Naisen orgasmiin jää koukkuun...

huppagangnamstail

Oikeasti olen jäänyt koukkuun naiseni orgasmiin. Hän saa sellaisia orgasmeja, että tuntuu kalussa, kuin tuhat suuta samaanaikaa ottaisi suihin. Hänen pillunsa puristelee pehmeillä lihaksilla ja koko nainen tuntuu sekoavan.
Tietysti tämä on silleen positiivinen ongelma, mutta välillä käy mielessä, että haluanko jo liikaa tätä olotilaa? Meneekö suorittamisen puolelle?
Mutta ei pidä miettiä kai liikoja, vaan antaa mennä.

5

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutnainen_

      Minä olen onnekseni saanut tavata useammankin miehen, joille on tärkeää saada nainen nauttimaan orgasmin kourissa ja jotka saavat kiksit itsekin naisen orgasmista. Vastakohtana näille miehille on sellaisiakin tyyppejä, jotka välittävät vain omasta nautinnostaan ja sitten niitä, joille naisen tyydyttäminen on vain välttämätön paha kohti omaa laukeamista mennssä.

      Ymmärrän hyvin naisen orgasmia arvostavia miehiä, sillä itsekin saan siitä paljon, kun näen, kuulen ja tunnen miehen olevan himosta hulluna ja laukeavan isosti.

      • huppagangnamstail

        Joo. Mietin pitkään, että on jotenkin väärin, että nainen voi saada monta kertaa rakastelun aikana, mutta mies vaan kerran. Mutta tämän kun tajusin, niin kuppi kääntyi nyt toisinpäin...
        Tosin, mietittiin naiseni kanssa, että peppuseksissä sen saa käännettyy taas toisinpäin, että siinä nainen kai saa kokea jotain samankaltaista, kun mies naisen orgasmeista?


    • Kyllä niihin jää koukkuun, mikään ei ole kauniinpaa kuin naisen orgasmi. Naiset vaan valitettavan usein ei usko miestä jos kertoo sille kuinka paljon tärkeää on hänen orgasminsa ennen omaani. Harmi. Mutta onneksi on ollut niitäkin jotka ovat uskoneet......

    • Vaimo on jäänyt koukkuun orgasmeihin. On tyytyväinen parisuhteeseemme. Mutta kausittain haluaa ryöpyn orgasmeja. Niitä saadakseen joudumme kääntymään ryhmän puoleen. Tilanteessa olen iloinen katsoja. Vaimo nauttii täysin palkein pari kertaa kuukaudessa.

      • Hei, pääseekö porukkaan mukaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe