oli kiva ajaa karvat pois kullista

ghyuio

Tosi kivalta tuntuu nyt kun ajoin karvat pois kullista ihana tunne alkoi heti seisomaan kovasti ok asia

92

7483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertyyu

      Minä myös ajelen palleista ja kullista karvat pois kullikin näyttää isommalta Kunpa kaikki miehet siistisivät karvoitustaan Minä olen tyttöilijä ja tunnu hyvältä tavata sellaista miestä jolla siistimätön karvoitus kyllä mielenkiinto lopahtaa yäk

      • viriili55

        Nyt on sileänä! Olispa joku,joka hieroisi edes..no omakäsi aina paikalla ja nyt alan kovaa kaluani helpottamaan,Nam!


      • Anonyymi
        viriili55 kirjoitti:

        Nyt on sileänä! Olispa joku,joka hieroisi edes..no omakäsi aina paikalla ja nyt alan kovaa kaluani helpottamaan,Nam!

        No jos olet H:gistä,kyllä 53v um voisi apukättä tarjota,vaikka useemminkin ; )


    • hjko

      Taas ajoin kullista karvat pois tuntuu hyvältä ok

      • ertyyu

        Niin minäkin ajoin kullin ja pallit sileiksi ovat mukavemman näköiset m57v


    • barefeet

      Sama se on kun parran ajo! miksi inmessä jotkut pitää kainalon karvat ja kullin karvat ????

    • makuasiakin

      Miksi minulle tulee poika mieleen? Tämmöisiäkin naisia on, että miehellä saa olla karvoja, karvattomasta tulee enemmän lapset mieleen. Karvallinen on jotenkin miehekäs, tietysti siistitty ja ah puhdas, niin on ihan jees. Seksissä monet muut asiat tärkeämpiä.

    • Prre

      Ajelin eilen karvat pois kullistani, mahtava olo tuli heti alkoi seistä.
      Muija huomasi ja otti heti suihin. Oli mahtavaa.

    • sewaz

      Nyt on kulista karvat pois taas ajelin tänään karvat pois mikä tunne taas ok.

    • öpoiuy

      Oli kiva ajaa karvan pois tuntuu hyvältä kulli alkaa seisomaan ok,,,,

    • Kurila

      Minä taas otin parrastani karvoja ja liimailin niitä lisää kullin ympärille.Mahtava stondis tuli heti.

    • tehnyt niin jo vuosia. tuntuu paremmalta etenkin kesällä. ja vaimokin tykkää ottaa useammin suihin kuin ei ole karvoja tiellä. :-)

      • Duraselli69

        Totta,,näin se menee,,,ei tuu karvoja suuhun ja nenää ei kutita.
        Sama se on naisen pillullakin,mielummin vähän kuin runsaasti,,kivempi maistella


      • Perestroikkaa
        Duraselli69 kirjoitti:

        Totta,,näin se menee,,,ei tuu karvoja suuhun ja nenää ei kutita.
        Sama se on naisen pillullakin,mielummin vähän kuin runsaasti,,kivempi maistella

        Sattui karvainen nainen kohdalle, nuolin tuheroa hartaasti, ilmeisesti oli talviturkin vaihto, koska karvoja oli suu ja sieraimet täynnä. No hommat saatiin tehtyä. Muutama päivä meni kun paskoin verisiä klöntejä, peräpukamat olivat hirttyneet karvoihin ja poistuivat tasaiseen tahtiin alpäästäni. Jotain hyvää karvoistakin.


    • Holmesilainen

      On teillä pienet kyrvät jos suihinottaessa karvat menee suuhun tai psitelee nenää 😊

      • Himesialainen

        Tai sitten on syvä kurkku.


      • btm37sport

        mullakin on posliini pallit ja myös perse ja jalat,kun tykkään saada isoo kyrpää tyttönä...suuhun ja peppuun ,kivaa nuolla posliini palleja ja kun saan munaa miesten btm. panopuuna on kiimasta!


    • zzww

      Ajelin aamulla karvat pois mulkustani, nyt odottelen vaimo saapuu kotiin ja taidan antaa kunnolla mulkkuani

    • juytra

      Minäkin ajoin kullin karvat pois tänään tuntuu hyvältä alkoi taas nousta seisomaan ok

    • ithnpi

      työntäkää löylykauha perseeseen komerohintit, se on teille ihan ok asia

    • rentoutunut

      aivan saatanan sama.

    • hjkop

      Oli kiva ajaa taas kullista karva ja kiveksitä tosi mahtavaa taas tuntuu hyvin upealta taas ok

    • Eienääikinä

      Ajelin karvat alapäästä ja nyt helvetinmoinen ihottuma ja kutina. Ei saatana pysty edes kävelemään. Seksistä ei tartte lähiviikkoina edes haaveilla. Vitun sheivaaja-posliini-homot!

    • Ajelemme tyttikseni kanssa aina toisiltamme karvat pois. Kyllä sileenä on ihana olla isosti lähellä.

    • fghja

      Ajoin karvat pois ennen Uutta Vuotta tuntuu hyvältä taas kulli alkoi seisomaan on köykänen olo ok asia

    • LarsV

      Pallit paljaana jo 48 v. Ei oo kukaan valittanut tai arvostellut, naiset kehuneet ihanaa pehmeyttä palleissa ja kovuutta varressa!

    • fgyui

      Karvat pois pallit ja kulli on nyt paljaana tosi kivalta tuntuu alkoi taas vähän seisomaan ok,

      • anurator

        Ajelin kullikarvani, pyllystä myös. Siistiä ja kullikin näyttää puolta pisemmälle :)


      • töks

        Haluan nähdä ja kokea posliisipyllysi ihan oikeesti !


      • anurator

        Ehkäpä haluaisinkin, kukaan ei ole vielä ajeltuna nähnytkään kokeilusta puhumattakaan. Ajatus kyllä kiihoittaa :)


    • ilyioyiyy

      olettekokokeilleet myös eett' ajatte perskarvatkin veke niin akka saa nuoleskellä pyllyreikää joka tekee makeaa
      kommentteja

    • dfghs

      Oli kiva ajaa karvat pois tuntuu hyvälle taas tosi nastaa nyt ollaan posliini ok

    • takaapäinsisään

      Mä myös sheivaan karvat pois kalustani ja varsinkin kiveksistä sekä ajelen peppuvaon posliiniksi, kalun yläpuolelle jätän hyvin pienen sängen karvoitusta. Tykkään miehistä joilla siisti ja lyhyt karvoitus tai aivan posliini, posliinikivekset tuntuu kädessä ihanalta ja samoin posliini peppuvako tuntuu ihanalle hyväillä ja hieroa öljyn kanssa liukkaaksi ennen kuin työntyy sisään.

    • ghuio

      Tulin justtin suihkusta ajon kullin karvat myös pallit tosi mahtava tunne nyt vähän alkoi seisoa ok

    • hjkiop

      Olin tässä suihkussa ajon karvat pois tosi nastaa alkoi jo seisomaan taas kivalta tuntuu ok

    • m60bi

      Ajelun aikana ja jälkeen on tosi kiihottunut olo. Pieni posliinikaluni näyttää ihan pikkupojan pippeliltä, monia kiinnostaa, ja siitä saa ihan myönteisiä kommentteja. Tulee oma lapsuus mieleen, jolloin pikkupojat menivät uimaan ja leikkivät rannalla apposen alasti.

    • ghyui

      Tässä ajoin kullin karvat pois ja palleista myös tosi nastaa taas ja alkoi taas seisoa ok

    • Eiiskeei

      Mies ilman karvoja…ei mun juttu.

    • jkopd

      Kullin karvat tuli ajettua pois tosi tyhjä olo tuntuu hyvälle ok asia.

    • js516

      Ajelin tänään sekä kullista että palleista. Hyvältä tuntuu.

    • h8ydee

      Suihin on kiva ottaa toiselta mieheltä jos on edes puoliksi posliini, posliinikalu on paljon kiihottavampi kuin tuuhea karvapehko.

    • Ajelen säännöllisesti posliiniksi ja vaimo tykkää sekä myös miehet joiden kanssa tyttöilen ,pitävät kun peppu ja pippeli karvattomat.

      [email protected]

    • hjuio

      Tuli ajettua karvat pois tuntuuu hyvältä on tosi nastaa ajaa karvat pois

    • posliiniM57

      sama täällä aina silloin tällöin ajan alhaalta pussit karvattomiksi. ja myös kullin päältä juuresta.. alkoi kovettumaan kun ajelin karvoja pois.. ja pakko oli ruiskia pesuhuoneen lattialle....

      • Jasa66

        Sama täällä, mulla ympärileikattu kulli ja gimmafrendi on aivan kuumana kun ajan kassit paljaaksi ja trimmaan karvat lyhkäiseksi päältä. Kiva se on itsekin katsoa kun siisti kalu uppoaa naisen koloon...


    • jkiop

      Taas tänään ajoin karvat pois tosi mahtava tunne oli kiva käyttää myös penispumppua sen jälkeen ok.

    • kopå

      Karvat on kullista ajettu pallit myös tosi kivalta tuntuu nyt ok

    • frtyu

      Nyt on karvat ajettu tuntuu hyvälle ok tosi kiva olla ilman karvoja

    • peemaryt

      Käyn brassissa viiden viikon välein,eikä sänki pistele.

    • Oli kiva ajaa munankarvan pois taas kun kävin suihkussa tosi kiva tunne ok

    • kullia

      olen 58v mies ajan aina kullikarvat aina suihkussatulle poikamaiolo kulli nousee pystyn aina kesäpäivännä kulkee kaupungilla

    • frew

      Tuli ajettua karvat tosi nastaa alkoi seisomaan heti ok

    • Bear22cm

      Kyllä ne vaan HETEROT sheivaa nykyään itsensä. Homot pitää itsensä miehinä ja karvaisina !

      • Petter61

        JES, kyllä musta ainakin miehellä pitää munakarvat olla. Kullia ku pääsee imee ja jos on karvaton mies, niin tuntuu kuin pikkupoikaa lutkuttas. Ittellä on kyllä karvapallit.


    • Parisuhteessaoleva

      Posliinimies…ei kiitos. Mitään kiihoittavampaa ei olekaan kun ihastella rakkaani pientä karvoitusta alushosujen yllä johtaen sinne alas…muutama karva jos suuhun eksyy, who cares, pääasia on että mies on puhdas! :-)

    • Not_forme

      Mies karvattomana alapäästä…ääk, yök, anteex vaan.

      • Posliini86

        Jaa yök? Minä ainakin ajelen aina, tuntuu paljon mukavemmalta ja on mukavampi masturboida. Kumma juttu?


    • monta-mallia

      Makuasioita ja kaikki on myös yksilöllistä karvan kasvunkin suhteen, jossa osa on todella karvaisia ja osa luonostaan varsin vähäkarvaisia.

      Joillakin on tiivis karvan kasvu, joka ei kasva pitkäksi, eli on luonnostaan suht' siisin näköinen.

      Osalla kasvaa melko hurjaksi tiiviiksi, pitkäksi ja villiksi pöheiköksi.

      Toisilla taas on on harvahko, mutta melko pitkäksi kasvava 'haikaran pesä' risukasa-karvoitus, joka on melkoisen ruma esteettisesti.

      Kevyt trimmaus, lyhentäminenkin voi tehdä kokonaisuudesta siistin tai sitten varresta ja palleista peppuvakoon saakka sileäksi / hyvin lyhyeksi ja eteen varren ylle sopivasti siistitty alue.

    • Perskarvat

      Rutiinina panen saunan lämpiämään ennen perjantain juoksulenkkiä. Ja se toinen rutiini on sheivaus saunomisen yhteydessä. Vetelen sängen pois ihan tavallisella vedenpitävällä sähköpartakoneella. Minusta höylän kanssa liian hankalaa, koeta nyt ryppyreiän perskarvoja näkemättä höylällä vedellä:)

    • jormKARVONen

      hei ei se kannata all natural is the way to go

    • Nahkamuna

      Sheivasin eilen ja nyt uusi sänki kutittaa niin maan perkeleesti!

      • 040

        Tänään karvat pois...huomenna posliini...ja uimahalliin ...


      • Poika16v

        Olen nyt sheivannut puolisen vuotta säännöllisesti alkuun vähän aikaa sähki kutitti mutta ei siitä enää ole mitään haittaa ole ollut, kyllä karvattomana on mielestäni mukava olla nyt ajattelin kokeilla ajaa rintakarvat vielä pois


    • Uih

      Se on nuuska huuleen ja höyläämään.

    • assrimming

      sheivasin karvat kaikki pois, kaveri oli aina aiemminnuollut kaikkikarvaset paikat, nyt nuoli smooth ass ja nuoli pepun kokonaan jaoli onnensa kukkuloilla

    • juytr

      Tuli karvat pois taas posliini muna ja pallit tuntuu hyvälle että karvat on pois ok

      • Sama täällä ; ) tyven ja kulkuset ajelin eilen taas sileiksi,kun saunapäiväkin,vaan ei tuo vaimo sitten saunaan lähtenytkään : (
        Um53Hki


      • minä olisin tullut saunaan vaimosi puolesta


    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä tätä miesten sheivausta. Joka kerta kun olen omani ajellut, seurauksena on perkeleellinen kullin hikoilu kalsareissa. Munat ihan niljakkaassa vaahdossa jo parissa tunnissa. Karvaisena ilmeisesti ilmavuus estää tuon hikoilun.

      • Anonyymi

        Itse olen taas huomannut toisinpäin kun on posliinina niin ei kulli hikoile kalsareissa ollenkaan eikä muutenkaan kutia paikat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen taas huomannut toisinpäin kun on posliinina niin ei kulli hikoile kalsareissa ollenkaan eikä muutenkaan kutia paikat

        Kalsareissa ei hikoa, mutta naidessa kyllä. Jo reilun tunnin nylkyttämisen jälkeen on pakko mennä pesemään kylmällä vedellä.


      • Anonyymi

        Sääli kumppaniasi! Ajattele mikä ero on siinä ottaako suuhun karvaisen vai sileän kiveksen!


    • Anonyymi

      Nyt on taas kulli posliinina on ihan ok kulli alkoi seisoa .

    • Anonyymi

      Ajelin eilen kasseista ja kullin varresta karvat veks, Saksin kolmion aika lyhyeksi.
      Tosi nasta olo itteäkin kiihottaa :-)

    • Just eilen ajoin pallit karvoista kiihoittaa se teko

    • Anonyymi

      Karvaton tekee tosi kiihoittavan olon kieltämättä! Säännöllisesti leikkaan ja sheivaan.

    • Anonyymi

      Kyllä posiliini kulli on paras ajoin kaikki karvat taas pois tosi mahtava tunne on vähän alkoi kulli seistä.

    • Tulipa ajettuu pallit paljaaksi,siistin muutenkin karvoitusta en sentään paljaaksi

    • Kävin saunassa ja ajoin ensin pallit posliiniksi ja leikkasin saksilla isomat karvat kullin yläpuolelta ja melkein kaikki shaverillä on kiimaisen näköinen .

    • Anonyymi

      Mä ajoin just kullini paljaaksi, näyttää 24 nyt kivalta!

    • Anonyymi

      Tänään paljaaksi. Pari vuotta ajellut. Tuntuu hyvältä.

    • Anonyymi

      Eilen sheivasin pallit ja tyven ihan puhtaaksi ja siistin loput hyvin lyhkäseksi. En meinannut saada koko iltana käsiä pois munista kun tuntui niin hyvältä käsiin

      • Vähän liukkaria kaveriks palleja myöden, ja alkaa "hieromaan"....! Ei muuten mee kauaa ku lasti lentää! =D


    • Joo nuorempana oli aika runsaskin karvoitus, ja oli kun ois uudesti syntynyt ku sipas kaikki veks. Vuosikymmenen oon pitänyt samaa linjaa. Joko kaikki veks, tai sit jättää "kiitoradan" tyvestä napaan välille. Pallit aina ajeltu toki! Kyllä se vaan näyttääkin niin saatanan kiihottavalta, kun on nainen ajellu ja itse oot myös! Ikinä ei enää tuu karvat takaisin! Se on varma! =)

    • Tää topic suorastaan muistutti sheivaamaan. No nyt on suihkussa käyty, ja sileetä on ku silkki! =D

    • Anonyymi

      Olis kiva löytää mieskaveri joka ajais multa pallienkarvat ja siistis muuteenkin.Sen päälle suihinotto ja runkkausHki 63v

    • Anonyymi

      Ajoin ite varmaan 25 v ensimmäisen kerran ja koukkuun jäin (ajanu kohta 30 vuotta). Helsingissä uimahallin höyrysaunassa istun yleensä toisessa päädyssä sivuttain jalat lauteilla koukussa niin aina tulee joku herra istumaan mun viereen kullin viereen ja ai että sitä kiihotusta kun kohta käsi osuu salaa "siihen" ja vähän sivelee ja runkkailee vaikka saunassa on muitakin... Herätän aika paljon huomiota näköjään herrojen keskuudessa siellä ja koko ajan on joku puristelemassa pakaroita jne (treenattu vartalo ja "kyykkyperse")..

      • Tällä viikolla tuli taas pallit sheivattua ja kullin tyvi puhtaaksi muuten lyhyt sänki.


    • Anonyymi

      Ajan myös kaikki alapään karvat säännöllisesti ,
      on mielestäni paljon mukavampi karvattomana.
      Heti kun tulee vähänkin sänkeä niin ajan ne pois .
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Minäkin ajelen pussit paljaaksi ja muutekin lyhyeksi.olisi ihana antaa miehelle suihin sitä.


    • Anonyymi

      Alapään ajelu yksin tai kaksin on aina kiihottavaa

    • Minäkin pidän alapään siistinä.

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe