Ja heti! Samaten lakkautetut varuskunnat syytä laittaa uudelleen toimintaan!
Maamiinat takaisin rajalle.
8
<50
Vastaukset
Miksi ?
No, tietystikin siinä mielessä että saadaan ehkä jotenkin hillittyä maTujen tuloa itärän yli, kun ollaan tässä vittuiltu ja jatketaan näköjään, vaivautumatta rajasopimuksen jatkosta neuvottelemaan. Sieltä löytyy miljoonia "pakolaisia" jotka nyt pääsevät vapaasti vaeltamaan "länteen", ja voi olla että jopa kuljettavat niitä rajalle, kuten Ruotsalaisetkin.Missä mielessä olemme vittuilleet naapurille. Totta kyllä on että turvapaikanhakijoiden ongelmaa ei missään Euroopassa pidä enää katsoa pelkästään humanistisin lasein. Vaan kylmän inhorealistisesti.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Missä mielessä olemme vittuilleet naapurille. Totta kyllä on että turvapaikanhakijoiden ongelmaa ei missään Euroopassa pidä enää katsoa pelkästään humanistisin lasein. Vaan kylmän inhorealistisesti.
Itkut aivan kaikesta, aiheellisesta ja aihettomasta, kuin aivottoman äänitorvena kannatettu toinen toistaan omituisempaa "pakotteita, julkilausumia yms" ja kaikki nuo kovennettuna omalle porukalle osuvina. Monet EU-maat ovat lisänneet kauppaansa keplottelemalla Venäjän kanssa, meillä edellenkin "syöksy" käynnissä.
Karkeana kommenttina.Alamos kirjoitti:
Itkut aivan kaikesta, aiheellisesta ja aihettomasta, kuin aivottoman äänitorvena kannatettu toinen toistaan omituisempaa "pakotteita, julkilausumia yms" ja kaikki nuo kovennettuna omalle porukalle osuvina. Monet EU-maat ovat lisänneet kauppaansa keplottelemalla Venäjän kanssa, meillä edellenkin "syöksy" käynnissä.
Karkeana kommenttina.Venäjä on kyllä ihan itse tilannut talouspakotteensa.
- uudetropit
Venäjä on kyllä ihan itse tilannut talouspakotteensa.
Eikä läkitysvaihto toiminut? Harhoissas demu edelleen,
- MetkaaMeinikiä
Venäjä on kyllä ihan itse tilannut talouspakotteensa.
Miksi Usa, Ranska ja muut maat joilla kalustoa ja sotilaita kolmansissa maissa sotimassa kapinallisten tukena, eivät ole talouspakoitteiden alaisina ?
MetkaaMeinikiä kirjoitti:
Miksi Usa, Ranska ja muut maat joilla kalustoa ja sotilaita kolmansissa maissa sotimassa kapinallisten tukena, eivät ole talouspakoitteiden alaisina ?
Tuota samaa olen ihmetellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528