Mitä mieltä olette Pälkäneen nykyisestä menosta?

Alaspäin

Tuntuu, että täällä on vähän väljähtänyt meno. Olen miettinyt vakavasti pois muuttamista joko Tampereelle tai Hämeenlinnaan. Mitä hyvää täällä enään on?

15

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestuneet

Totta se on. Kunnanjohdossa on käynyt myös kova vaihto, kun johtajat ovat lähteneet pois yksi toisensa jälkeen. Missä on vika, kun johtajatkaan eivät täällä viihdy? Yksi poislähtenyt tosin avautuikin lehdessä. Huhujen mukaan viinakin maistuu muutamalle.

• Uteliaat

Kenelle maistuu viina? Kerro heti. Olen kuullut vain syrjähypyistä huhuja.

• Liitokseen

Pälkäneen olisi pitänyt liittyä Kangasalaan aikapäiviä sitten, mutta Kuhmoista ei pidä ottaa samaan kimppaan.

• Kuppaheppi

Kimppakivaa

• Akkahakusessa

Onko Pälkäneellä vapaita missejä kun tarvis saada jostain uus muija.

• Tiedetään

Kyllä varatutkin on halukkaita pieneen seikkailuun.

• Kysyy

Missä on Pälkäne?

• Uteliasww

Lisää lisää tietoa!

• Johtajanhaukkuma

Narsisti on vaarallinen norsu työyhteisössä. Päällisin puolin kaikki näyttää hyvälle, mutta taitavana valehtelee ja mustamaalaa muita. Parempi vaihtaa työpaikkaa kuin jäädä narsistin jyrän alle.

• Kokemustaa

Yleensä asia on noin, että alempi johto vaihtuu epätavallisen usein jos ylin johtaja taipuvainen narsismiin tai muutoin huonoon johtamiseen.

• SponsoroisinHäntä

Asuuko pälkäneellä se yksi missi . Joku kahden lapsen yksinhuoltaja kuulemma.

• Perheestäviis

Viina, vieraat miehet ja villit työmatkat

• Hiphurraaaa

Kyllä ennen oli kaikki paremmin.

Oli kunnanjohtaja, jolla oli kauko-ohjattava Saab ja Hämeen hitain veroäyri. Konnanhallituksessa on aina ollut pikkupyrkyreitä ja lautankunnissa omien asioiden päättäjiä, mutta elkee välittäke niin se on kaikkialla muuallakin.

• TerveisinOlavi
    • Nähtyon

Löytyy, jotka antaa naapurikunnissa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22