Marraskuussa alanyaan lähtijöitä?

Garabella

Löytyykö?
Itse menossa yksin :)

32

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhistuksenKanahäkki

      Ei voine olla totta?!

      • sullahuonomaku

        Ei löydy, menen kuule ihan muualle kuin Alanyaan, siihen sontaläävään en mene enää koskaan.


      • sullahuonomaku

        Jos vähän tarkennan niin sontaläävä syntyi siitä kun kännipäissäni kakkasin hotellihuoneen sänkyyn, mutta sellaista sattuu meikäläiselle. Muuten rakastan Alanyaa!


    • Näinseonn

      Vain legginssilortot ja alanyahuorat matkaavat marraskuussa Alanyaan.

    • Menossa oon ;) Kelit suosii silloinkin.

    • martta19

      Voi itkun pillu, mitä köyhyyttä!

      • alanaia

        Marraskuussa Alanyaan, hahahahahahaaa, eikö ole massia mennä johonkin fiksumpaan paikkaan, voivoi.


      • Garabella

        ei käyny mielessä että ehkäpä mies on syynä ;)


      • hahahahaha
        alanaia kirjoitti:

        Marraskuussa Alanyaan, hahahahahahaaa, eikö ole massia mennä johonkin fiksumpaan paikkaan, voivoi.

        Sossurahoilla et taida päästä edes Tallinnaan?


    • Garabella

      haha harmi etten oo mikää lihava, horo, yh-mude tai käytä legginssejä. Pahoittelut sulle muru! Mun mielestä kyl ei oo mitää köyhyyttä olla 5 kertaa tänä vuonna alanyas, kalliiks tulee käydä näin monesti.

      • Rahaa on palanut lentolippuihin mullakin :) Nyt ajattelin olla kerralla pari kuukautta ettei tarvi koko ajan lippuja ostaa :) Moni tuttu siel asuu pysyvasti.


      • Garabella

        Joo mä ajattelin kesällä mennä 3-8 viikoksi :)


      • Laihdutuskaverisi

        Totuus on aivan toisenlainen. Tunnistin sinut. Tuo kuvailemasi fyysinen olemus on vain haavemaailmasi tuotosta. Pysyvästi.


      • poormind

        Mielenköyhyyttä jos ei keksi muuta paikkaa kuin Alanya, jossa lomailee 5 kertaa vuodessa, haha.


      • Garabella kirjoitti:

        Joo mä ajattelin kesällä mennä 3-8 viikoksi :)

        Ite kans kesällä pidempi reissu.Kolme kuukautta :) Nautitaan reissuistamme vittuilijoista huolimatta :)


      • hahahahahahahahah
        poormind kirjoitti:

        Mielenköyhyyttä jos ei keksi muuta paikkaa kuin Alanya, jossa lomailee 5 kertaa vuodessa, haha.

        Sama kuin roikkuisi Alanyan keskusteilussa kommentoimassa. Aika mielenköyhyyttä.


    • Pöljäkeidi

      Hohhoijaa mikä idiootti

    • aino8v

      Ihana Alanyan matkailijakeskusteluketju!

    • JoutuuYliHyppimään
      • kookleta

    • Garapelle

      Muuta garapelle sinne pysyvästi

    • NiihinKompastuu

      Viime tietojen mukaan matkustaja turkkilaiskoneen käytävällä olisi kuollut ruokamyrkytykseen. Lentokoneessa oli tarjottu kalaa ja oireita olisi saanut monta kymmentä ihmistä.
      Asian todenperäisyyttä ei ole tarkistettu.

      • äläviitsipelotellajengiä

        ...ja linkki tuohon uutiseen on missä? Diabeetikko oli, jonka lääkkeet menivät ruumaan kun uskoi pärjäävänsä kotiin asti lähtöpiikillä.


    • MenenSantorinille

      Turkki on köyhiä ja juntteja varten
      En ymmärrä miksi jotkut jaksaa tuolla notkua vuodesta toiseen.
      Tylsä paikka.
      Ennemmin kreikkaan tai kroatiaan

      • Vajaata

        Ja roikut silti Alanyan keskustelussa?????


    • syksyäsinullekin

      Mikä ääliö täällä jaksaa tuoda omia ääliö mielipiteitään esille ota nyt ne lääkkeesi ja anna järkejimpien keskultella matkailusta,sinähän et nähtävästi ole matkustellut kirkonkylää kauempana?

    • Garabella

      No lol, kreikkaa tai kyprokselle. Hahaha, ne on taas nii nähty ja siis turkki nyt on niiku satakertaa parempi paikka omasta mielestä. Itse kun satun olemaan todella nirso ruuan suhteen niin meni ainakin kyproksen ja kreikan lomat pilalle jo sen takia koska siellä ruoka oli niin pahaa. Espanjassa on ihan ok ruoka, mut ne taas ei osaa yhtään asiakaspalvelun taitoja. Ja siel nyt tullut pyörittyä yli 20 kertaa. Te voitte haukkua niin paljon turkkia kun sielu sietää, teidän mielipiteet ei todellakaan kosketa mua pätkääkään. Peace and love ✌️

      • YäkKarvaranteet

        Itse ainakin tumputan kun näen kreikkalaiset


    • Turkey

      Mulla lento 12.11 kanssa yksin lennän. Milloin sinä olet lähdössä?

      • ivanhoee

        Onko sulla piikki auki all inclusive hotellissa


      • Garabella

        12.11 lennän oslon kautta. Mistäs itse?


    • Turkey

      Mä lennän istanbulin :/

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe