Minua on jo vähän aikaa uhattu mokkeri kasteella eli pää vessaan ja vedetään niin se uhkaaja tekee sen minulle esnsi ma tai ti ja en kehtaa puhua tästä kenellekkään niin voisitko sanoa että mitä minä teen
Mokkerikaste
4
219
Vastaukset
Voit puolustaa fyysistä koskemattomuuttasi välttämättömillä ja puolustettavilla fyysisillä voimakeinoilla (hätävarjelu).
Jos rahkeet ei riitä, niin voit joko pyytää jonkun "henkivartijaksesi" tai sitten kertoa asiasta koulun henkilökunnalle.
Suosittelen joka tapauksessa kertomaan.- Mokkerikaste
Niin mutta kyseinen henkilö ei ole koulussani ja hänelle ei tulisi siitä mitään kun ei ole koulussani se saisi vaan jonkun puhuttelun ja ei se auttaisi mitään
Mokkerikaste kirjoitti:
Niin mutta kyseinen henkilö ei ole koulussani ja hänelle ei tulisi siitä mitään kun ei ole koulussani se saisi vaan jonkun puhuttelun ja ei se auttaisi mitään
Sinun omalla koulullasi on velvollisuus huolehtia siitä, että sinun koulupäiväsi ja koulusi ovat turvallisia.
Tuollainen vessanpöntössä uittaminen nyt on ikivanha simputuskeino, mutta se on myös vähintään lievä pahoinpitely ja joskus myös lievä vahingonteko, jos uhrin omaisuus kärsii. Ääritapauksissa kyseessä voi olla jopa vapaudenriisto. Nämä kaikki ovat tarvittaessa myös ns. poliisiasioita.
Jos joku käy fyysisesti kimppuusi, niin älä kärsi ääneti. Huuda keuhkojesi pohjasta esim: "LOPETA! PÄÄSTÄ IRTI!" Ei myöskään ole häpeä huutaa apua. Kaikki tämä kertoo sivullisille, kuka on uhri ja kuka hyökkääjä.
- Vvanha
Kiusaaja ei lopettane vaan jatkaa. Hankkiudu nyrkkeilyharrastuksen piiriin ja saat ohjattua opetusta ja harjoitusta. Aikanaan voit yllättää kiusaajat. Tiedän tämän toimineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961327Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä421110Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43813- 14710
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21690- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19631Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617