Sainko sarjaorgasmin vai mikä tämä oli?

kenelläkokemusta

Yleensä saan yhden tai korkeintaan kaksi (erillistä orgasmia) sekstailun aikana. Yhdyntäorgasmit ovat minulla erityisen vahvoja ja klitorisorgasmit ovat niitä vähän laimeampia.

Viime kerralla mies nuoli klitoristani ja paineli samalla sormeaan sisälläni. Tunsin tutun aallon lähestyvän. Orgasmi alkoi, mutta ei loppunutkaan nopeasti, vaan se jatkui ja jatkui ja jatkui...laimeni ja odotin sen loppuvan, mutta jatkui taas uudestaan. Leijuin korkeuksissa orgasmin kourissa vaikka kuinka kauan ja lopulta pelkäsin miehen niskan jumuituvan, joten riuhtaisin itseni takaisin maan pinnalle.

En ole koskaan aikaisemmin kokenut vastaavaa. Mistä tässä oikein oli kyse? Oliko tämä pitkittynyt orgasmi vai sarjaorgasmi? Aivan uskomaton se oli joka tapauksessa. Saako joku muu vastaavan tyyppisiä orgasmeja.

9

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko orgasmeja saada useita peräkkäin. Vaimo väittää näin perustellessaan kimppakivana olemista.

      • ItsekinKokenut

        Kyllä niitä voi saada monta peräkkäin!


      • Epäilin vaimoa vieraskoreudesta. Mutta siis totta se puhui. Mutta myönnän että olen hänelle kateellinen mahdollisuudesta perättäisiin yhdyntöihin.


    • ItsekinKokenut

      Kyllä niitä voi saada montakin peräkkäin!

    • multitärinät

      Itse olen mies ja halutessani pystyn orgasmiani pitkittämään todella pitkään. Helpoiten onnistuu jos on daami joka tykkää ottaa suihin ja ei arkaile spermaa suussaan tai ehkä se imun kanssa on voimakkaampi.

      Mulla homma toimii niin, että kun ekat tärinät on tulleet, lyhyt tauko ja hellää terskan ja sen juuren käsittelyä, suulla, pillulla liikkumalla tai kädellä. Sopivalla syklillä toistettuna menee helposti minuutteja ja joka liikkeellä tärinät orgasmintunteineen palaa. N. 5-10 sekunnin tauko ja uudelleen. Tällä tavalla tulee kyllä melkoinen määrä spermaa, kun aina sykkii lisää..

      Jos nainen saat miehesi kestämään liikettä taukoineen, on hän setin jälkeen todella tyytyväinen. Luulisin naisen sarjaorkun toimivan samaan tyyliin, pitää vaan uskaltaa jatkaa ekavärinöitten jälkeen. Kannattaa siis kokeilla olitpa mies tai nainen.. Todella herkkua onnistuessaan..

    • Irrrmeli

      Ei kai se nyt orgasmi ja vielä miehen kanssa!
      Olisko ollu ehkä epilepsiakohtaus! (?)

    • Eulaalija

      Onnistuu kyllä, syklin saa uusiutumaan lähes loputtomasti, kun tietää kikan. Kannattaa harjoitella, on sen arvoista.

    • orkkusarjis

      Hyvä kun kysyit. On todella tärkeää tietää, että oliko sarjaorkku vai monta erillistä orgasmia peräkkäin! Olisi erityisen kurjaa jos se paljastuisi vain yhdeksi pitkäksi orgasmiksi. Sinun kannattaa ehdottomasti hakeutua tutkimuksii joissa selvitetään ”Mistä tässä oikein oli kyse? ”
      Mitä on sekstailu, onko se samaa kuin pussailu?

    • sexguru

      Ajattele sitä mielentilana, joka mahdollistaa moninkertaisen nautinnon, sanottiin sitä sarjaorgasmiksi tai pitkittyneeksi orgasmiksi. Yhä uudestaan ja uudestaan se palaa ja kerran koettuaan sen tavoittaa jatkossa helpommin! Pitää vain uskaltautua sen "tätä ei kestä enempää" tunteen yli, palkinto on jotain todella uutta.. Kuin polkupyörällä ajo, osaa päästellä jatkossa. Love and enjoy, so simple!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe