Heippa!
Onko kellään muulla kokemusta omituisesta karvanlähdöstä kissan hännässä? Meillä 6v. ragdoll kissa, jolla lähti ensin tämän vuoden alussa melko äkisti hännänpäästä karvat. Se oli kuin kastemadon pää kaljuna. Käytimme lääkärissä ja epäili joko sieni-infektiota tai että kissallamme on liikaa testosteronia (uros kissa). Saimme lääkitykseksi estrogenia ja karvat alkoivatkin pikkuhiljaa kasvaa. Eivät kuitenkaan koskaan yhtä pitkiksi kuin alunperin, mutta häntä sai kuitenkin karvapeitteen taas. Nyt kuitenkin hännästä on taas lähtenyt karvat ja häntä tuntuu jotenkin hilseilevän kuivalta, joten olisiko kuitenkin jostain sienestä kyse? Onko kellään kokemuksia sienestä ja sen hoidosta ja kuinka se todetaan. Meille nimittäin tämä lääkäri sanoi, että sieni-infektion tutkiminen saattaa maksaa 1000€:kin, joten ihan hepposesti ei siihen siis haluaisi ryhtyä jos tosiaan noinkin kallista. Vai voiko tuo testosteroni juttu uusiutua aina vaan..?
Kissan hännänpään karvanlähtö
Adelinah2
1
2604
Vastaukset
- enrapsuta
Kannattaa mennä facebookin roturyhmään kysymään kokemuksia, voi olla jollain muullakin ollut sama ongelma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1702141- 142132
- 1001013
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46847Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢112813Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35786Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156782Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30746- 43714
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50684