Siis söin hammastahnaa noin teelusikallisen ja nyt kun netistä sen jälkeen luin mitä siitä voi seurata menin ihan kananlihalle. En siis tiedä voiko niin pienestä määrästä saada mitään myrkytystä mutta päätä ainakin särkeen ihan vitusti. Kurkkuunkin jäi sellanen outo raikas olo. Ei tainnut olla viisas keino mutta haluaisin jäädä huomiseksi kotii.
Söin hammastahnaa sellasen lusikallisenn
18
6881
Vastaukset
- lukiolainenn
Älä usko kaikkea mitä netissä sanotaan.
Oksentelua ja ripulia voisi ehkä suuremmalla syömisellä saada, kuumeesta en löytänyt nopeasti luotettavaa tietoa.
"Alle 40 ml fluorihammastahnaa syöneelle lapselle voi antaa maitoa tai muutaman kalkkitabletin fluorin sitomiseksi. Vatsaoireita voi esiintyä. Jos syöty määrä on yli 40 ml, ota yhteys Myrkytystietokeskukseen."
Teelusikassa on 5ml.. Ja en tiedä onko teillä fluori- vai xylitol-hammastahnaa - fvwsefv
Oletko se sama lahopää joka kesäkuun lopulla halusi kokeilla kyynärsauvoi ja tarvitsi käyttöluvan saamiseksi nilkanmurto-ohjeita
Itselle seurasi (erittäin vahvaa) päänsärkyä, huonoa oloa, uneliaisuutta, tukehtumisen tunnetta yms. Enkä kyllä syönyt edes kokonaista lusikallista..
- Anonyymi
Oliko lisä seurauksia
- Anonyymi
Oliko lisä seurauksia
- Hammastahnansyöjä
Uskaltaiskohan koittaa kahta lusikallista.
- Jooooooool
Miks syötte hammastahnaa :Ddd
- Kauha-Guru_
Kannattaisiko niihin kokeisiin sitten lukea ajoissa?
Tiedätkö sen tunteen kun sängystä nouseminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa? Ja kun koko maailman olemassaolo vituttaa liikaa? Kun tietää että jos menee kouluun, ei kykene keskittymään?
Se oli minun syyni. Jos on koe niin mieluummin teen sen silloin kun muutkin.
- Hammastahnansyöjä
Koska kakka tuoksuu sitten piparmintulle.
- Joulupukki21
Möhöö se kirjotetaan "teilläkin". Ja sulta puuttuu piste lopusta! Opettele kirjottaa homo! Ja hammastahnan syöjä jos sä tiedät miltä se maistuu ni ryhdy opettajaks ni saat opettaa muillekki!
- sepikkune
penis pienenee
- Blaablaa6382
Söin myös vahingossa vähän hammastahnaa ja nyt kurkkuun sattuu aivan sairaasti kun nielee mitä kannattais tehä??
- mohammed.mohammed
Ai saatana ku sätii ku pisin hammastahnaa huulen alle.
- Anonyymi
Mä ja mun kaveri nieltiin ne hammastahna vedet ja 1pv myöhemmin ripulia ja oksentelua on tullu esille
- Anonyymi
Söin hammastahnaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475500Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351443