Euroopan rundille?

Päkkeri

Hei HD-gaiffarit!

Ens kesän reissut jo mietinnässä, kuukausi Euroopan kiertueella. Myin vanhan pyörän pois, nyt pitäis miettiä matkalle sopivaa laitetta. Mä olen vähän kahden vaiheilla, kertokaas mielipiteitä ihan vapautuneesti.. Laittasko jonkun ison HD-baggerin vai kottikärryt? Kuljetuskapasiteetti on käytännössä sama. Baggerille tiukat pisteet vedoista, retkellä on joitain ylämäkiäkin. Toisaalta mutkissa kottikärryt menee nätimmin, ja tekniikan luotettavuudesta myös pisteet kottareille. Valintojen maailma.. Mihin itse päätyisit? Molemmissa varmaan omat hyvät ja huonot puolet.

24

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KurkoKaiffari

      Idiootti.
      Keksi jotain parempaa, että naurattaa hoitolaitoksen ulkopuolellakin.

    • EsikouluKurko

      Menepä nyt laitokseesi takaisin, osta uusin Lättänokka (Aku Ankka), ja jatka pippelisi näpläämistä. Kyllä se joku päivä vielä kyrväksi muuttuu, kuten kantajansakin on.

      • PippeliKurko

        Olisko jotain järkeväksi luokiteltavaa lausuttavaa?


      • SuurKurko

        Onko sinulla?


      • LennokkiKurko

        LennonvalvojaKurko kommentoi aiheesta lisää.


    • HondaKurko

      Lennokkipellelle tiedoksi, lennonvalvoja ja lennonjohtaja ovat eri virkoja. En ole lennonvalvoja. Jospa LennokkiKurko tunkisi lennokkiliimatuubit sieraimiinsa, ja nauttisi elämästä. Tai sitten takaluukkuunsa.

    • LennonjohtajaKurko

      Virkamies-, entinen hd-fani, nykyinen idiootti.

      • HondaKurko

        Sinäpä sen sanoit. Vituttaako sossupummia, kun jollain liksa 12K€ ikälisineen, ja sinä saat fattasta ruokakuponkeja.


      • KurkonÄiti

        HondaKurko menee nyt sinne Honda palstan puolelle oireilemaan täältä eikä unohda ottaa pillereitä joka helvetin päivä.


      • HondaKurko

        Äiskä, mulla on duuniyö tänään. Kyllä siinä pillerit unohtuu, kun yön hiljaisuudessa vahtii tutkan ruutua. Ei siellä mitään tapahdu. Pari blippiä suihkii jossain, ehtii taas kirjoittelemaan tännekin.
        Muistat kai, äiskä, että ei mulla Hondaa ole, vaan KTM SA. Sillä valtuutuksella saan pyöriä missä palstalla tahansa, ei kuitenkaan pervopalstoilla.
        Äiskä, laita aamuksi pari pekonivoileipää, kun tulen kotiin. Sitten onkin viisi päivää vapaata.


      • NäinMeillä

        LennonjohtajaKurko vahtii yön hiljaisuudessa tutkanruutua, joka on suomipalsta.
        Turvallisia lentoja vaan kaikille.


      • HondaKurko

        Vituttaako rasvaripelleä joku?


      • ÄitiKurko

        LennonjohtajaHondaKurko älä unohda taas pillereitä.


      • AvaruusKurko

        Otin just lääkityksen. Nyt rupee tapahtuun.


      • KurkojenKurko

        Taas iski yövuoro. Ei oo superilla helppoa. Onneksi pääsen eläkkeelle parin vuoden kuluttua. Hyvälle eläkkeelle valtion virkahommista.


    • KivaKeuliiKunOsaa

      On se niin kertakaikkisen hyvä juttu, että on tällainen suomipalsta, jossa Jutustelija1 voi keskustella itsensä kanssa eri Kurkonimillään aina kun ottaa kipeetä korvien välissä.

    • JutustelijaKurko

      KKKO on nyt väärällä palstalla. Mene sinne vapautuvien vankien palstalle, siellä on sulle poikuliseuraa.

    • KivaKeuliiKunOsaa

      En mä kelpaa ees sinne. PedofiilisivustojenKurko olen. Ja käsihommien.

      • HupaisaHD-Motoristi

        Hupaisaa kun voi kirjoitella ihan millä nimimerkillä tahtoo, mutta pääasiahan onkin idioottien paneenpurku, jota on ihan itse päätynyt harjoittamaan tällä palstalla.


    • KivaKeuliiKunOsaa

      Mistahän sais kakkosta, tai punaposkiselta sotilaalta suikkijutut.

    • KivaKeuliiKunOsaa

      Mä seisoin äskön kulli kädessä hinttibaarissa, ja johan joku imaisi rasvanpoiston. Perjantaina hoopolaan talveksi. Kaverit uskovat minun lähtevän Taimaaseen, kun oon solariumissa koko talven.

      • RoadKingJaSpora

        Mukavaa matkaa Thaimaaseen, koska palaat takaisin Suomeeseen?


      • KivaKeuliiKunOsaa

        Samaan aikaan kun sinäkin, mehän olemme sama henkilö. Minä olen hoopolassa, ole sinä Taimaassa.


    • KevättäOdotellessa

      Hyvä että kaikille löytyy oman kyvyn mukainen rundipaikka, toisille hoopola, toisille eurooppa ja toisille thaimaa.
      Autsista.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe