Honda CR-V 2007-09

Landepöllö

Autoileva nainen tiedustelee asiantuntijoilta. Mielessä käynyt ostaa -07-09 cr-v, n. 200tkm ajettu, joko ns. Suomiauto tai tuontipeli. Onko noiden vuosimallien välillä jotain merkittävää teknistä eroa? Mihin pitäisi kiinnittää huomiota tuossa mallissa noilla kilometreillä? Olen kuullut jostain ongelmista ilmastoinnin suhteen ja nokkaketjun kiristimen ongelmista? Automaatti vai manuaali? Kilometrejä tulee vuodessa vain noin 12tkm. Kiitos vastauksista jo etukäteen :)

5

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afsdfjlsagnf

      Ongelmia myös hiukkassuodattimensuhteen ilmeisesti aika paljon. Netistä niitä tosin saa kohtuuhinnoilla (500€)

    • mitäsanoomuut

      Samanlaista minäkin olen pohtinut. Ihan uudet cr-v:t on jotenkin pöllön näköisiä.
      Hinnat ovat minusta ihmeellisen kalliit, kun katsoo sitä pampulaa yleis-ilmeeltä. Ilmastoinnista tosiaan on ollut mainintoja. Ainakin olen ymmärtänyt, että 07-08 malleissa. Syy on se, että se ilmastoinnin magneettikytkin on lialle altistuva. En tiedä onko 09 jo muuttunut paremmaksi. Dieseleissä on ne hiukkasloukut. Niitä ei ole bensiini moottoreissa kai ollenkaan.
      Muuten Honda on merkkinä hyvä, korjauksia ja osia saa kohtuullisesti.
      Jakohihna hommat on kai kaikissa autoissa, olivat sitten hihnoja tai ketjuja. Ketjukoneissa sitten ne ohjaimet kuluvat.
      Varmaan hyvä auto?! Näin itse ainakin olen rakennellut mielessäni asiaa.

    • hontaa

      Jos ajat koneen lämpimäksi, vähän pitempiä matkoja että moottori lämpiää normaali lämpötilaan. Etkä lyhitä kauppareissuja päivittäin, sitä se ei kestä pitemmän päälle .Hiukkassuodatin toimii hyvin, välillä polttaen karstoja pölläyttäen paksut käryt.

      • crv11

        Jos vain on mahdollista kannattaa ostaa -10-12 cr-v siinä on mm. parannettu jousitus, hiljaisepi, alavääntö parenpi. Minulla on mallit -9 ja -11 diesel cr-v olleet käytössä voi suositella tätä nuorenpaa mallia. Tää uusin-12 malli on mielestäni liikaa linja-auon näköinen.


    • cccccccccccccrv

      Pari vuotta ajellut 07 cr-v:llä (2.0 bensa automaatti). Kiva auto ajaa, ei mikään bling-bling mutta tyylikäs ja käytännölinen. Neliveto ja ajovakautus toimii kuin juna.

      Pieni tai ehkä suuri miinus omassa on että hammastanko (ohjauksen) on ilmeisesti väljä ja kolisee. Pahin skenaario on koko kötöstyksen uusiminen, pari-kolme tonnia. Sattaa riittää puslien uusiminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe