Olen nyt pitkään ajatellut itsemurhaa ja olen aiheuttanut surua äidilleni ja olemme joutuneet muuttamaan minun takia monta kertaa. Äitini vihaa minua tämän takia ja ajattelen vain että miksi en vain lopettaisi kaikkea, en olisi enään taakka kenellekään. Kaikki olisi helpompaa äidilleni ja minulle.
Tarviin apua
3
221
Vastaukset
- vanhaäiti
Ei olisi helpompaa äidillesi. Sinä et pysty kuvittelemaankaan sitä hirveää tuskaa, jonka lapsen itsemurha äidille aiheuttaa. Äitisi ei myöskään vihaa sinua.
Jos itsemurha-ajatukset pyörivät mielessäsi, ota yhteyttä terveyskeskukseen, kouluterveydenhoitajaan, auttavaan puhelimeen tms. Kyllä asiasi saadaan kuntoon, vaikeampiakin asioita on onnistuttu hoitamaan.
Mutta älä missään tapauksessa rupea toteuttamaan itsemurha-aikeitasi. Sitä pyytää sydämestään tämäkin mummu.- lapsenvieraannutettuisä
Muuta omalle isällesi; ei mitään yhteyttä äitiin ja valehteleviin "viranomaisiin"..
- vanhaäiti
Kuulehan nyt, isäukko.
Sinulla ei ole oikeutta purkaa katkeruuttasi tähän lapseen.
Ja aloittaja: Mitä sinulle nyt kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902697- 2011034
- 66897
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti148839- 61717
- 55664
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?18601- 51565
- 55515
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52504