OLEN JUURI SAANUT KOKEA KUINKA TEHOKASTA NIMIEN KERUU HAUTAUSMAALTA ON LAKAISUKONEELLA. PYSTYY MYÖS AAMUYÖNTUNTEINA KERÄÄMÄÄN ERITTÄIN TEHOKKAASTI NIMIÄ KALMISTOSTA.
KAIKKI OMAA ISÄMMAALLISTA PUOLUETTA SUUNNITTELEVAT ALOITTAKAA OSTAMALLA LAKAISUKONE
NIMIEN KERUUSTA
9
115
Vastaukset
- Orchman
Työn iloa.
- TyrväänAasi
Jos hautausmaalla kuljeskelu tuntuu liian työläältä voi helpommallakin päästä. Lehtien palstoilla kuolinilmoitukset toimitetaan postiluukusta kotiin, ei tarvitse lähteä tuonne kylmään värjöttelemään.
- PAKSUsihteerikkö
lehtien tilaaminen maksaa eikä sossu suostu antamaan maksaria
- Ikipietu
Se on oikein, ilmainen netti riittää noin pienen puolueen keräyspäällikölle.
- PAKSUsihteerikkö
etkö sinä homo ymmärrä että näillä resursseilla puolue ei voi kasvaa ja kehittyä
- nytIHMETTELEN
maksaako turun sossu nykyään lakaisukoneetkin isäMMaallisen puolueen perustaville nimien kerääjille
- hannikaiselta
Lakaisukone taitaa olla nykyään ulosottomiehen hallussa
- noiuytyuiop
miten sitten nimiä kerätään
- 7Vaihe
Hätä keinot keksii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184351Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421931- 771525
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161490- 1591483
- 10881
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106767
- 64753