Olen nyt pitkään ajatellut itsemurhaa ja olen aiheuttanut surua äidilleni ja olemme joutuneet muuttamaan minun takia monta kertaa. Äitini vihaa minua tämän takia ja ajattelen vain että miksi en vain lopettaisi kaikkea, en olisi enään taakka kenellekään. Kaikki olisi helpompaa äidilleni ja minulle.
Vastaukset 3
- vanhaäiti
Ei olisi helpompaa äidillesi. Sinä et pysty kuvittelemaankaan sitä hirveää tuskaa, jonka lapsen itsemurha äidille aiheuttaa. Äitisi ei myöskään vihaa sinua.
Jos itsemurha-ajatukset pyörivät mielessäsi, ota yhteyttä terveyskeskukseen, kouluterveydenhoitajaan, auttavaan puhelimeen tms. Kyllä asiasi saadaan kuntoon, vaikeampiakin asioita on onnistuttu hoitamaan.
Mutta älä missään tapauksessa rupea toteuttamaan itsemurha-aikeitasi. Sitä pyytää sydämestään tämäkin mummu.- lapsenvieraannutettuisä
Muuta omalle isällesi; ei mitään yhteyttä äitiin ja valehteleviin "viranomaisiin"..
- vanhaäiti
Kuulehan nyt, isäukko.
Sinulla ei ole oikeutta purkaa katkeruuttasi tähän lapseen.
Ja aloittaja: Mitä sinulle nyt kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411917Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101322- 1021076
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.71537Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13528- 78511