaa epäiltynä ja lopun hovinarrit. Kuka tahansa mies olisi tuomittu noilla todisteilla aivan varmasti.

• olisvarmaanpitäny

Alun sössi MM omalla asenteellaan ja JJ virhe oli osaamaton johtajuus.
        MM siirsi paskaduunin muille ilman ohjeistusta.

• meillaolihjuvasuhde

Rouvalla taitaa olla ns. tikapuuhermosto. Naama nykii, mutta puhetta tulee. "Kun MINÄ"...

Kirjaa ei olisi kustantanut kukaan muu kuin samanlainen selkärangaton.

• Susskulorttoni

Jokainen kirjaa mainostava profiloituu pedofiilin puolustajaksi.

• Ihanaaaaaaa
      • Auer.syytön

Millä saatais huppari-ukkeli romahtamaan, kun poliisi ei häpeältään kehtaa enää koko tapaukseen koskea?

• Auer.syyllinen

Miten saatais Auer romahtamaan? Sitten saatais tarvittava tunnustus ja Anneli takaisin vankilaan.

• miettikääää

AA 7,5 v, Kukka 10v, insesti ja demari-isukki, 8 vuotta!!!!!

• niinpää

Yhden henkilön tekemä raiskaus on aina lievempi kuin jos tekijöitä monta, auerska sai aivan liian lievän tuomion kuten äidit ja naiset yleensäkin.

• kjhiuy

Myös uhreja oli useampia Ulvilan tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe