Myydään superharvinaisia rahoja!!!

Johanmomondovaionko

Myyn seuraavat rahat:

Suomi 2€ 2004 risuraha hinta 120€
Suomi 1 sentin rulla 2004 hinta 70€
1 markka 1940 hinta 900€
Ja kirsikkana kakun päällä 10 penniä 1899 hinta 1299€ tästä vielä tapellaan!

Homma toimii niin että kiinnostuneet saapuvat Maanantaina 10.10 klo 18 kolmen sepän patsaan eteen Helsingissä. Olen silloin siinä ja minut tunnistaa vihreästä tuulitakista ja selkärepusta. Homma toimii niin että henkilö kuka lyö ensin rahat käteeni ja sanoo selkeällä äänellä minkä haluaa ostaa saa myös haluamansa. Summan pitää olla tasaraha ja jos summa on vajaa niin silloin seuraava tasarahan käteeni antanut henkilö saa kohteen. Maksutapa: suoraan automaatista nostettuja 20€ ja 50€ seteleitä. Jos haluaa maksaa muun arvoisilla kolikoilla/seteleillä niin hintaan lisätään 5%. Nimeäni en kerro sitä on turha kysyä, en reagoi myöskään "anna tilinumero niin maksan kun kerkeän" tyyppisiin kysymyksiin! Tinkimisessä sama juttu! Vaihtuu vain käteiseen!

3

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpävaan

No tekikö ne kauppansa?

• Johanmomondovaionko

Jos välttämättä haluat tietää niin en myynyt noista yhtäkään koska paikalle saapuneet ostajakandidaatit puhuivat minusta ja paikalla olleista sukulaisistani erittäin tärkeään sävyyn. Hetken solvauksia kuunneltuamme lähdin pois paikalta vaikka yksi ostaja olisi antanut minulle rahaa käteen. En edes jäänyt tiedustelemaan mitä hän olisi halunnut ostaa.

• valtakunnan_tehomyyjä

Hienoa, oikein myynti- ja harrastajahenkistä asennetta jolla kauppoja saadaan ja kaikki hyötyvät. Mieleen muistuu jankutus siitä kuinka suomalaiset eivät osaa myydä sinänsä hyviä tuotteitaan. Ja jokuhan saattoi luulla että ne on ne perhosten ja postimerkkien keräilijät jotka ovat niitä fakkiintuneita änkyröitä huru-ukkoja hämähäkinseittejä yllään.

Miten voi kukaan ostaa tasarahalla "suoraan automaatista saatavilla 20- tai 50-euroisilla seteleillä" (kuten edellytit) tuon 1299 euroa maksavan kolikon? Näillä ja muilla ehdoillasi saa kyllä sitä hakemaasi tappelua, ja sellaista sitten myös raportoitkin. Kyllä tuulipuvun huomaa paikalla käymättäkin, ellet sitten ole vain pikku trolli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe