Haluan tulla vahvaksi

Aloittajakysyy

Niin. Haluaisin voimistua, koska sillä on kuulemma myös psyykkisiä hyötyjä. Tarkoitan voimistumisella liikunnan lisäämistä ja mahdollista lihasmassan kasvatusta. Mutta olen epävarma, miten aloittaisin. Olen 16 vuotias, noin 155cm ja noin 62kg eli suurinpiirtein normaalipainoinen henkilö, jos nuo tiedot jotenkin autaa.

14

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liity johonkin liikuntaharrastusporukkaan. Esim. kamppailulajit kehittävät kuntoa aika monipuolisesti.

Ja jos tunnet, että psyykkisessä jaksamisessasi on ongelmia, niin puhu asiasta jollekin.

• Aloittajakysyy

Oliskohan niissä porukoissa ihania hikisiä miehiä?

• sporttipoju

Jos hikistä "miestä" etsi, niin piippari on kuin sinulle tehty (hikinen ylipainoinen läski ja ruma se on ), vaikka piippari onkin akka jolla on surkastunut pikkupili. Löydät sen gay palstoilta ja qruiserista, kyselemällä.
        Ei sillä seisonu ja olisi halunut nussia minua, eihän sillä lerpalla onnistunut mikään, jouduin etsii tosimiehen siihen hommaan, mutta voit hyvin harjoitella sen kanssa.

• Aloittajakysyy

Mitä vit..? Tuo en ollut minä! Mun elämä ei pyöri tollaisen hempeily soossin ympärillä! Tämä se taas näyttää sen ettei muista ihmisistä ole kuin harmia...

• Kauha-Guru_

Olet ylipainoinen jos sinulla ei ole lihasta.

• Aloittajakysyy

En minä niin sanonut.

• Aloittajakysyy

No läskihän minä olenkin

• Aloittajakysyy

Ei ei. Kaikilla on läskiä JA lihasta tässä kyse oli kuitenkin vain kunnon vahvistamisesta sinä huijari ;)

• Aloittajakysyy

Tätä mun oisikin pitänyt odottaa ennen kuin lähetän viestiä syöpäiselle suoli24 palstoille. Noh kiitokset ekalle vastanneelle. En halua kuitenkaan puhua omista asioistani mutta jospa onnistun viel. Kyllä mä viel jonkun keinon tähän keksin. Kiitos kuitenki päivän nauruista.

• 21687123

Juokset illoin / aamuin viitisen kilometriä päivässä (per kerta) ja ylläpidät yleistä lihaskuntoa 2-8kg painojen avulla. Tällä mennään jo pidemmälle, kuin 80% väestöstä.

Saatan olla hieman puolueellinen juoksemista kohtaan, kun olen juossut ultra-matkoja, mutta hyvää treeniä se joka tapauksessa on. Muista myös syödä vihanneksia ja hedelmiä. Olet mitä syöt. Tätä kuulee varmasti paljon, mutta huono ravinto kostautuu myöhemmin. Olen itse vaurioittanut rankalla urheilulla sydäntäni, kun en saanut tarpeeksi laadukasta ravintoa korjaamaan kudosvaurioita. Vika on täysin minun omilla hartioilla.

Kannattaa itse miettiä, mikä liike vaikuttaa mihinkin lihasryhmään tai ryhmiin. Näin opit hallitsemaan omaa harjoitteluasi paremmin. Ei kannata aina mennä googlaamaan. Välillä voi :p.

Venyttely ei ole pakollista, mutta se on suotavaa. Itse en sitä alussa tehnyt. Myöhemmin omaksuin nopean 30s venyttelyn ennen juoksuja. Nykyään suosittelisin kuitenkin edes yhtä kunnollista venyttely sessiota (10min) per viikko. Olo tuntuu niin kevyeltä jälkeenpäin.

Pahoitteluni huonosta kielestä ja hajanaisesta kokonaisuudesta. Kirjoitin kiireessä, mutta halusin kuitenkin auttaa.

• Theeggman

100 PUNNERUSTA, SATA VATSALIHASTA, SATA KYYKKYÄ JA 10KM JUOKSU JOKA IKINEN PÄIVÄ!!!!!!

• Anonyymi

Olen 12-vuotias tyttö ja minua pidetään heikkona haluan tulla vahvemmaksi, että voin näyttää heille, että olen vahva.

• Anonyymi

Sama oon 11, 160 pitkä ja painan 53kg

• Anonyymi

Ootko poika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      59
      3913
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      163
      3001
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      156
      2178
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      17
      1907
    5. 138
      1780
    6. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      46
      1662
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      279
      1522
    8. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1488
    9. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      241
      1406
    10. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      71
      1366
    Aihe