Miksi kenkää saaneet meksut ei mene töihin?

perseekaivajat

Mitä helvettiä loisitte vuodesta toiseen sossurahoilla ja murehditte vuoden 2009 lomarahoista. Noin uunot ja kusipäät sietikin saada monoa. Olisi pitänyt antaa monoa perselle jo 90-luvn alussa noin saamattomille kusipäille. Saatana miten turhaa porukkaa!

14

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deedeetee

Ei laiskoja työt kiinnosta.

• eivätkelpaamihinkään

Maine on kiirinyt kaikkialle. Eihän laiskoja ja osaamattomia kukaan halua palkata.

• Olavitässämoi

Ei pääse edes Korson työttömiin Finnairin papereilla jakamaan leipää, sen verran me kaivettiin persettä ja hilluttiin liiton nimissä kun oltiin hallilla"töissä".

• Huoh4

Kuinka paljon Finnair maksaa teille puolustelijoille? Vuodesta toiseen samaa tylsää ja ihmeellistä "mekatsu" (onko edes oikea sana?) läppää.

• Keneltäpuuttuuelämä

Oikeastihan täällä on vain yksi tai kaksi vuodesta toiseen heittämässä, kaava on tuttu. Harva ihminen käyttää sanaa "mekatsu", joten kiinni olette jääneet kauan sitten.

• liitonmiehettyöttömänä
        Keneltäpuuttuuelämä kirjoitti:

Oikeastihan täällä on vain yksi tai kaksi vuodesta toiseen heittämässä, kaava on tuttu. Harva ihminen käyttää sanaa "mekatsu", joten kiinni olette jääneet kauan sitten.

Missä lukee mekatsu? voitko kertoo?

• Perseenkaivaja

Uusia perseenkaivajia haetaan paraikaa. Ei muuta kun paperit vetämään ja hallille kaivamaan persettä.

• kolmoskerroksenjohtaja

Liiton miehet sai mitä tilasi.

• kummallistaporukkaa

En kyllä yhtään ihmettele, että eivät kelpaa mihinkään töihin. Elämäntehtävänä näyttää olevan entisen työnantajan mollaaminen kaivamalla ties mitä vanhoja uutisia ja sitten vääristelemällä niitä, eli pelkkiä patologisia valehtelijoita he ovat.

• exAsiakas

Lehdistö kirjoittelee patologisia valheita? Itse ainakin olen "vain" ex asiakas.
        Finnairilla ei taida olla enää mainetta jota voisi pahentaa? Siksipä tuloskin nolla ja muut lentoyhtiöt huomanneet tämän. Tuskin Finnair enää nousee, jos nykyisiäkin asiakkaita kohdellaan niin kuin ovat, luusereita.

• Persettämäkaivelen

Se ois taas aika lähteä hallille kaivelee persettä. Helppoa rahaa :)

• työnnäpohjaankulta

Kisahallilleko menet vai Pirkkolan halliin kaivamaan persettä?

• töihinhushus

Taas voisi kysyä että miksei?

• vihapuhetta

vihapuhetta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      901
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe