llmoittautuminen immigrationissa

7777777777

Elokuussa 2016 Thaimaassa otettu käyttöön systeemi , jolla halutaan sinne saapuvia
asunnon vuokraavia " falangeja " ilmoittautumaan paikallisessa immigration toimistossa kaavakkeella TM 28 lisäksi tarvitaan passin etusivun - viisumin kopiot. Asunto joko condo tai vuokratalo, laiminlyönnistä voi seurata oleskeluluvan peruutus ja sakko. Asiaan kannattaa perehtyä , menet mihin päin Thaimaata tahansa, samat
säännöt voimassa.

40

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvääLomaa

      Lerppa ja lerpan kaavakkeet. Lerppa on syvästi rakastunut byrokratiaan, siinä määrin, että siitä on tullut ainoa harrastus Lerpalle. Miettii yötäpäivää oleskelulupa-asioita niin ettei saa kohta enää nukuttua.

      Minä kirjoitan kaavakkeisiin nimeksi Mikki Hiiri, osoitteeksi Ankkalinnan ja kotipaikaksi Disneylandin. Thaimaassa matkustelen paikasta toiseen. Max viikko yhdessä paikassa. Immigrationeissa en käy koskaan. Kaverit hoitaa pientä korvausta vastaan. Ei jonotusta, nöyristelyä, byrokratiaa, sakkoja eikä ongelmia. Vain lomailua.

      • 654767567657

        rattayanpoika taas kertoo kun luulee tietävänsä, tuo 24 tunnin sääntö on ollut voimassa vuosia, mutta se ei haittaa aku ankkaa joka asuu hotellissa, mutta täällä asuvaa haittaa, koska jos menet kaverin luo vaikkapa toiseen kaupunkiin sinun pitää käydä kertomassa asiasta poliisilaitoksella 24 tunnin sisällä, muuten tuota ei voi edes hoitaa "kaverit" koska tuo paperi pitää toimittaa henk koht poliisille, mutta se ei haittaa koska poliisin löytäminen on hyvin helppoa, ja antaa siihen paperiin 100b leiman, jolloin asia on kunnossa... Kävin yhdellä reissulla saraburissa yhdellä kaverilla, ja kävin hakemassa leiman tuohon 28, jota mulla on autossa...

        poikani oli täällä viime vuonna kolme kuukautta, jolloin ei mitään ilmoituksia tehty en edes muistanut kokoasiaa, pattayalla olisi tullut ongelmia koska ovat siellä tämän seurakunnat takia tarkkoja, eikä se mitään ongelmia aiheuttanut, matkustele sinä vaan mikki hiirenä, hiiri kun muutenkin olet, mutta älä esitä täällä asiantuntijaa kun et sitä ole...


    • 654767567657

      Tuo on ollut käytössä jo vuosia, ja sitä noudatetaan varsin tarkasti... tiedän muutaman jotka ovat laiminlyöneet ovat saaneet sakkoja... eli tuo pitää paikkaansa. Eli jos vaihdat toiselle paikkakunnalle niin pitää käydä ilmoittautumassa 24 tunnin sisällä, hotellit yms. hoitavat asian puolestasi... joten silloin ei tarvitse mennä...

      • blaablaablaalerppa

        Sakkoja!! Kamalaa!! Entä kirkonkirous ja jalkapuu? Hui... Joutuu poliisien kirjoihin ja kansiin ja maksaa jopa kymmeniä euroja.

        Minä haistatan vitut byrokratialle. Jos joskus alkaa Thaimaa vituttaa niin haistatan vitut sitten Thaimaalle. Ei ole vielä alkanut vituttaa. Minua ei pikku sakot puristele. Laskin joskus että olen Suomessa maksanut sakkoja ja korvauksia parisataatuhatta euroa, eikä edes ole vituttanut.

        Tuommoiset lerppakyrvät kyllä vituttaa. Onneksi niitä ei ole Pattayalla.


      • 654767567657

        Resuperse sinulla tuskin on varaa muuhun kuin lidl halpaan maksalaatikkoon, ja olvin kusiveteen, ja nekin juhlapäivinä... ja reppana sinä et edes erota markkoja ja euroja toisistaan...onhan pojalla jutut jakkoja ja korvauksia ja nyt ulosotto nuokkuu perseen takana kokoajan, eli et voi tehdä yhtään mitään... ja maksa resuperse velkasi.


      • 253015555555
        blaablaablaalerppa kirjoitti:

        Sakkoja!! Kamalaa!! Entä kirkonkirous ja jalkapuu? Hui... Joutuu poliisien kirjoihin ja kansiin ja maksaa jopa kymmeniä euroja.

        Minä haistatan vitut byrokratialle. Jos joskus alkaa Thaimaa vituttaa niin haistatan vitut sitten Thaimaalle. Ei ole vielä alkanut vituttaa. Minua ei pikku sakot puristele. Laskin joskus että olen Suomessa maksanut sakkoja ja korvauksia parisataatuhatta euroa, eikä edes ole vituttanut.

        Tuommoiset lerppakyrvät kyllä vituttaa. Onneksi niitä ei ole Pattayalla.

        HUOMIO Ylläpito , Poistettavaa kamaa !


      • 253015555556
        253015555555 kirjoitti:

        HUOMIO Ylläpito , Poistettavaa kamaa !

        ja lerpan jutut saavat jatkua, ei poistettavaa, lienet itsekinlerppa


      • 656546456456
        blaablaablaalerppa kirjoitti:

        Sakkoja!! Kamalaa!! Entä kirkonkirous ja jalkapuu? Hui... Joutuu poliisien kirjoihin ja kansiin ja maksaa jopa kymmeniä euroja.

        Minä haistatan vitut byrokratialle. Jos joskus alkaa Thaimaa vituttaa niin haistatan vitut sitten Thaimaalle. Ei ole vielä alkanut vituttaa. Minua ei pikku sakot puristele. Laskin joskus että olen Suomessa maksanut sakkoja ja korvauksia parisataatuhatta euroa, eikä edes ole vituttanut.

        Tuommoiset lerppakyrvät kyllä vituttaa. Onneksi niitä ei ole Pattayalla.

        Jäi vielä mietityttämään tuo kirjoituksesi, juuri sinun tapaisten ihmisten takia säätelyä kokoajan tiukennetaan, kun sinä ja kaltaisesi eivät ole tervetulleita tänne, kun paskat välitätte säännöistä ja määräyksistä, ainoa mikä kaltaisellesi on tärkeää on lerpan ulkoiluttaminen, hinnalla millä hyvänsä, ja se voi aiheuttaa vakavia ongelmia, mutta jos pattaya on ainoa vaihtoehto sen ymärtänee..


      • lerpsislerpsis
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse sinulla tuskin on varaa muuhun kuin lidl halpaan maksalaatikkoon, ja olvin kusiveteen, ja nekin juhlapäivinä... ja reppana sinä et edes erota markkoja ja euroja toisistaan...onhan pojalla jutut jakkoja ja korvauksia ja nyt ulosotto nuokkuu perseen takana kokoajan, eli et voi tehdä yhtään mitään... ja maksa resuperse velkasi.

        Lerppa muistelee haikeana aikoja kun rahaa oli vielä tuhansia ja oli vaimokin. Ne oli markka-aikoja ne. Nyt on vaan resuinen perse ja lerppa muna Hui Haissa. Eläke riittää riisiin ja vanha pickuppi ruostunut melkein puhki. Polleana läksit aikoinaan eron jälkeen ja nyt on jäljellä vain katkeruus ja riisipussi. Voi olla viimeinen riisipussi. Dementia ja alkoholismisi on siinä mallissa.


      • 654767567657

        Resuperse, etkö enempään pysty... säälittävää pizzanaama... eikö ole jo tullut selväksi minun elämän laatu verrattuna sinun reppana...

        ennen kuin voit muuttaa tänne sinulla pitää olla vuodessa käteen 800.000b vuodessa silloin ei tarvitse laskea riisipusseja, reppana...

        yhdessä asiassa olet oikeassa minulla on nissan pickup joka on vuoden 2012 mallia, ja menee vaihtoon kohta puoliin, uuteen vastaavaan, muuten kaikki herkut... 3l turboahdettu kone, automaatti, kingcab koko, neliveto, 80% tummennus, ajotietokone, denon autolaitteet, handfree, auton hinta suomessa noin 60.000 euroa, eli enemmän kuin sinulla on varallisuutta... eikö vain pizzanaama.


      • saathopeaa
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse, etkö enempään pysty... säälittävää pizzanaama... eikö ole jo tullut selväksi minun elämän laatu verrattuna sinun reppana...

        ennen kuin voit muuttaa tänne sinulla pitää olla vuodessa käteen 800.000b vuodessa silloin ei tarvitse laskea riisipusseja, reppana...

        yhdessä asiassa olet oikeassa minulla on nissan pickup joka on vuoden 2012 mallia, ja menee vaihtoon kohta puoliin, uuteen vastaavaan, muuten kaikki herkut... 3l turboahdettu kone, automaatti, kingcab koko, neliveto, 80% tummennus, ajotietokone, denon autolaitteet, handfree, auton hinta suomessa noin 60.000 euroa, eli enemmän kuin sinulla on varallisuutta... eikö vain pizzanaama.

        Hehheh... Tienasin kahtena viimeisimpänä kuukautena liki 30 tonnia euroja kumpanakin, Lerppa hyvä. Poikani nääs pyörittävät perheyhtiötämme menestyksekkäästi Suomessa. Mitäpäs luulet, paljonko massia löytyy tililtäni? Olisikohan ihan riittävästi? Meillä on sellaisia osaajia töissä automaatiossa, joiden laskutus on yli tonnin päivässä plus alv. Euroja. He pitävät Suomen teollisuuden pyörimässä. Minua kovasti huvittaa tuo jankuttamisesi 800 tuhannesta bahtista. Muistan että lukion jälkeen kun menin töihin, niin tienasin ensimmäisenä vuonna 121000 markkaa, joten ylitin jo silloin vuonna 1985 tuon sinun 800 tuhatta bahtiasi.

        Sinun bruttovuosieläkkeesi on jotakuinkin minun nettokuukausipalkkani, joten elintasokilpailussa jäät melkoisen nolosti hopealle.

        Jos se pickuppisi on se sama, jota esittelit valokuvassa pullakätesi kanssa kukkakuormassa, niin se ei todellakaan ole 2012 mallia vaan noin 1997 mallia. Haaveilla voit tietenkin googlaamastasi autosta. Minä ajelen tällä hetkellä vaatimattomasti uudella Fortunerin Sportivolla Thaimaassa. Riittävän hyvä kyyti ja näkyväisyys. Kotomaassa on 4 henkilöautoa, joista kaksi on leluja ja kaksi käyttöautoa.


      • 656546456456

        Resuperse hienoa että olet rikas tai suuruuden hullu... Argumentaatiosi huomioon ottaen tuo jälkimmäinen, mutta kaikkihan täällä on varakkaita ja viriilejä alfa uroksia jotka hakevat seuransa tiedät kyllä mistä...muista lääkitys reppana.


      • 656546456456

        Resuperse Joo kuvassa oli minun auto se on vuosimallia 2012, ajettu 92.000 menee vaihtoon ennenkuin 100.000 on täynnä...


      • 5555555
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse, etkö enempään pysty... säälittävää pizzanaama... eikö ole jo tullut selväksi minun elämän laatu verrattuna sinun reppana...

        ennen kuin voit muuttaa tänne sinulla pitää olla vuodessa käteen 800.000b vuodessa silloin ei tarvitse laskea riisipusseja, reppana...

        yhdessä asiassa olet oikeassa minulla on nissan pickup joka on vuoden 2012 mallia, ja menee vaihtoon kohta puoliin, uuteen vastaavaan, muuten kaikki herkut... 3l turboahdettu kone, automaatti, kingcab koko, neliveto, 80% tummennus, ajotietokone, denon autolaitteet, handfree, auton hinta suomessa noin 60.000 euroa, eli enemmän kuin sinulla on varallisuutta... eikö vain pizzanaama.

        Mikä pistää aikuisen ihmisen satuilemaan tuntemattomille ihmisille,
        Kuinka tyhmiksi meitä luulet.
        Paskanjauhajat valehtekevat toisilleen netissä wohderful life.
        Hankkikaa nyt jo elämä jos pystytte.


    • 8745269122222

      Mikki Hiirihän on virtuaalimatkailija , joten ymmerrettävää ettei silloin tarvitse asioista huolehtia, senkun vaan lerputtaa ja yrittää esittää jotain tietävänsä.
      Typerää sotkeutua ( ihmisten ) keskusteluihin.
      Ei tarvitse koskaan käydä immigreissonissa kun kotona kaljaa kittaa ja katkerana
      lukee Thaimaan matkailupalstaa

    • 5555555

      Tossa tuli virhe 654.... tuskin täyttää älyllisesti kriteerit.Lähempänä neandertalihmistä.

    • lerpanaamunavaus

      Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...

      Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

      Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

      Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

      Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

      • 656546456456

        Resuperse kunnioitus on ansaittava eikä sitä ansaita paskaa puhumalla eikä miekkaa heiluttamalla, reppana.


      • TotuudenTorvinen
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse kunnioitus on ansaittava eikä sitä ansaita paskaa puhumalla eikä miekkaa heiluttamalla, reppana.

        Matkailupalstojen virallinen herjaa syytävä sukupuoleton katkeroitunut bullshit artist-torakka juttelee kunnioituksesta.

        Melkoisen kornia. Vähän sama tilanne, kuin Jammu Siltavuori pitäisi päiväkodin johtajalle esitelmää lastenkasvatuksesta. Paitsi että Jammu ei enää luennoi missään.

        Olet iso läjä hevonpaskaa. Et mitään muuta.


      • 654767567657

        Resuperse aikaisemmin kertomasi mukaan hevosen paskaa löytyy rannalta, reppana... enkä ole ollut pariin viikkoon rannalla, reppana. Paskaa tai ei, se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että sinä et ole thaimaaseen tervetullut resuperse.


      • PattayanPoikaUljas
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse aikaisemmin kertomasi mukaan hevosen paskaa löytyy rannalta, reppana... enkä ole ollut pariin viikkoon rannalla, reppana. Paskaa tai ei, se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että sinä et ole thaimaaseen tervetullut resuperse.

        En ole aiempi kirjoittaja. Mutta minä en ole menossakaan Thaimaaseen, vaan Thaimaahan. Jokainen Thaimaan asukki tuon tietää, mutta sinä et näköjään.

        Järjestysnumeroltaan tämä retki on jotakin 42 tai sinnepäin. Minua ei kiinnosta Hua Hin. Kerran olin kuukauden siellä ja se riitti. Ahdistaa ne ylimieliset skandinaavi-eläkeläiset, jotka paidatta könyää riipputisseineen tiuskimassa suomenkielellä paikallisille. Rantatuolien vuokraajat olivat tylyjä ja meininki lattea.

        Ainoa piristävä poikkeus oli, että tyttökatujen masentuneet tyttöset piristyivät saatuaan kerrankin paikalle nuorempaa miestä, jotka osaavat juhlia eivätkä puristele lompakkoaan närkästyneen näköisenä yksinään baarin nurkassa.

        Painelen ekaksi Pattayalle ja sieltä sitten eteenpäin. Sinä voit leikkiä kotipoliisia leimoinesi Googlen ääressä, kuten tähänkin asti.

        Pattayalla on sattumoisin aika hyvä ryhmä kavereita nyt paikalla. Vesihiihdetään, käydään snorklailemassa ja saarilla, mukana on naisia, viinaa, musiikkia ja hyvää meininkiä.

        Miltä sinusta tuntuu istua yksin kotona ja miettiä toisten oleskelulupa- asioita päivästä toiseen? Mikä teki sinusta tuollaisen raunion?


      • ikuinenkieltäytyjä
        PattayanPoikaUljas kirjoitti:

        En ole aiempi kirjoittaja. Mutta minä en ole menossakaan Thaimaaseen, vaan Thaimaahan. Jokainen Thaimaan asukki tuon tietää, mutta sinä et näköjään.

        Järjestysnumeroltaan tämä retki on jotakin 42 tai sinnepäin. Minua ei kiinnosta Hua Hin. Kerran olin kuukauden siellä ja se riitti. Ahdistaa ne ylimieliset skandinaavi-eläkeläiset, jotka paidatta könyää riipputisseineen tiuskimassa suomenkielellä paikallisille. Rantatuolien vuokraajat olivat tylyjä ja meininki lattea.

        Ainoa piristävä poikkeus oli, että tyttökatujen masentuneet tyttöset piristyivät saatuaan kerrankin paikalle nuorempaa miestä, jotka osaavat juhlia eivätkä puristele lompakkoaan närkästyneen näköisenä yksinään baarin nurkassa.

        Painelen ekaksi Pattayalle ja sieltä sitten eteenpäin. Sinä voit leikkiä kotipoliisia leimoinesi Googlen ääressä, kuten tähänkin asti.

        Pattayalla on sattumoisin aika hyvä ryhmä kavereita nyt paikalla. Vesihiihdetään, käydään snorklailemassa ja saarilla, mukana on naisia, viinaa, musiikkia ja hyvää meininkiä.

        Miltä sinusta tuntuu istua yksin kotona ja miettiä toisten oleskelulupa- asioita päivästä toiseen? Mikä teki sinusta tuollaisen raunion?

        Ai nytkö taas kieltäydyt menemästä Hua Hiniin??? Oliko tämä jo 105. kerta kun kieltäydyt. Olet sinä kova poika tekemään noita virtuaalimatkoja. Mutta se on nykyisin helppoa kun on Internetti!!!

        Oliko se ainut reissu v 1997?
        Kiellätkö taas tälläkin kertaa koko sukuasi menemästä Hua Hiniin???


      • AsemaNopeastiNähty

        Monelle se yksi kerta Hua Hinissä on ollut se viimeinen kerta Hua Hinissä. Usein kyseinen henkilö on ennen käynyt muualla Thaimaassa. Jos näin ei olisi, vaan moni palannut Hua Hiniin uudelleen ja uudelleen niin miksi Hua Hinissä vierailevien turistien määrä ei ole kasvanut niin paljon kuin muiden Thaimaan kohteiden.
        Hotellien määrästä se ei ainakaan johdu, onhan Hua Hinissä noin 900 hotellia/guesthou
        Monelle yksi kerta Hua Hinissä riittänyt, sen todistavat tilastot


      • 656546456456

        Resuperse hua hin on nopeammin kasvava kohde Thaimaassa, tänne on rakennettu kahden vuodenaikana yksi 5000 asunnon asuinalue toinen on jo rakenteilla, viisi kansainvälistä huippu hotellia, ja kahta parhaillaan rakennetaan, ja loistoluokan ostoskeskus, joka avattiin kuun alussa, Bangkokista löytyy samaa tasoa Siam paragon joka on myös hua hinin blu portin omistaja...

        Hua hinin rakentaminen on tarkkaan säädeltyä, tontit on hyvin kalliita täällä ei haluta toistaa samoja virheitä kun pattayalla, vaan turistimi jakaantuu pohjoista cha amiin ja etelässä pranburiin joten 60 kilometriä rantaviivaa vielä takaa loistavan paikan monelle uudelle hotelli projektille, sorry poju 10 - 15 vuodessa hua hin ajaa pattaya ohi, turismin määrässä, väitteesi turismin vähenemisestä ei pidä edes paikkaansa, Hua hinissä käy vuodessa noin 2.000.000 turistia , pattayalla huippuvuosina 9.000.000 mutta viimevuosina kävijämäärä on pudonnut noin 5,5 -6.0 miljoonaan turistiin, suurin syy turismin laskuun on pattaya surkea maine.


      • AM-tietää
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse hua hin on nopeammin kasvava kohde Thaimaassa, tänne on rakennettu kahden vuodenaikana yksi 5000 asunnon asuinalue toinen on jo rakenteilla, viisi kansainvälistä huippu hotellia, ja kahta parhaillaan rakennetaan, ja loistoluokan ostoskeskus, joka avattiin kuun alussa, Bangkokista löytyy samaa tasoa Siam paragon joka on myös hua hinin blu portin omistaja...

        Hua hinin rakentaminen on tarkkaan säädeltyä, tontit on hyvin kalliita täällä ei haluta toistaa samoja virheitä kun pattayalla, vaan turistimi jakaantuu pohjoista cha amiin ja etelässä pranburiin joten 60 kilometriä rantaviivaa vielä takaa loistavan paikan monelle uudelle hotelli projektille, sorry poju 10 - 15 vuodessa hua hin ajaa pattaya ohi, turismin määrässä, väitteesi turismin vähenemisestä ei pidä edes paikkaansa, Hua hinissä käy vuodessa noin 2.000.000 turistia , pattayalla huippuvuosina 9.000.000 mutta viimevuosina kävijämäärä on pudonnut noin 5,5 -6.0 miljoonaan turistiin, suurin syy turismin laskuun on pattaya surkea maine.

        "Thaimaan suosituimmasta lomapaikasta Pattayasta löytyy jokaiselle jotain"
        http://www.aurinkomatkat.fi/thaimaa/pattaya?gclid=CMf9qNvSzc8CFaHpcgodmPEPhg&gclsrc=aw.ds

        Revi siitä Lerppa. Thaimaan suosituin lomakohde. Näin toteaa Suomen suurin matkatoimisto. Hua Hin on jossakin kaukana eikä koskaan tule ohittamaan Pattayaa, ei Phukettia eikä montaa muutakaan.

        Venäläisten talousahdingon myötä kadonneet venäläiset korvautuvat parasta aikaa aasialaisilla ja eurooppalaisilla. Pattayalle halutaan juurikin sen mahtavan maineen vuoksi, vuodesta toiseen ykkönen!

        (Pattaya ei sovi nyhveröille, kaksinaismoralisteille, köyhille eikä munattomille spedeille)


      • alaspäinmenee
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse hua hin on nopeammin kasvava kohde Thaimaassa, tänne on rakennettu kahden vuodenaikana yksi 5000 asunnon asuinalue toinen on jo rakenteilla, viisi kansainvälistä huippu hotellia, ja kahta parhaillaan rakennetaan, ja loistoluokan ostoskeskus, joka avattiin kuun alussa, Bangkokista löytyy samaa tasoa Siam paragon joka on myös hua hinin blu portin omistaja...

        Hua hinin rakentaminen on tarkkaan säädeltyä, tontit on hyvin kalliita täällä ei haluta toistaa samoja virheitä kun pattayalla, vaan turistimi jakaantuu pohjoista cha amiin ja etelässä pranburiin joten 60 kilometriä rantaviivaa vielä takaa loistavan paikan monelle uudelle hotelli projektille, sorry poju 10 - 15 vuodessa hua hin ajaa pattaya ohi, turismin määrässä, väitteesi turismin vähenemisestä ei pidä edes paikkaansa, Hua hinissä käy vuodessa noin 2.000.000 turistia , pattayalla huippuvuosina 9.000.000 mutta viimevuosina kävijämäärä on pudonnut noin 5,5 -6.0 miljoonaan turistiin, suurin syy turismin laskuun on pattaya surkea maine.

        yhjiksi jääviä asuntoja on hyvä rakennella, hotelleilla sama juttu, Venetsia on hyvä esimerkki Hua Hinin katovasta ja tyhjäksi päätyvästä rakennuskannasta.


      • 654767567657
        AM-tietää kirjoitti:

        "Thaimaan suosituimmasta lomapaikasta Pattayasta löytyy jokaiselle jotain"
        http://www.aurinkomatkat.fi/thaimaa/pattaya?gclid=CMf9qNvSzc8CFaHpcgodmPEPhg&gclsrc=aw.ds

        Revi siitä Lerppa. Thaimaan suosituin lomakohde. Näin toteaa Suomen suurin matkatoimisto. Hua Hin on jossakin kaukana eikä koskaan tule ohittamaan Pattayaa, ei Phukettia eikä montaa muutakaan.

        Venäläisten talousahdingon myötä kadonneet venäläiset korvautuvat parasta aikaa aasialaisilla ja eurooppalaisilla. Pattayalle halutaan juurikin sen mahtavan maineen vuoksi, vuodesta toiseen ykkönen!

        (Pattaya ei sovi nyhveröille, kaksinaismoralisteille, köyhille eikä munattomille spedeille)

        resuperse Hua hin on ohittanut jos phuketin, ja seuraavaksi pattaya, luo jostain slummiturismista joka on pattayan ongelma, koko alue on slummiutunut, maan hinta pattayalla laskee, hua hinissä nousee... 15 vuoden kuluessa pattaya kuihtuu pois, ilmat, vedet ja rannat on jo pilattu... eikä niitä koskaan voi korjata...
        Aivan sama mitä aurinkomatkat kirjoittaa, nyt se on suurin, mutta alas mennään...

        Pattaya on on thaimaan halvin kohde, nyt ja tulevaisuudessa...


      • Johan-höpsit-taas
        654767567657 kirjoitti:

        resuperse Hua hin on ohittanut jos phuketin, ja seuraavaksi pattaya, luo jostain slummiturismista joka on pattayan ongelma, koko alue on slummiutunut, maan hinta pattayalla laskee, hua hinissä nousee... 15 vuoden kuluessa pattaya kuihtuu pois, ilmat, vedet ja rannat on jo pilattu... eikä niitä koskaan voi korjata...
        Aivan sama mitä aurinkomatkat kirjoittaa, nyt se on suurin, mutta alas mennään...

        Pattaya on on thaimaan halvin kohde, nyt ja tulevaisuudessa...

        Nyt olet Lerppa taas aivan männikössä matematiikkasi kanssa. Phuket on Pattayan kanssa ollut rinta-rinnan viimeiset kolme vuotta ylivoimaisina ykkösinä. Hua Hin vuodesta riippuen noin 4 kertaa pienempi turistimäärältään. Siitä on kauas pitkä matka, varsinkin kun Pattaya rakentuu moninkertaisella nopeudell verrattuna johonkin eläkeläis slummiin.

        Tuo oli melkein härskimpi moka, kuin se kun väitit Pattayan olevan 25000 neliömetriä... Sinulta Lerppa Resuperse puuttui vain kolme nollaa laskelmastasi.

        Jos Lerppa kertoo kikkelinsä olevan 15 cm, niin se pitää jakaa tuhannella, että saadaan todellinen tulos, eli Lerpan lerpan mitaksi saadaan siten 0,015cm.

        Varsinainen ilmailu-upseeri-insinööri... Et osaa resuperseinen reppana edes alkeellistakaan matematiikkaa. Eikös insinööriltä ja tietokonenerolta (joka väität olevasi) edellytetä kuitenkin jonkinlaista laskentataitoa ja kirjoitustaitoa?


      • HuaHinFanitValehtelevat
        654767567657 kirjoitti:

        resuperse Hua hin on ohittanut jos phuketin, ja seuraavaksi pattaya, luo jostain slummiturismista joka on pattayan ongelma, koko alue on slummiutunut, maan hinta pattayalla laskee, hua hinissä nousee... 15 vuoden kuluessa pattaya kuihtuu pois, ilmat, vedet ja rannat on jo pilattu... eikä niitä koskaan voi korjata...
        Aivan sama mitä aurinkomatkat kirjoittaa, nyt se on suurin, mutta alas mennään...

        Pattaya on on thaimaan halvin kohde, nyt ja tulevaisuudessa...

        Vai Hua Hin ohittanut Phuketin turistien määrässä. Phuket nimisen kaupungin vai Phuketin koko saaren?
        Lerppa taas keksii tilastot omasta päästään.
        Pelkkiä valheita numeromies taas kirjoittaa.


      • 000000003

        HALPA mikä halpa... Sitä se nimenomaa on Pattaya - Halpa ( arvoinen ) ..
        Valitettavasti


      • lolllottilololol
        000000003 kirjoitti:

        HALPA mikä halpa... Sitä se nimenomaa on Pattaya - Halpa ( arvoinen ) ..
        Valitettavasti

        Äläs valepukki vaihda puheenaihetta. Vai Hua hin Phukettin ohi turistimäärissä... BUAHAHHAA...!!!!


    • Tilastot

      Numerohullu jostain syystä Pattayalla itsekin viihtyy. Pattayan turisti määrä oli 2015 lähes 12.500.000 eli lähes 8% enemmän kuin 2014,Hua hinin 1,7 milj. Eli samoissa kuin 2014.

      • 656546456456

        Resuperse Tat tilasto kertoo että pattayan kävijämäärät on laskussa, ollut jo vuosia.... Huippu vuosina 9 nyt 6 miljoonaa, trendi laskeva... Orlandon kohteissa käy vuodessa 24 milj. turistia, mutta yhdessä asiassa pattaya on ylivoimainen prostituutio tuottaa kolmisen prosenttia kansantuotteesta Thaimaassa, tästä yli 90 % tulee pattayalta... Siinä on todellinen pattayan arvo, maailman suurin ulkoilma bordelli, ja roska väen kokoontumispaikka.

        Hua hin matkailu on ollut vuosia 2 -2,5 milj. Kävijämäärä, kun cha amin, hua hinin ja pranburin uudet turistikohteet lomakylät avataan, kasvua tulee voimakkkaasti, ja rantaviivaa on todella paljon, ja turismi leviää laajalle alueelle... Jolloin ympäristö vahingot jäävät vähäiseksi..

        Lisäksi hua hinissä rautatien vieressä olevat kojut puretaan, ja ja Hiltonin läheltä lähtevät ale puretaan, nyt se on jo muutettu kävelykaduksi, tämä tapahtuu viiden vuoden sisällä.


      • 656546456456

        Ale on alueet...


      • PattayaBest
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse Tat tilasto kertoo että pattayan kävijämäärät on laskussa, ollut jo vuosia.... Huippu vuosina 9 nyt 6 miljoonaa, trendi laskeva... Orlandon kohteissa käy vuodessa 24 milj. turistia, mutta yhdessä asiassa pattaya on ylivoimainen prostituutio tuottaa kolmisen prosenttia kansantuotteesta Thaimaassa, tästä yli 90 % tulee pattayalta... Siinä on todellinen pattayan arvo, maailman suurin ulkoilma bordelli, ja roska väen kokoontumispaikka.

        Hua hin matkailu on ollut vuosia 2 -2,5 milj. Kävijämäärä, kun cha amin, hua hinin ja pranburin uudet turistikohteet lomakylät avataan, kasvua tulee voimakkkaasti, ja rantaviivaa on todella paljon, ja turismi leviää laajalle alueelle... Jolloin ympäristö vahingot jäävät vähäiseksi..

        Lisäksi hua hinissä rautatien vieressä olevat kojut puretaan, ja ja Hiltonin läheltä lähtevät ale puretaan, nyt se on jo muutettu kävelykaduksi, tämä tapahtuu viiden vuoden sisällä.

        Linkitä nuo TAT tilastot. Thaimaassa vieraili viimevuonna 14% enemmän ihmisiä kuin 2014... Lerppa väittää että Pattayan kävijät olisi muka vähentynyt. Pelkkä Pattayan mustamaalaaja koko tyyppi.
        Pattaya on ja pysyy Thaimaan suosituimpana kohteena, syystä siellä viihtyy kaikki. Pattaya on minipuolisin kohde niin perhematkaajille kuin bailaajille ja shoppaajille. Kulinaristeille onhan Pattayalla satoja kansainvälisiä ravintoloita ja upeita lähisaaria. Ostoskeskuksiakin noin 20 kpl.


      • 654767567657

        Sinne tatin sivulle vaan etsimään reppana... Tosiasiassa cha am , hia hin ja pranburi on nopeiten kasvava alue thaimaassa ja syystä, pattaya on rakennettu slummiksi, Phuket on pieni saari jossa on rajallisesti tilaa, hua hin alueella on käyttämätöntä rantaviivaa vielä kymmeniä kilometrejä, joten isoja rakennuskohteita vielä vuosia, pattayasta viisastuneena hua hiniä ei edes pyritä rakentamaan täyteen, vaan turisti alueet sopivasti jakaen alueelle, jolloin kuormitus luontoon jää vähäiseksi... Tämä on taas tosiasioita, olen keskustellut asiasta päättäjien kanssa...

        Tämä linja on jo näkyvissä, viisi viiden tähden hotellia on valmistunut kahden vuoden aikana, thaimaalaisille tehdään isoja asuinalueita, edullisin kustannuksin, condo 800.000b... Nyt täällä on vajaa 100.000 asukasta, ja lisää tulee tänne töihin paljon koko ajan.

        Nyt pattaya alueineen on suurin mutta ongelmia siellä on paljon, eikä täällä haluta tehdä samoja virheitä kun pattayalla,


    • jhgvfcdx

      Thaimaa on kopioinut systeemin suoraan Putinlandiasta.

      • 243444546474

        Sen siitä saa kun Pattaya on täynnä Putinlandialaisia, omien ostoskeskustensa kanssa, myös käytöstavat kopioutuneet .


      • nouproblemos
        243444546474 kirjoitti:

        Sen siitä saa kun Pattaya on täynnä Putinlandialaisia, omien ostoskeskustensa kanssa, myös käytöstavat kopioutuneet .

        Toimii hyvin, toisin kuin Eurostoliitto USA:n juoksupoikana kohti tuhoaan. USA masinoi Euroopan pankkien avulla Euroopan omaisuuden jakamista pankkiirien, rahasukujen ja merkittävimpien poliitikkojen kätyreiden kesken. Mukana on juutalaiset ja Suomessa lestadiolaiset aiheuttamassa romahdusta imeäkseen kaiken itselleen.

        Pattayalla ei ole enää yhtäkään venäläistä ostoskeskusta. Venäläisen näkeminenkin on jo yhtä harvinaista katukuvassa kuin suomalaisen. Se on sääli. Mukavaa kansaa tutustuttuaan. Koskaan ei ole häiriöksi olleet.


      • kmjnhbgvfcdx
        nouproblemos kirjoitti:

        Toimii hyvin, toisin kuin Eurostoliitto USA:n juoksupoikana kohti tuhoaan. USA masinoi Euroopan pankkien avulla Euroopan omaisuuden jakamista pankkiirien, rahasukujen ja merkittävimpien poliitikkojen kätyreiden kesken. Mukana on juutalaiset ja Suomessa lestadiolaiset aiheuttamassa romahdusta imeäkseen kaiken itselleen.

        Pattayalla ei ole enää yhtäkään venäläistä ostoskeskusta. Venäläisen näkeminenkin on jo yhtä harvinaista katukuvassa kuin suomalaisen. Se on sääli. Mukavaa kansaa tutustuttuaan. Koskaan ei ole häiriöksi olleet.

        Sen sijaan ryssäomisteisia gouggareita sitäkin enemmän. Nykyään, kun Putinin Venäjän ja juntan hallitseman Thaimaan välit on lämpimät, ei kaikki Thaimaan lait koske venäläisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe