Mistä mies tajuat, että nainen on kiinnostunut

ihastunutujonainen

juuri sinusta? En tiedä, miten viestittäisin miehelle, johon olen aivan hulluna, että olen kiinnostunut hänestä olematta kuitenkaan tyrkky. Minä jätän treffeille pyytämisen miehelle, mutta miten autan häntä tajuamaan, että voitaisiin tutustua paremmin.

Pitkät katseet varmasti rohkaisee miestä lähestymään. Mikä muu?

69

4742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elisiisjuunäin

      No pitkät katseet ei ainakaan mulle tepsi, kun en edes niitä huomaa.
      Naisen pitää tulla vain juttusille, siitä se lähtee.

      • höhh

        Jos olet kiinnostunut, niin totta kai huomaat pitkät katseet.


      • Mummo63
        höhh kirjoitti:

        Jos olet kiinnostunut, niin totta kai huomaat pitkät katseet.

        Pitkät katseet, hiusten hypistelyn ja muun mikroviestinnän voi mies tulkita niin monella tapaa ja yleensä kannaltasi aivan väärin.
        Muistathan, mies ei tulkitse eleitäsi tai sanojasi kuten nainen ja useimmiten ei edes huomaa pieniä, naisen itsensä mielestä niin selkeitä "flirtti eleitäsi".
        Pitkät katseesi mies voi tulkita esimerkiksi näin; mitä tuo nainen katselee minussa, onko jotain vialla? Onko parta ajamatta? Näppyjä naamassa? Hiukset hassusti? Käyttäydynkö oudosti? Olenko sanonut hänelle jotakin töykeää?...

        En myöskään suosittele ympäripyöreätä rivien välistä aloitetta tyyliin " On meillä ollut Jarin kanssa aika rankaa parisuhteessamme, en tiedä kauanko tätä enää jaksan" tai " Välillä tekisi mieli kokeilla jotakin muuta, vaikka sitten toista miestä" tai sinkkunaisen suusta " Olen alkanut kyllästymään tähän sinkkuelämään".
        Ei mies ymmärrä, että nuo ympäripyöreät lauseet on kohdistettu juuri hänelle ja ovat jopa suoraviivaisia vihjeitä kiinnostuksestasi kyseistä miestä kohtaan.
        Mies kuvittelee sinun vain purkavan tunteitasi yleisellä tasolla tai jopa uskoo sinun pitävän häntä "vain" ystävänään, kun hänelle uskallat avautua ja kertoa asioistasi.

        Tuollainen mentaliteetti, että jätän aloitteen tekemisen miehelle (miksi? voihan mies ollakin teistä se ujompi tai pidättäytyväisempi osapuoli), on minusta vanhanaikaista sekä pelkuruutta. Niin toimimalla voi pahimmassa tapauksessa estää hyvänkin parisuhteen synnyn.

        Mies ei sinun avoimesta henkisestä lähentymisestäsi ahdistu tai nolaannu, eikä yleisesti nolaa siitä myöskään sinua, vaikka hän kieltäytyisikin aloitteestasi.
        Mies ei myöskään näe sinua jotenkin vähempiarvoisena jos noin olet menetellyt.

        Poikkeuksina voisi ehkä olla, jos käyt suoranaisesti anellen miehen housunlahkeeseen kiinni roikkumaan kerjäten häntä itsellesi tai yrität saada epätoivoisesti valtaa miehestä seksin avulla, jolloin hän saattaa alkaa suhtautua sinuun vain seksiobjektina.

        Mies ymmärtää parhaiten suoraviivaista ja reilua toimintaa; kirjoita selkeä viesti, jossa kerrot tunteistasi ja kiinnostuksestasi ja tiedustelet hänen tunteitaan sinua kohtaan / pyydä mies kahville tai kävelylle kanssasi jolloin kerrot tunteistasi / Anna halaus ja pusu poskelle

        Omalla pitkällä mies kokemuksellani uskon jotakin jo oppineeni miehien sielunelämästä.


      • Näinnämäasiaton

        Tämä on niin totta. Hyvä kun joku osaa selittää meidän miesten toiminnan perinpohjaisesti. Vaikka naistenlehdet ovat vissiin täynnä kaikenlaisia oheistuksia ja pelivinkkejä, niin näin tämä homma vain toimii meillä useimmilla. Tähän voin yhtyä ainakin oman alle kolmekymppisiä normaaleissa parisuhdetouhuissa toimivasta yliopisopoikaporukasta.


      • Mijes
        Mummo63 kirjoitti:

        Pitkät katseet, hiusten hypistelyn ja muun mikroviestinnän voi mies tulkita niin monella tapaa ja yleensä kannaltasi aivan väärin.
        Muistathan, mies ei tulkitse eleitäsi tai sanojasi kuten nainen ja useimmiten ei edes huomaa pieniä, naisen itsensä mielestä niin selkeitä "flirtti eleitäsi".
        Pitkät katseesi mies voi tulkita esimerkiksi näin; mitä tuo nainen katselee minussa, onko jotain vialla? Onko parta ajamatta? Näppyjä naamassa? Hiukset hassusti? Käyttäydynkö oudosti? Olenko sanonut hänelle jotakin töykeää?...

        En myöskään suosittele ympäripyöreätä rivien välistä aloitetta tyyliin " On meillä ollut Jarin kanssa aika rankaa parisuhteessamme, en tiedä kauanko tätä enää jaksan" tai " Välillä tekisi mieli kokeilla jotakin muuta, vaikka sitten toista miestä" tai sinkkunaisen suusta " Olen alkanut kyllästymään tähän sinkkuelämään".
        Ei mies ymmärrä, että nuo ympäripyöreät lauseet on kohdistettu juuri hänelle ja ovat jopa suoraviivaisia vihjeitä kiinnostuksestasi kyseistä miestä kohtaan.
        Mies kuvittelee sinun vain purkavan tunteitasi yleisellä tasolla tai jopa uskoo sinun pitävän häntä "vain" ystävänään, kun hänelle uskallat avautua ja kertoa asioistasi.

        Tuollainen mentaliteetti, että jätän aloitteen tekemisen miehelle (miksi? voihan mies ollakin teistä se ujompi tai pidättäytyväisempi osapuoli), on minusta vanhanaikaista sekä pelkuruutta. Niin toimimalla voi pahimmassa tapauksessa estää hyvänkin parisuhteen synnyn.

        Mies ei sinun avoimesta henkisestä lähentymisestäsi ahdistu tai nolaannu, eikä yleisesti nolaa siitä myöskään sinua, vaikka hän kieltäytyisikin aloitteestasi.
        Mies ei myöskään näe sinua jotenkin vähempiarvoisena jos noin olet menetellyt.

        Poikkeuksina voisi ehkä olla, jos käyt suoranaisesti anellen miehen housunlahkeeseen kiinni roikkumaan kerjäten häntä itsellesi tai yrität saada epätoivoisesti valtaa miehestä seksin avulla, jolloin hän saattaa alkaa suhtautua sinuun vain seksiobjektina.

        Mies ymmärtää parhaiten suoraviivaista ja reilua toimintaa; kirjoita selkeä viesti, jossa kerrot tunteistasi ja kiinnostuksestasi ja tiedustelet hänen tunteitaan sinua kohtaan / pyydä mies kahville tai kävelylle kanssasi jolloin kerrot tunteistasi / Anna halaus ja pusu poskelle

        Omalla pitkällä mies kokemuksellani uskon jotakin jo oppineeni miehien sielunelämästä.

        Mummo63 kirjoittaa paljon mutta asiaa! Juuripas nuin se on!


      • pitäkää.illuusionne
        Mijes kirjoitti:

        Mummo63 kirjoittaa paljon mutta asiaa! Juuripas nuin se on!

        No mummo63 taitaa ollakin oikeasti mies, mutta mitäs näistä, ohjeita en kuuntele, tuli keneltä hyvänsä.


    • näinjust

      Puhuminen. Ei kiusalliset hiljaiset tilanteet eikä vahtaaminen tee mitään vaikutusta. Kertoo suoraan että haluais jutella enemmänkin kahden kesken. Siitä se lähtee.

      • väsymätönnn

        On nyt vähän liiankin innokasta :) Vai onko olemassa mitään rajoja ?


    • etänä.toimii

      Innokas viestittely mesessä tai whatsapissa.

      • yöks

        Sehän juuri osoittaa sen tyrkkyyden?!


      • niin.paitsi
        yöks kirjoitti:

        Sehän juuri osoittaa sen tyrkkyyden?!

        Paitsi jos viestittely on innokasta molemmin puolin. Silloin kai on pääteltävissä, että molemmat on kiinnostuneita.


    • koettuja

      Mulle on sanottu:
      – missä me voitais
      - mä olen jo ihan valmis
      – mun housut kastuu sun lähellä
      - haluaisin nukkua sun vieressä
      - haluatko seuraa illaksi
      - pitele mua
      - tulisitko käymään meillä
      – haluaisin rakastella kanssasi
      Kaikki nämä on toimineet

      • kiintoisaa-

        Tuliko noista pitkiäkin suhteita? Ihan seuraavaan aamuun saakka?


      • saasaakukasaa

        On kiintoisaa, noillako repliikeillä sakset aukeaa ja pääse sulketaan pesään.


    • puusilmiä.ollaan

      Pyydä miestä lenkille.
      Mitkään pitkät katseet ei edistä tilannetta yhtään, ei miehet katseita tajua eivätkä varsinkaan tee mitään katseiden perusteella.

      • eikiitos-ajatukselle

        Samaa mieltä. Jos pitkät katseet laskettaisiin niin silloin aika monta työpaikan miestäkin taitaa olla kiinnostunut meikäläisestä.

        Tosiasiassa, jos katsotaan, niin yleensä saa takaisin katseen.


      • Anonyymi

        Pitkät pierut kiinnittävät huomiota.


    • näinsekäy

      Jos mahdollista niin tee kirje valmiiksi ja kun seuraavan kerran näet hänet niin anna hänelle. Laita siihen puh; num; ja muut asiat mahdolliset asiat. Ja sitten vaan olet valmis treffeille.

      • aapuaaaaaaa

        Naiset kirjottaa imeliä runoja kortille, kuten Minussa on kohta, jossa sormenpääsi yhä lepäävät, suudelmasi yhä viipyilevät ja kuiskauksesi kaikuvat pehmeästi. Tällä nainen tarkoittaa kohtaa, johon sormet on työnnetty.....yuo know

        Yhteistä hetkeä hän kuvailee näin, kun ekstaasi on äärimmillään, syli aukeaa ja huulet...jotain läpäläpälää..siis hänen syli aukeaa, loput arvaatte

        Kun nainen ylikehuu..olet ainutlaatuinen..sydämesi on kultaa.. ja muuta vastaavaa

        Niin pakene vielä, kun voit tuota teatteria. Koukuttaa näytelmään, joka lopulta kuristaa hengiltä.


    • IsoBa

      Itse tulee vaihdeltu luennolla erään viehättävän naisen kanssa pitkiäkin katseita. on vilkultu kesken luennon yms tms. Jutellaankin aika paljon. Kuitenkin alkuun ongelmana oli se, etten omassa tilanteessa edes tiennyt että oliko hän sinkku vai roikkuiko parrassa vaan pastakastiketta, jota sitte tuijotteli.

      Minun mielestä, jos kiinnostuksen kohteesi ei suoraan tiedä esimerkiksi sitä, että oletkp edes sinkku, niin harva tohtii ihan hetmiten alkaa treffeillekkään kysymään. Monesti asian selvittäminen vaatii mieheltä taustatyötä. Muutenkin vihreän valon näyttäminen katseiden lisäki kannattaa kokeilla. Jos oikein muistan, niin muinoin ex, esimerkiksi johdatteli mut pyytämään hänet leffaan "toi ois kyllä kiva nähdä..." kun kahestaan höpöteltiin. Tosin tuollasta johdattelua oli kuulemma joutunut muhun yrittää usemman kerran, ennen ko lopulta tajusin. Me miehet ei siis useinkaan olla niin perillä näistä "sosiaalisistanormeista" ja -tempuista, joista olis hyvä hakea itsevarmuutta ja hoksata että "perhana" nainenhan odottaa treffikutsua. Monelle miehelle kun asia oikeasti valkenee ja ymmärtää että nainen on oikeasti kiinnostunut, ei ole temppu eikä mikään pyytää häntä treffeille.

      Mitä tyrkkyyteen tulee, niin olemalla kiinnostunut toisesta ihmisestä, ei ainakaan mun mielestä ole tyrkkyä. Itselleni ainakin tulee hyvä fiilis siitä, eikä edes mikään egoboosti niinko vois olettaa.

    • kalpeemies

      Siitä kun hermostuneesti tunnut viihtyvän vierelläni. Kun lähden pois tai vaihdan paikkaa niin katsot vielä perään. Ei siitä ole epäilystäkään. Jos nyt sinä kuka
      on noin käyttäytynyt noin niin voin sanoa, että on sinussakin paljon kauneutta.

      • N------------M

        Tunnistin itseni "kalpeemies" viestistäsi. Hurjaa kuinka kuvailit epävarmaa toimintaani mutta kaikki vain voimakkaiden tunteiden,,


      • omamielipide
        N------------M kirjoitti:

        Tunnistin itseni "kalpeemies" viestistäsi. Hurjaa kuinka kuvailit epävarmaa toimintaani mutta kaikki vain voimakkaiden tunteiden,,

        Tunnistikohan joku muukin? Sellainen tunne voi olla aika monella ympäri maata.


    • sesaajokauskaltaa

      Jos sinä olet hulluna mieheen ja kiinnostunut hänestä, niin sinun kannattaa ilmaista tuo oma kiinnostuksesi aivan suoraan. Vaikka onhan se tietenkin helpompaa ulkoistaa vastuu aloitteen teossa miehelle. Valehtelee vain itselleen, leimautuvansa tyrkyksi jos naisena tekee aloitteen. Herää sinäkin jo 2000-luvulle.

    • enolehuomannu

      ei sitä mistään voi tajuta, jollei suoraan sano ja esitä vielä lisäksi rehellistä

    • hullunakin

      Mistä mies tajuat, että nainen on kiinnostunut juuri sinusta?
      - sen tajuaa vain siitä mitä nainen tekee
      En tiedä, miten viestittäisin miehelle, johon olen aivan hulluna,
      -- viestit ja puheet ei vakuuta miestä, olemme erilaisia kuin naiset
      Tartu härkää sarvista. Yleesä kysymällä selviää mitä kannattaa tehdä. Tyrkky on se joka vaatii ei se joka tarjoutuu.

      • en.tajuu

        Täh? Mitä toi viimenen lause oikein tarkottaa??


      • sivukommentti
        en.tajuu kirjoitti:

        Täh? Mitä toi viimenen lause oikein tarkottaa??

        Voisin kuvitella, että kyse on siitä miten asiansa esittää. Kohtelias ja hienovarainen kiinnostuksen osoitus takuulla toimii jos on toimiakseen.


    • wrvwrv

      kuule, ainoa keino on vaan olla sen verran"tyrkky", että viesti menee perille. Mielellään ihan verbaalisesti kiitos.

    • Renesanssivelho

      Tulipa tällaisia ajatuksia: miksi katseeseen kiinnitetään niin paljon huomiota? Katse - pitkä katse - jatkuva katseen hakeminen=tuijottaminen, toljottaminen eli olen tässä katsellut..... huono näkö, en oikein erota ....omituista kehäkehitelmää.
      Jos keskustellaan, niin eikö ihmiset normaalisti katso toisiaan silmiin = rehellisyyden mitta.
      Räpsyttely (hih): tanssin taannoin miehen kanssa, joka sanoi, että olen rehellinen, kun en puhuessani räpsytellyt???? No hmmmm.
      Eikös ne keskustelut, äänenpainot, sanavalinnat jne. merkkaa mitään?

      • lastenleikkejä

        " äänenpainot, sanavalinnat jne. merkkaa mitään? "

        EI.

        ÄLÄ KIERTELE; KAARTELE JA VIHJAILE.

        NE OVAT PASKAA KOMMUNIKAATIOTA.


    • NytonSellainenJuttuEttä

      Tartut vain rohkeasti munista. Ei jää taatusti epäselväksi.

      • kunmeollaanniitähtiä

        Seurataan Trumpin esimerkkiä. Let's grab'em by the groin, ladies!


    • ihastunutujonainen

      Tulipas paljon vinkkejä, ja monia oikein asiallisia vieläpä. Tämä oli yllättävää. :)

      Nyt siis menen vaan aktiivisesti juttusille. Tajusin juuri, että sitä tämä mieskin on varmasti yrittänyt tehdä, mutta minä olen ollut ujouksissani entistä vaikeampi lähestyttävä, mitä ihastuneempi olen ollut. Tämä mies on kuitenkin nyt sellainen, että tämän neidin on nyt tehtävä jotain. En ole ikinä ihastunut näin...

      Kiitos siis neuvoista!

      • driögh

        Kerro toki miten sitten kävi. :)


      • ihastunutujonainen

        Tilanne on nyt se, että menin juttelemaan tälle miehelle ihan rohkeasti aiheeseen liittyviä asioita (tähän paikkaan liittyviä siis, jossa näemme). Tämä mies tuli seuraavana päivänä juttelemaan sitten minulle (kyseessä ei ollut tikusta asiaa kummallakaan, joten näistä ei voi vetää johtopäätöksiä. Toisaalta mies haluaa auttaa minua, vaikkei olisi mitenkään pakko). Tämä lähestyminen siis toimi nyt ainakin kerran, sitä en tiedä oliko sattumaa.

        Yksi juttu nyt kuitenkin viittaa siihen, että hän ei ole kiinnostunut, koska oli unohtanut erään minuun liittyvän asian, joka piti hoitaa. Mielestäni kiinnostuneelle ei näin käy. Ellei hän sitten pelaa jotain peliä.

        Mistä tiedän, ettei hän halua minusta vain kaveria?


    • Teeitsealoite

      Riippuu miehestä.

      En nyt oleta että kukaan olisi minusta kiinnostunut ja koska olen aiemmin pahasti erehtynyt naisten kiinnostuksesta niin nykyään pidän niitä vain ystävällisinä eleinä ihminen ihmisille.

      Sen vuoksi tietyt miehet kuten minä emme tee aloitteita.

      Kysymys ei ole itsensä nolaamisesta vaan siitä että joka vitun kerta naista ei kiinnostakkaan tai jos kiinnostaa niin ei kiinnosta pitkään.

      NAiset ovat juuri sellaisia kaukaa ihailijoita jotka osoittavat muka kiinnostusta ja toivovat että mies lähestyis kunnes voivat itse dumpata miehen millä tekosyyllä hyvänäs.

      Ei enää mun kohdalla.

      Jos nainen on niin VITUN pelkuri tai niin VITUN ujo niin oma moka.
      Ei oo mun ongelma.

      Yhtenä vinkkinä että miehelle kannattaa mennä tekemään alussa "tikusta asiaa". Kaikenlainen välttely ja pelkkä vilkuilu sekä jotkut "Pitkät katseet" eivät merkitse yhtään mitään.

      Eivät mitään.

      • 100kertaatoistunutkuvio

        Saman huomannut.
        Pelataan peliä sivuun vetäytyvillä hiljaisilla ja haetaan itsevarmuutta ja huomiota. Oikeaa kiinnostusta tällaista miestä kohtaan ei ole. Nainen luo mielessään kuvan salaperäisestä fantasiamiehestä. Hiljainen on helppo kohde kun se ei nolaa, käy käsiksi tai muuten huutele rivouksia. Nainen saa kaipaamaansa huomiota ja ihailua helposti ja turvallisesti. Oikeaa kiinnostusta hiljaista nössykkää kohtaan ei kuitenkaan ole. Pahinta mitä mies voi tehdä on mennä sönkkäämään jotain tunteistaan. Heti jos miehestä paljastuu nössykkä, haavekuva romahtaa ja kiinnostus lopahtaa.


    • tuu.pampulle

      Kerro se selvästi, ja kaikella muulla kuin epävakaalla äänenpainolla.
      Katsos toiset haluavat flirttailla ja . heitä yksinkertaisesti ei voi ottaa tosissaan, koska he flirttailevat aina, eikä halua mitään pysyvää tai vakavampaa. Ole oma itsesi ja katso silmiin, kun puhut ja yksinkertaisesti kerro mitä sinä todellisuudessa tunnet häntä kohtaan.

      • Jännämiehenniksit

        Puhu himokkaasti ja kohtalokkaalla äänellä. Se saa naisen pöksyt märäks. Naiset haluavat jännämiehen. Värisevä ääni on merkki heikkoudesta. Vielä jos pillahdat itkuun, silloin portti kuivuu jo umpeen.


    • oikeesti-ihastunu

      Itelläni sama ongelma, tajuukohan mies että oon ihan sekasin siitä. Minua kohtaan on erilainen kuin muita ympärillä olevia. Ite pelkään että se vaan nautiskelee mun huomiosta. Pleijeri? En tiedä onko varattu. Siks en saa avattua peliä.

      • miehenHajatuksia

        Tämmönen pleijeri-kulttuuri on kyllä tympeetä sikäli, että tekee hankalaksi meidän "normaalien" miesten elämän. Usein korostetaan miehille sitä, että naisten kanssa pitää toimia ja pyytää nopsaa ulos yms yms. ettei mene pelkästään kaverisuhteeksi ja sitä kautta hankaloidu asiat. Nykyään, jos sitten pyydät naista nopeasti ulos, niin tuntuu siltä, että nainen ajattelee esim. "mikähän plerijeri tämä on ja minkä perässä juoksee." Joskus tuntuu, että mikään ei ole hyvä. Pitäs olla vaan ajattelematta ja mennä tunteiden mukaan, sekä miehet että naiset. Joksu ihastuminen ja rakastuminen sattuu, mut sehän kuuluu elämään, ei sitä vissiin kannatta epälätä.


    • Ei-ujo-nainen

      Eräs mies on tuijottanut mua suoraan silmiin jo pari vuotta aina kohdatessamme. No sitten päätin että riittää ja menin kysymään että lähdetkö kahville ja mieshän hymyili ja sanoi että mennään vaan. En viitsinyt kysyä häneltä, että miksi et itse tehnyt aloitetta. No nyt olemme tapailleet pari kuukautta.

    • oikeesti-ihastunu

      Oon tota pleijerijuttua miettiny. Jos käytös sitä olis ni olis ehkä vonkaaminen jo hiipunu kun en tätä miettiessäni ole saanu suutani auki. Ite tunnustelen ja kuulostelen, en suinpäin hyppää mihinkään. Saatan kysymyksillä yrittää ottaa selvää ym. Nyt oon sitten jumettunu tähän olotilaan. Sekasin siitä ja vaikka kuinka päätän että seuraavan kerran nähdessä avaan pelin niin ei. Ja voi se varattukin olla, en ole onnistunut sitä vielä selvittämään.

    • ChickieSmalls

      Niin. Kaikki naiset, miehet ja siltä väliltä ovat yksilöitä. Toiset pleijereitä enemmän, toiset vähemmän jne.
      Itse olin tovi sitten ns. treffeillä, mutta olen niitä ihmisiä, jotka haluavat tutustua ensin ihmiseen livenä, ennen kuin on valmis hyppäämään estoitta sänkyyn. Minä olen niitä ihmisiä, jotka etsivät pidempiaikaisempaa, ainutlaatuista suhdetta.
      En tiedä saiko seuralaiseni minusta väärän kuvan, kun kertoi jopa hieman ihastuneensa jne. En tiedä tarkoittiko oikeasti, vai oliko tavoite vaan saada uusia kokemuksia "listalleen" puheillaan. Hän on pleijeri, mutta kertoi kuitenkin, että etsii sitä oikeaa ja pitkäaikaista partneria.
      Itse olen hieman huono näissä treffailuissa, koska teininä oli romansseja, mutta sitten erinäisten syiden takia olin pitkään (vuosia) ilman minkäänlaisia seurustelusuhteita.
      En muutenkaan ole sitä tyyppiä, että haluan tutustua ensitapaamisella jo naimisen merkeissä, vaikka toisaalta saatan vaikuttaa minua huonosti tuntemattomien silmissä myös seikkailijalta.
      Nyt kuitenkin olen viimein päässyt elämässäni eteenpäin ja tottakai halusin tavata myös em. treffikumppanin. Huomasin, että hän pettyi, kun "torjuin" hänet, kun tuli puhe naimisesta. Ja olenkin miettinyt sitä jälkeenpäin, että olisiko ehkä sittenkin kannattanut antautua. Ihmisenä hän kuitenkin oli sen ainoan kerran kun tapasimme - jotakin aivan ainutlaatuista! Persoonaltaan, asenteiltaan, arvoiltaan yms.
      On se vaikeaa, tämä ihmiselo... =p

    • sepäseonkii

      No, mistäs nainen sit tietää että mies ei oo pleijeri tai on muuten vaan ystävällinen? Miten käyttäytyy mies joka haluaa olla vaan very nice? Miten mies joka on kiinnostunu just tästä yhdestä naisesta?!

      • Anonyymi

        Ei mistään. Se pitää kysyä.


    • pieni_neuvo

      Ketjun aloittajalle

      Tuollaista epäselvää vihjailua ja viestintää voi olla aivan mahdotonta käsittää etenkin jos olet miehelle vieraampi etkä hänen ajatustensa keskiössä. Joudut ehkä jossain vaiheessa toteamaan että se mies johon olet ihastunut on kadonnut elämästäsi, koska hän ei ymmärtänyt epäselvää vihjailuasi. Kannattaa varmaan lähestyä suoraan jos tunteet on sitä luokkaa että yöunet menevät.

    • Anonyymi

      Hei jos on tilanne sellainen että on kirjoiteltu tosi pitkää nainen on varattu mutta antaa ymmärtää että sude rakoilee kaikella tavalla. Ja kertoo että on rakastunut minuun ja niin edelleen. Mutta kun esitän että voitaisiin soitella tai käydä kahvilla niin aina hieno varaisesti tyrmää ajatuksen vaikka ollan tultu tutuksi. Ei halua kohdata sanoo malta vähän ei kiirehditä olen pitkät ajat odottanut koska välitän mitä minun tulee ajatella tästä onko hän ihan oikeasti minusta kiinnostunut. Vai onko tämä jotain leikkiä toisen tunteilla.

      • Anonyymi

        Oot vaan varalla, eli se leikkii sulla ja nauttii huomiosta. Suosittelen lopettaan yhteydenpidon, tai ainakin vähentään todella paljon.


    • Anonyymi

      Lopeta pelaaminen ja kerro tunteistasi. Se luo intimiteetin tuntua ja saa miehen uskomaan sinuun oikeasti, koska hän tietää että sinä et peittele itseäsi ja uskallat luottaa häneen.

      Miksi vahingoitat tulevaisuuttasi pimittämällä? Aivan järjetöntä ja tämän takia et ole suhteessa ja jos et korjaa tilannetta luultavasti paskot suhteita toisensa jälkeen. Tollo.

    • Anonyymi

      Nainen hakeutuu seuraan ja tilanteisiin joissa näkee. Hymyilee herkästi. Räplää hiuksia ja joskus kaulaa. Saattaa vaikuttaa jännittyneeltä, jos näin on niin sitten on tosipaikka eli kovaa ihastunut.

      Selkeän aloitteen tekeminen olisi kivaa mutta kun murehtii sitä että käyttääkö tuo toinen hyväksi ihastumista. (jotenkin sellainen puhdas ja ihana ja kaunis toisiinsa ihastuminen on menetetty :( )Tai pitää ensin saada selville onko toinen varattu. Miehet voi olla aika valheellisia kun ovat puutteessa, fiksuimmat tosin on avoimia siinä mitä hakevat. Sitten vaan tulee se että haluaako sitä kuulla, se on aika romahduksenomainen kova pettymys jos joku ihastuttava sanoo puolisuoraan että haluaa vaan paneskella. Helpompaa ihastella kauempaa. Aloite on aina riskin ottamista ja jos on tosi ihastunut niin sitä isompi kynnys em. sylstä. Surullista. ekee mieli sanoa ettäollaanko kavereita, ehkä se olisikin hyvä, niin tietää mitä mies ihan oikeasti ajattelee jos haluaa olla yhteyksissä silloin.

    • Anonyymi

      Pitkät katseet? Mietin lähinnä silloin mitä tuokin tuossa tuijottaa. Paras keino on pyytää suoraan kaffelle tai jotain.

    • Anonyymi

      Ei mua ainakaan mistä mä voin tietää onko toinen parisuhteessa siksi en itse lähesty vaikka olen rikkinäisestä perheestä itse en ole katsonut oikeudekseni itse edes rikkoa kenenkään parisuhdetta oli se toimiva tai ei mu jos joku ei ole ymmärtäny pitää näppejään erossa mun suhteista olen kostanu kyllä seuraukset on kyseisen henkilön aina kannettava itse olis ymmärtäny olla puuttumatta mun elämään

    • Anonyymi

      Pitkät katseet (2) kertoivat mulle, että nainen haluaisi olla enemmän, kuin pelkkä satunainen työkaveri. m>n

      • Anonyymi

        Ehkäpä.. mutta sain pakit. No se ehkä paras ratkaisu. Vaikka vähän kirpaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä.. mutta sain pakit. No se ehkä paras ratkaisu. Vaikka vähän kirpaisee.

        Et ole saanut multa pakkeja. Kaikki järjestyy vielä. Rakkaus menee kaiken edelle, tiedäthän. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole saanut multa pakkeja. Kaikki järjestyy vielä. Rakkaus menee kaiken edelle, tiedäthän. m>n

        Olen saanut, mutten varmaan sulta jos kerran kaikki järjestyy.
        Enkä edes usko että oot täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut, mutten varmaan sulta jos kerran kaikki järjestyy.
        Enkä edes usko että oot täällä.

        Olet kiinnostunut vain työkaveri mielessä, joten asia selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole saanut multa pakkeja. Kaikki järjestyy vielä. Rakkaus menee kaiken edelle, tiedäthän. m>n

        Kukaan muu ei voi täyttää sun paikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole saanut multa pakkeja. Kaikki järjestyy vielä. Rakkaus menee kaiken edelle, tiedäthän. m>n

        Menispä se rakkaus edelle ja tekisit asialle jotain. Haluaisin edes halata sua ja jutella. Mut kai joudun hyväksymään ettet halua mua. Olisit ollut mun unelma ❤️


    • Anonyymi

      Aika on vierinyt ja maailma pyörii.

    • Anonyymi

      Vanha ketju nostettu, mut ei kai sen väliä.

      En tajua. Piste.

    • Anonyymi

      Yksi nainen on aina tervehtinyt urheilutapahtumissa. Nyt nähtiin pitkästä aikaa. Miksi nyt vältteli katsetta ja ei tervehtynyt. Olenko mokannut?

      Naisen IGssä on hävinnyt hiljattain seurustelumerkintä, mutta facessa se vielä on?

      Muutama vuosi takaperin nainen ajautui minun kotikadulle, jonne ei vahingossa eksytä. Naisella on maailman kauneimmat kasvot, hymy ja silmät. Ja tomera luonne.

      Olen mies, olen suhteessa, mutta tilanne on tosi monimutkainen. Töissäkin on haastetta just nyt. Jos nyt lähden eroamaan tuon naisen takia, voi olla wttä kaikki menee vaan liian hankalaksi. Jos tuo nainen vapautuu, hänellä riittää kyllä vientiä..

    • Anonyymi

      Heippalappu auton tuulilasiin?

      • Anonyymi

        Mitä siinä pitäis lukea.


    • Anonyymi

      Miksei voi sanoa vaan että sä oot kiva! Tykkään!

    • Anonyymi

      Sujauta lappu, jossa on sun wa- numero sydämien kera hänen kouraan tai taskuun ja hymyä perään. Uskon sellaisen riittävän, että lämpenee ajatuksellesi

    • Anonyymi

      Suit kämmenellä korvaa (vain toista), sitten nipistät nenää (samalla kädellä) kuin niistäisit sitä.
      Toki myös katsot juuri sitä miestä.
      Jos ei tajua, unohda.
      En osaa selittää, mutta lähes aina toimii.
      Toki jos mies on ujo, tulee merkit tehdä kaksistaan ollessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5749
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      495
      3636
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      169
      3453
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2674
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2459
    6. 275
      2100
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1543
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1190
    Aihe