Älä missään nimessä Citroeniä, jos et halua polttaa rahaa.
Mulla on tosi hyvät kokemukset Alfa Romeosta verrattuna Citroen C3:een.
Alfa Romeo ei ole kehittänyt, joten suosittelen Alfa Romeota kaikille.
Osta Alfa Romeo!
11
84
Vastaukset
- OskarDirlewanger
Älä missään tapauksessa osta Alfa Romua!!!!!!!!!!!!
Joudut adoptoimaan oman mekaanikon, joka jollainlailla pystyy hoitamaan em. merkin korjaukset / huollot. Jos silloinkaan.
Huollot kalliita yms.
Italialaiset ovat koko maailman historian aikana saanut aikaan kuin kaksi asiaa: pasta ja pitsa. Ja Italian suurimpien sotasankareiden lista on nolla!- Citikat_ovat_vikapesiä
Huollot kalliita Citikassa. En suosittele kenellekään Citikkaa!
Saxo ja Xsara ovat vikapesiä. - Citikat_ovat_vikapesiä
Citikoissa menevät iskunvaimentimet, koiranluut ja taka-akselisto rikki. Ja siitä tulee sitten 1000 euron remontti. Ei hyvää päivää!
- Hankkikaauudempia
Näin puhuu amis-teinit joilla on kokemusta vain yli 200 tuhatta jaetuista 90-luvun autoista. Saxot ja Xsarat... Kuule, Citroënin koko mallisto on uusittu moneen kertaan niistä ajoista. Ja mikä on tuorein Alfa jolla olet ajanut, 75?
- Peugeot_Erkki
Kuules muuten. Citroen C1 ja C3:kin ovat huonoja.
- Äläsemmostaosta
Alfa on ostos joka tiputtaa hintansa heti ja sitä joutuu ongelmiin todennäkösesti jo takuun aikana. Maailman epärehellisimmät ja tumpeloimmat asuvat italiassa. Ei siis kannata ostaa auto miltään pizzan pyörittelijöiltä todellakaan.
- marelli
Alfa on hyvä talviauto. Ei lähde sateella käyntiin. Marellit ei toimi sateessa.
- Pösökokelas
Citikat posahtavat vesisateella ja pakkasilla ja kalliiksi tulee.
- Pösökokelas
Mulla on kokemusta sekä Citikasta ja Pösöstä. Olisin voinut laittaa nimimerkiksi Citikkakokelas, mutta olkoon tämä nimimerkki.
- Alfaatikko
Ostin Alfan. Nyt on vaihdettu kolme moottoria, kahdeksan vaihdelaatikkoa, kori kaks kertaan ja neljäs muija menossa, vakiaika varattu korjaamolle, mutta alfaa en vaihda enkä siitä luovu.
- luovutajo
Kahta en vaihda! Muijaa ja autoa, molemmat aivan romuna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984