Suomen markan arvo sidottiin euron arvoon lokakuussa 1996 (euro otettiin käyttöön 2002). Minkähän takia euron turmiollisuudesta melskaavat olivat silloin 1996 aivan hiljaa? Arvelen, että siksi, etteivät ymmärtäneet asiasta mitään. Eivätkä ymmärrä vieläkään eurosta eroa vaatiessaan.
Suomi ja euro
5
178
Vastaukset
- qq-qq
Olen ihan samaa mieltä, vähäinenkin ymmärys puuttuu. Silloin ei tajuttau mitään, eikä vieläkään. Eroa EU:ta ja eurosta hoetaan kuin mielipuolisen mantraa.
- Jorjaakkola
Euroon mentiin valtiopetoksella ilman kansanäänestystä . Http://www.jormajaakkola.fi EMU-varauma
- Dr.Brain
Eurolla ja EU:lla säikyttelejät ovat kuin kuin avuttomat vanhemmat, joiden ainoa kasvatuskeino on hokea, että mörkö tulee ja vie, jos et sitä tai tätä. Se siitä tiedon tasosta.
- Ökönömisti
Todellakin, tosiasiassa euroon liitytiin jo 1996. Tosin silloin markan arvolle euron suhteen annettiin melko kapea vaihteluputki. Muistaakseni sitä ei kuitenkaan käytetty.
Viro myös sitoi krooninsa Saksan markkaan ja myöhemmin euroon jopa paljon ennen liittymistään EU:hun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956