Kiinnostavinta Kiassa

KiinnostavintaKiassa

Kiinnostavin asia Kiassa on tuo mainoksen autotalli. Pähee ovi ja peräti käytännöllinen pyörivä lattia.

Täytyypä hankkia sellainen kääntölattia tuon nykyisen hyödyttämään rasvamontun tilalle. Monttu on hyödytön kun autoni on ruostumaton eurooppalainen sinkkikori ja pitää öljyt sisällään.

7

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhiä.ovat

Ei vaan KIA:n omistajilla ole varaa autotalliin.

• Joillain_on

Toisen Kia ja on oma autotalli omalla tontilla!

• slkdfjskjfksjk

yleensä vaan suomalaisten autotallit ovat juuri ja juuri auton leveys sen verran että oven saa auki. Ei siinä mahdu koko autoa pyörittämään ympäri. Tilaa pitäisi varmaan olla ainakin 6m x 6m että isompikin auto mahtuisi pyörimään ja silloinkin saisi viisimetrisen auton kanssa olla jo suht tarkkana kun eteen ja taakse jäisi vain 50cm tilaa.
      Noin monimutkainen autotallin "ovi" olisi myös aika huono ratkaisu, liikaa liikkuvia eli vikaantuvia osia ja varmasti kohtuuttoman kalliskin ilman vastaavaa hyötyä jollei sitten ulkonäkö ole jollekin lottovoittajalle niin tärkeä asia.

• Joillain_on

Kirotusvirhe aikaisemmin eli on jo toinen Kia meillä, tosin ei ainoa auto. Autotalli 5 x 5,5 eli mahtuu normiauto. Ovi kakella jotta saa avattua niin kaukaa että voi ajaa suoraan sisään. Ikävä kyllä toista pitää pitää ulkona.

• huvittava.virhe

Heh, yleensä niitä joilla on toisen Kia, kutsutaan autovarkaiksi xD

• toisen.Kia.nusnus

Ok, on toisiakin joita kutsutaan gigoloiksi... xDxD

• järkikäteen_

Autotalli.com ei ole ainoa paikka, jossa voi katsella myytäviä Kioja, vaan myös Nettiauto.com.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe