Herääkö iloon vai kuoleeko tuskaan?

Otsikkoon pyydän vastausta.

Tämä palsta on monelle tärkeä keskustelupaikka, jossa voi tavata saman- ja erihenkisiäkin ystäviä.

Pää pystyyn ja eteenpäin 70 !

19

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hae.apua

      Ei kumpaakaan. Koeta sinäkin keksiä muutakin tekemistä kuin nämä saman asian vatvomiset. Tuo on jo riippuvuutta, hae apua vaikka terveyskeskuksesta.

      • hae-apua-pian

        Paavo Väyrynenkin kyseli, voiko v-tutukseen kuolla? Ihme ja kumma, Paavo elää, mutta v-tutus säilyy!DDD



        "jossa voi tavata saman- ja erihenkisiäkin ystäviä"
        Kuinka sinä et enää tapaa ystäviä?.


      • Vatvominen loppuu jos palsta rauhoittuu omanlaisekseen.


    • kiinnionjapysyy

      Toisille ihmisille syntyy helpommin riippuvuuksia kuin toisille. Usein tällaisella ihmisellä on useampiakin riippuvuuksia. Onhan aloittaja itsekin kertonut omistaan.

      • Mitähän nuo riippuvuudet ovat joista mainitset?


      • ruune-valehtelee

        Mielenkiintoinen paljastus ruunen jutusta ja muistaa vielä v-2010, mutta ei tunnusta v-2016 mitään riippuvuuksia olleen?

        On syytä epäillä kaikkea ruunen kirjoituksia jostain v-2003, tai hän vain toteaakin, että älä valehtele!D

        Kuinka nyt muuttuu musta valkoiseksi?


      • Peliriippuvuus on ollut osanani. Se onkin yleisempi ja pahempi riippuvuus kuin luullaan.

        Omia rahojani pelasin, en muiden.


      • ruune-valehtelee kirjoitti:

        Mielenkiintoinen paljastus ruunen jutusta ja muistaa vielä v-2010, mutta ei tunnusta v-2016 mitään riippuvuuksia olleen?

        On syytä epäillä kaikkea ruunen kirjoituksia jostain v-2003, tai hän vain toteaakin, että älä valehtele!D

        Kuinka nyt muuttuu musta valkoiseksi?

        Olette täysin arvostelukyvyttömiä. Miten peliriippuvuus aiheuttaa epäluotettavuutta?


    • nimijamerkki

      Voi tuskan parahdus !

    • Niin ja paskan turahdus varsinkin.

      Onhan peliriippuvuus asianomaisen ongelma, vaikka se ei täällä palstalla haittaa. Todellinen ongelma on alkoholismi, joka meilläkin Suomessa on sosiaalinen ongelma. Huumeongelmat vielä pahempia ja tupakointikin ympäristöongelma.

      • kysynsinulta

        Mikä ajaa ihmisen tuollaisiin kahleisiin? Osaatko vastata?


      • kysynsinulta kirjoitti:

        Mikä ajaa ihmisen tuollaisiin kahleisiin? Osaatko vastata?

        kysynsinulta ja minäkin kysyn, siis häneltä. Ootellaan, kunhan ruune herää!DD

        Kun ruune kirjoitit tupakka- ja alkoholi ongelmasta, niin oletko itse niistä kärsinyt? Mitä tarkoitti se "kuudenkupin kumara", jota täällä jatkuvasti toistellaan?

        "Onhan peliriippuvuus asianomaisen ongelma, vaikka se ei täällä palstalla haittaa", kirjoitat,
        mutta kyllä se haittaa, koska pelaaja satsaa aina ja aina uusin panoksin vastapuolen hyökkäykseen, olipa se pelikone, tai inhokki kirjoittaja, vaikka aihetta ei olisi jatkaa, --varman häviön vuoksi. Se on vain se "pelinhenki", jos vielä kerran, niin varmasti voitan sitten.

        Tämä sinun viha/raivo/häviämisen pelko sai sinut kirjoittamaan Kahvipirttiin loukkaavan viestin Skillanille ja haukkumaan karjalan evakot. Oletko nyt ylpeä, kun hävisit?

        Ystävyydellä kysyn, mutta olethan minutkin nimennyt ensin kivaksi ja heti perään inhokiksi, mutta ei se minun mielen rauhaani häiritse, eikä vie yö uniani, koska suljen koneeni noin klo 17- jälkeen. Aamulla on joskus kiva, tai masentavaa lukea näitä "yö hörhöjen" kirjoituksia, mutta onneksi Skillan pelastaa aina päivän hyvälle tuulelle, kun lukee hänen aamuviestin.


      • Yrityksiä vastata:
        Olen yksinäisissä oloissani sortunut pelaamaankin. Pelit ovat RAY:n tuottamia ja laillisia. Alkoholia olen joskus myös nauttinut ja kuuden kupin kumara on "huuli humalaisuudesta".
        Koska olen haukkunut karjalan evakot? Tiedossani on, että Pilmari on evakko, mutta väittää olevansa pohjalainen.Suuresti ihmettelen sitä taakkaa, joka harteilleni on sälytetty, sälytetty niin monen taholta jatkuvasti. Merkillistä on se riitelijän leima, joka otsaani on lyöty. En ole kateellinen Pilmarille enkä Pirulle, mutta oikeudet on minullakin, ainakin kirjoittaa.

        En jaksa selittää ja vastata. Kauhuksesi kerron, että minulla on muutama niin hyvä ystävä, oikein naisystävä. Sinä päädyt jatkuvasti ilkeilemään ja perustelunkin tiedät siihen ryhtyessäsi. Aika monta pitkää viestiketjua olen avannut ja runoja kirjoittanut. Palstarakkaasi, Pilmari, ei koskaan yhtäkään.

        En jaksa enempää!


      • suossa

        Herääkö iloon vai kuoleeko tuskaan?

        Taitaa olla palstariippuvuudella ja peliriippuvuudella jotain yhteistä Hyvin oivallettu Kristiina. Yhtä lailla addiktoivia ja lopulta ahdistusta aiheuttavia. Taitaa palstan ote olla vieläriippuvuus. Mikä siinä on voitto ja palkinto.


      • suoja.kuokka

        Sanaputosi po. vielä pahempi riippuvuus


      • Kyllä kirjoittelu tällaiselle palstalle on addiktoiva. Täällä kohtaa hyviä ihmisiä, jotka ovat samanhenkisiä ja sellaisina antavat paljon kirjoituskumppaneilleen.
        "Voittona" on mielihyvä kohtaamisista. Täällä on vielä useita suureenkin ihmisyyteen yltäviä. Vajaaksi jää liian moni.


      • pien.ihminen
        Ruuneman kirjoitti:

        Kyllä kirjoittelu tällaiselle palstalle on addiktoiva. Täällä kohtaa hyviä ihmisiä, jotka ovat samanhenkisiä ja sellaisina antavat paljon kirjoituskumppaneilleen.
        "Voittona" on mielihyvä kohtaamisista. Täällä on vielä useita suureenkin ihmisyyteen yltäviä. Vajaaksi jää liian moni.

        Äläkä vaan tee listaa näistä suureen ihmisyyteen yltävistä. Itse varmaan koet olevasi yksi heistä.


    • sallalalainen

      Onhan noita herännäisliikkeitä voisit kokeilla?
      Eihän toki kannata miettiä liian kauan tässä iässä kun ei vielä tiedä kumpi tulee ensin ilo vai kuolema?

    • Käytännöllisesti katsoen herään yleensä iloiten,.. ei ylösnousu vuoteesta ole aiheuttanut hankaluuksia. Mitä myöhemmin tuleman pitää, onkin arvailujen varassa.
      Onhan niitä henkisiäkin kiputiloja,..ei tunnu hyvältä lukea viikko-ja kuukausitolkulla keskinäisiä naljailuja, eikä sitä edes voi ymmärtää miksi henkilöön menevät aloitukset on vallanneet lähes kaiken mielenkiinnon?

      Aamulla seikkailin viimeisten löydösten,
      Indonesian luolamaalausten parissa 40.000 vuotta sitten kallioon piirrettyinä, aikana jolloin ei vielä ollut kirjoitusta. Nuo kuvat puhuttelivat elämänriemullaan, härkien, leijonien ja sarvikuonojen liikkeiden taidokkaat kuvaukset riemastuttavat nykyihmistäkin!

      Tietenkin ajatustenvaihto palstalaisten kanssa on mieluista,...silloin kun aika taas on otollinen ja inspiroiva!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      361
      8192
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2324
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1692
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1549
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1304
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      121
      1293
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      349
      1116
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1005
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      992
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      111
      911
    Aihe