Moikka. Kävin äsken katsomassa sähköpostiani. Roskaposteihin oli tullut montakymmentä viestiä eri pikavippi firmoilta esim. Otsikoin "tässä lainapäätöksesi" "hae nyt lainaa" . Osaisko joku sanoo miks he lähettelee mulle tollasia, en ole edes koskaan käynyt millään pikavippi sivustolla enkä ottanut mitään pikavippejä. Vaik lähetteleekö he kaikille tollasia.
Pikavippi firmat lähettelee sähköpostia
6
89
Vastaukset
- Minulle.myös
Kaikille lähettää
- jyvätakanoista
Ei lähetä, en ole ikinä saanut yhtään pikavippimainosta sähköpostiin. En kyllä jakelekaan spostiosoitettani tiesmissä "iPhone eurolla" tai "voita kuukauden matka Karibialle" -huijauskampanjoissa ikinä.
- Minulle.myös
jyvätakanoista kirjoitti:
Ei lähetä, en ole ikinä saanut yhtään pikavippimainosta sähköpostiin. En kyllä jakelekaan spostiosoitettani tiesmissä "iPhone eurolla" tai "voita kuukauden matka Karibialle" -huijauskampanjoissa ikinä.
Ei ne mullekaan tuu perussähköpostiin vaan menee suoraan roskapostikansioon gmailis. En edes tiä kauanko niitä oli lähetetty ennenkuin huomasin et roskapostikansios on jotain.
- jyvätakanoista
Minulle.myös kirjoitti:
Ei ne mullekaan tuu perussähköpostiin vaan menee suoraan roskapostikansioon gmailis. En edes tiä kauanko niitä oli lähetetty ennenkuin huomasin et roskapostikansios on jotain.
No ei ole sielläkään, tarkistan sen aika-ajoin. Ja gmail-osoite kyseessä. Ollut jo vuosia sama osoite ja rekisteröitynyt sillä moneen (järkevään) paikkaan, kuten normaalien nettikauppojen sivuille tilausta varten ym.
- hoit_su
Mulle tulee kans ns. höpösähköpostiin, eli on sellainen luukku. com sähkis jonka aina laitan esim. jos johonkin kyselyyn tai kilpailuun tarvitaan sp-osoite. Minulla on myös toinen sp-osoite, jota käytän virallisemmissa asioissa. Eli kyllä niitä tulee vaikket itse ole ikinä vippejä ottanutkaan.
- 20on3
Ihan täys samaa kuraa mun maili
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191