Haen yleistä asumistukea. Minulla on kaksi korkorahastoa, niiden korkotulot noin 20e/vuodessa. Pitääkö ne kumminkin laittaa asumistuki lomakkeeseen?
Vastaukset 2
- 898989898998
Pitää laittaa, sillä siinä sitä kystytään, mutta ilmeisesti keskimääräinen kk-ansio riittää, eli 1,66e/kk joka on niin pieni summa ettei se vaikuta asumituen määrään käytännössä lainkaan.
Asumistukihan on ihan saman suuruinen vaikka tienaa 0e tai 500e/kk. Vasta jonkin yli 700e (brutto)-tulojen jälkeen on ansioiden määrällä siihen vaikutusta. - vaikuttamisesta
Riippuu siitä, millainen korkorahasto on kyseessä. Jos on kasvurahasto, rahastotulot eivät vaikuta mitään, jos ei tuottoja tililleen nosta. Jos on sellainen rahasto, joka jakaa korkotuotot sinun tilillesi, sitten se vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742435Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371997- 1011253
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26857Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,152741- 30736
- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56608