Moikka. Kävin äsken katsomassa sähköpostiani. Roskaposteihin oli tullut montakymmentä viestiä eri pikavippi firmoilta esim. Otsikoin "tässä lainapäätöksesi" "hae nyt lainaa" . Osaisko joku sanoo miks he lähettelee mulle tollasia, en ole edes koskaan käynyt millään pikavippi sivustolla enkä ottanut mitään pikavippejä. Vaik lähetteleekö he kaikille tollasia.
Pikavippi firmat lähettelee sähköpostia
6
70
Vastaukset
- Minulle.myös
Kaikille lähettää
- jyvätakanoista
Ei lähetä, en ole ikinä saanut yhtään pikavippimainosta sähköpostiin. En kyllä jakelekaan spostiosoitettani tiesmissä "iPhone eurolla" tai "voita kuukauden matka Karibialle" -huijauskampanjoissa ikinä.
- Minulle.myös
jyvätakanoista kirjoitti:
Ei lähetä, en ole ikinä saanut yhtään pikavippimainosta sähköpostiin. En kyllä jakelekaan spostiosoitettani tiesmissä "iPhone eurolla" tai "voita kuukauden matka Karibialle" -huijauskampanjoissa ikinä.
Ei ne mullekaan tuu perussähköpostiin vaan menee suoraan roskapostikansioon gmailis. En edes tiä kauanko niitä oli lähetetty ennenkuin huomasin et roskapostikansios on jotain.
- jyvätakanoista
Minulle.myös kirjoitti:
Ei ne mullekaan tuu perussähköpostiin vaan menee suoraan roskapostikansioon gmailis. En edes tiä kauanko niitä oli lähetetty ennenkuin huomasin et roskapostikansios on jotain.
No ei ole sielläkään, tarkistan sen aika-ajoin. Ja gmail-osoite kyseessä. Ollut jo vuosia sama osoite ja rekisteröitynyt sillä moneen (järkevään) paikkaan, kuten normaalien nettikauppojen sivuille tilausta varten ym.
- hoit_su
Mulle tulee kans ns. höpösähköpostiin, eli on sellainen luukku. com sähkis jonka aina laitan esim. jos johonkin kyselyyn tai kilpailuun tarvitaan sp-osoite. Minulla on myös toinen sp-osoite, jota käytän virallisemmissa asioissa. Eli kyllä niitä tulee vaikket itse ole ikinä vippejä ottanutkaan.
- 20on3
Ihan täys samaa kuraa mun maili
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684