Kuka on tyhmin maahanmuuttokriitikko?

On aika vaikeeta valita, maassamme on niin paljon jonninjoutavaa paskasakkia.
Junes Lokka on ehkä tyhmin, sossupummi joka vihaa mamuja peittääkseen oman ruskean perimän. Salomaa on hänen potentiaalisena peppufrendinä hyvä kilpailija, naisiahan ei kummallakaan ole ollut, mitä kivaa hekin oikeasti harrastaa?

11

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antimatu

      Tyhmäkin voi olla maahanmuuttokriitikko, koska asia on niin itsestään selvä. Lisäksi vielä umpityhmiä ihmisiä, joille näinkään yksinkertainen asia ei millään aukene.

      • jotaintarttistehrä_

        Niin, suvakki kuuluu siihen samaan sarjaan kuin uskovaiset ja suomalaiset kommunistit:
        molemmat puhuivat todella hyvää rajan takaisesta maailmasta, mutta kumpikaan ei ollut valmis siirtymään sinne.

        Suvakeilla sama vika: puhuvat maailmasta joka on joskus tuleva, mutta joka on täyttä utopiaa.
        Sitten he heiluttavat rasistikorttia kaikille, jotka osoittavat epäkohtia, jotka ovat TÄSSÄ maailmassa ja juuri NYT.

        Suvakit on pahimpia unelmoijia. Eikö perk... tavalliset unelmat lottovoitosta riitä???


      • Suvakki on niin säälittävä haukkumasana, ettei sille jaksa edes pyllistää.


      • Kriittinennii

        Ei se ole osaamisesta kiinni, kun suvakit nuolee kaikki perseet ennen kuin ennättää pyyhkäistä.


      • totuuskolahtidouchebagii

        douchebag on pahempi kuin läski.


    • Utopistista

      Onko joku nähnyt, kuullut tai jopa tavannutkin viisaan maahanmuuttokriitikon?

      • pusipusi.ihanaa

        Näet ja kuulet heitä ympärilläsi jatkuvasti, et vain tajua sitä koska itse olet tyhmä maailmanhalaaja.


      • pusipusi.ihanaa kirjoitti:

        Näet ja kuulet heitä ympärilläsi jatkuvasti, et vain tajua sitä koska itse olet tyhmä maailmanhalaaja.

        Vaikka olis kuurosokea, niin maahamuuttokriitikkot huomaa, ne haisee.


      • oppia.ikä.kaikki
        douchebag kirjoitti:

        Vaikka olis kuurosokea, niin maahamuuttokriitikkot huomaa, ne haisee.

        Kylläpäs on rakentavaa keskustelua, kuin lastentarhassa. Tyyliin meidän isä on vahvempi kuin teidän isä. Kannattaisiko olla aloittamatta keskustelua ja kommentoimatta jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.


      • ruikkinen
        douchebag kirjoitti:

        Vaikka olis kuurosokea, niin maahamuuttokriitikkot huomaa, ne haisee.

        "Vaikka olis kuurosokea, niin maahamuuttokriitikkot huomaa, ne haisee" juu, autovahalle, hyvälle konjakille ja havumetsälle. Suvakit ne haisee paskalle ja jauhaa myös sitä suupielet ruskeina.


    • KylläNäinon

      Voisko se olla Martti Ahtisaari? Vierastaa selvästi venäläisten vaikutusta Suomessa ihan tyhmästi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe