Raha on ollut aika hupaa, otin ja katselin kortilla maksamiani laskuja..?
Löysin yhden päivittäistavara liikkeen joka veloittaa peräkkäisinä päivinä saman summan!? Valitettavasti kuitit olen jo hävittänyt, päivämäärät ovat 4.10 ja 5.10.
3-4.10 olin maalla ei kaupassa käyntiä..5.10 kävin kaupassa...
Onneksi suma ei ole iso, mutta jos samoin saa tehtyä useammalle tilille summasta kertyy huomattava eikä tilin omistaja välttämättä huomaa.
Täytyneen alkaa säästämään kuitit.
Tarkastatteko korttilaskut?
4
169
Vastaukset
- tietoniekka
Reklamoit kortin myöntäjälle, niin asiaan tulee korjaus. Saattaa se tulla automaattisestikin, mutta ei kannata luottaa siihen.
- 88-99
Tietysti tarkastan jokaisen laskun. Säilytän kaikki ostokuitit vähintään kuukauden ajan piikissä ikkunalaudallani. Yleensä siinä on noin kolmen edellisen kuukauden kuitit tallella. Virheet ovat olleet erittäin harvinaisia.
Kerran ennen tietokoneiden leviämistä kotikäyttöön SYP oli veloittanut tililtäni 800 markkaa aiheettomasti. Virhe oli pankin, sillä summa olisi pitänyt veloittaa jonkun muun tililtä. Tuohon aikaan pankkivirkailijat siirtelivät jonkinlaisia läpinäkyviä kalvoja ja lukivat niiltä tilitietoja. - 10-5
Usein kauppias veloittaa vasta muutaman päivän päästä korttiostoksen. Se ei selitä kuitenkaan tuplaveloitusta. Itse katson kyllä luottokorttilaskut ja debit-veloitukset hyvinkin tarkkaan. Luottokorttiostoksista pidän vielä paperilla listaa. Näistä suurin osa on ulkomaisista nettikaupoista eri valuutoissa. Ei ole itselleni osunut virheellisiä laskutuksia. Koputan puuta.
- KrPennonen
En minä mutta vaimoni tarkistaa.
Korttihöylän aikaan, 1981v, tapahtuivat suurimmat virheet. Olimme vuokranneet Nizzasta 5-rellun kahdeksi viikoksi ja kiertelimme sillä Italian pohjoisosat mm. Firenze ja Venetsia. Luumuilimme Tirolissa.
Lopulta ajelimme Baijerin ja Merialppien kautta Provenceen jossa Suveursista käsin kävimme päivittäin rannalla katsomassa lastemme opettelua uimaan.
Maksoin bensat silloisella K-luottokortilla. Kuittaamani laput eivät olleet K-lappuja mutta en ottanut siitä migreeniä koska ajattelin, että aina saamamiehet omansa perivät. Eivät perineet. Yhtään bensalitraa ei laskutettu.
Jokainen rätti ja pitsan pala ilmestyi veloitukseen mutta ei bensoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844442Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252431Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3132375Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1442277Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1862134Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4681163Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841098Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki11990Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38883- 85827