Osta Alfa Romeo!

Chrysler-Petri

Älä missään nimessä Citroeniä, jos et halua polttaa rahaa.

Mulla on tosi hyvät kokemukset Alfa Romeosta verrattuna Citroen C3:een.
Alfa Romeo ei ole kehittänyt, joten suosittelen Alfa Romeota kaikille.

11

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OskarDirlewanger

      Älä missään tapauksessa osta Alfa Romua!!!!!!!!!!!!

      Joudut adoptoimaan oman mekaanikon, joka jollainlailla pystyy hoitamaan em. merkin korjaukset / huollot. Jos silloinkaan.

      Huollot kalliita yms.

      Italialaiset ovat koko maailman historian aikana saanut aikaan kuin kaksi asiaa: pasta ja pitsa. Ja Italian suurimpien sotasankareiden lista on nolla!

      • Citikat_ovat_vikapesiä

        Huollot kalliita Citikassa. En suosittele kenellekään Citikkaa!

        Saxo ja Xsara ovat vikapesiä.


      • Citikat_ovat_vikapesiä

        Citikoissa menevät iskunvaimentimet, koiranluut ja taka-akselisto rikki. Ja siitä tulee sitten 1000 euron remontti. Ei hyvää päivää!


    • Hankkikaauudempia

      Näin puhuu amis-teinit joilla on kokemusta vain yli 200 tuhatta jaetuista 90-luvun autoista. Saxot ja Xsarat... Kuule, Citroënin koko mallisto on uusittu moneen kertaan niistä ajoista. Ja mikä on tuorein Alfa jolla olet ajanut, 75?

      • Peugeot_Erkki

        Kuules muuten. Citroen C1 ja C3:kin ovat huonoja.


    • Äläsemmostaosta

      Alfa on ostos joka tiputtaa hintansa heti ja sitä joutuu ongelmiin todennäkösesti jo takuun aikana. Maailman epärehellisimmät ja tumpeloimmat asuvat italiassa. Ei siis kannata ostaa auto miltään pizzan pyörittelijöiltä todellakaan.

    • marelli

      Alfa on hyvä talviauto. Ei lähde sateella käyntiin. Marellit ei toimi sateessa.

      • Pösökokelas

        Citikat posahtavat vesisateella ja pakkasilla ja kalliiksi tulee.


      • Pösökokelas

        Mulla on kokemusta sekä Citikasta ja Pösöstä. Olisin voinut laittaa nimimerkiksi Citikkakokelas, mutta olkoon tämä nimimerkki.


    • Alfaatikko

      Ostin Alfan. Nyt on vaihdettu kolme moottoria, kahdeksan vaihdelaatikkoa, kori kaks kertaan ja neljäs muija menossa, vakiaika varattu korjaamolle, mutta alfaa en vaihda enkä siitä luovu.

      • luovutajo

        Kahta en vaihda! Muijaa ja autoa, molemmat aivan romuna?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe