Vista päivitys junnaa "päivityksiä tarkistetaan"

vara--kone

vista 32 bit busines

varmaan tarkistanut jo 14 tuntia."päivityksiä tarkistetaan"

Windows Update Agent 7.6.7600.256 tässä koneessa
joten ei sen pitäisi siitä johtua.
....................................................................................................
nämä asennettu manuaalisesti....ei mitään hyötyä
Windows6.0-KB3177725-x86
Windows6.0-KB3145739-x86
Windows6.0-KB3164033-x86

10

2210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhamikävanha

eikös noi vistan päivitykset ole jo Microsofti lopettanu ??
      samoin xp:n päivtykset loppunu...liian vanha käyttis....

• vara--kone

kyllä turvallisuuspäivityksiä pitäisi vielä saada muitahan siihen ei saa

• syrvänkyylä

Jep mulla sama mutta en enää päivitä sitä kun en edes käytä....samalla koneella mint 17.3

• Reilu_meininki_Microsoft

Mulla päivtyi kun jätti koneen päälle 2 päiväksi kaikki automaatti päivytysluvat ruksattuna. Jotain Microsoftin keppi politiikkaa, kuten tuputtaa Windows 10 väkisin kaikille muille paitsi meille Windows Visvaan erehtyneille.

• Reilu_meininki_Microsoft kirjoitti:

Mulla päivtyi kun jätti koneen päälle 2 päiväksi kaikki automaatti päivytysluvat ruksattuna. Jotain Microsoftin keppi politiikkaa, kuten tuputtaa Windows 10 väkisin kaikille muille paitsi meille Windows Visvaan erehtyneille.

Siis ei ne käyttöjärjestelmäjulkaisut ole mitään "erehdyksiä" vaan tarkoitus on, että niitä päivitetään uudemmaksi.

Aiemmin tyypillinen päivitystahti oli 3-6v välein, nykyään päivittyy automaattisesti pari kertaa vuodessa.

Windows Vista käyttäjien on odotettu päivittävän Windows 7:n tai Windows 8:n ja näille on sitten tarjottu maksuton Windows 10 päivitys.

Nyt sitten alkaisi olla Windows Vista käyttäjillä aika ostaa uusi tietokone Windows 10:llä.

• Reilu_meininki_Microsoft

Olen onnistunut kompastumaan aikanaan uusiin Windows Me:n ja Vistaan.
      Minusta on tullut melko epäilevä kun Microsoft alkaa rummuttaa uudesta paremmasta käyttöjärjestelmästä, Win 8:n onnistuin sentään väistämään :)
      Tämän vanhan läppärin kanssa alkaa tutustuminen Linux:iin, pöytäkoneessa saa pyöriä vanha luotettava Win 7 kunnes aika siitä jättää.

• manimanimani

Päivitysten lopettaminen on helppo keino saada rahaa Amerikan tietokoneteollisuudelle, sama juttu tapahtui Nokian siirtyessä Windowsille jolloin zune ja päivitykset loppuivat välittömästi.

• Wintoosa

wu.krelay.de .. löytyy fixit vistalle, seiskalle ja kasille. 32 ja 64 bittisille.

Töissä toistakymmentä konetta jo saanu päivittämään nopeammin vistaa ja seiskaa.

• wwqq

Googlaile ohjeita netistä, itse löysin Youtubesta videoklipin kun pitkästä aikaa asensin 7-koneelle ja päivitykset ei toiminut.

• mart1968

ei mitään hyötyä päivityksistä, itsellä win vista ja ei yhtään päivitystä ikinä asennettu=toimii!
      readyboostista oli hyötyä sillä nopeutui kun oli nopeeta muistitikkua 4gb

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      76
      7089
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      369
      3939
    3. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2073
    4. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      137
      1853
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      74
      1776
    6. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      139
      1471
    7. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      291
      1288
    8. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      87
      966
    9. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      111
      873
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      98
      870
    Aihe