Totuus pikavipeistä

Totuus.pikavipeistä

Kerrompa teille..mihin pikavippibisnes perustuu!
Se on mahdollista vain koska Suomessa on
1) köyhiä ja
2) sairaita.

Kukaan normaali hyvin taloutensa hoitava ei tarvitse vippejä. Eikä kukaan vähänkään järkevä niitä ota.

1)köyhät tarvitsevat vippejä koska sosiaaliturva ei enää ole suomessa hyvä vaan tutkimustenkin mukaan itä-euroopan maiden tasolla. Mikäli esim. kunnalta voisi saada kriisilainaa yllättäviin elämäntilanteisiin, vippejä ei tarvitsisi köyhä ikinä.
Köyhä tarvitsee vippejä esim mihin tahansa muuttuvaan elämäntilanteeseen koska köyhällä ei ole säästöjä. Jos esim sairastuu ja apteekkiin menee 80e on sen kuukauden talous kriisissä. Ajatellaan köyhä perhe...siinä vanhemmilta ja lapsilta on sairastuminen kielletty koska muuten tulee lainantarve. Tai jos lemmikki sairastuu, se maksaa 350e ja on seuraava puoli vuotta kusessa. ...vuokratakuisiin 1500e loppuelämä kusessa jne. Uusi lainsäädäntö on suitsinut köyhille annettavia vippejä mutta henk.koht.tiedän että pelkällä henkkarilla niitä vieläkin saa.

Pikavippibisneshän perustuu siihen että otat 1.lainan ja tajuat ettei ole varaa maksaa sitä takaisin, niimpä otat toisen kolmannen neljännen jotta voisit maksaa ensimmäisen takaisin ja sitten olet jo toisen ja kolmannen lainan kanssa pulassa jne

Sairaat tarvitsevat vippejä koska ovat peliriippuvaisia, shoppailuriippuvaisia, alkoholisteja, narkkareita jne jne eli pikavippibisnes mahdollistaa heidän ongelmansa jatkumisen ja pahentumisen.

Tämä on totuus.
Kukaan muu ei tarvitse pikavippejä kuin köyhät ja sairaat. Siksi lyhyissä kalliissa vipeissä on suuri moraalinen ongelma.

25

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfeg

      Pistäpä sinne työmarkkinatuki tuloksi niin ei tule vippiä ;D

      • Hetu.tänne

        Ei kaikki KYSY tuloja.


    • ergrhf

      Vuokranantajat ainaskin kysyy tulot. Hehee Mistäs muuten revit nämä 1500 vuokratakuutkin kun ei sellasiakaan joka paikassa ole ?

      • Iv8b9b9

        Njoo...helsiingissä vuokratakuut on 2400e et hiukka alakanttiin toi 1500.


      • Juuri.vuokrannut

        Eikä vuokranantaja vapail markkinoil kysy tuloja. Tulothan jos mikä vaihtelee elämän varrella.


    • xcvbvc

      Entä oletko kuullut toimeentulotuesta mitään? Ei tarvita lääkkeisiin vippejä eikä terveydenhuoltoon.

      • Ucucviv

        Jos tänään tulee 80e apteekkilasku yllättävästä sairastumisesta niin ei siinä toimeentulotuet auta.


      • farsa

        Toimeentulotuki on aika tiukka budjettina jos yllättäviä kuluja tulee. Totuus vipeistä fiksusti käytettynä on kuitenkin toinen. Olen itse käyttänyt ilmaisia pikavippejä hyödyksi ja korot mitä maksanut niistä on 0 €. Kunhan ei lankea "ansaan" ja jää roikottomaan laskuja tai ota uutta pikavippiä, ei mitään kuluja ole. Tämä ei ole vaikea hoksata ja monet paikat kuten Pikavipit.org kertoo aika selvästi ja läpinäkyvästi, mitkä pikavipit kannattaa ja mihin ei kannata koskea. Pidän omana nyrkkisääntöä 0% korkoa. Tämä jos joku kannattaa!


    • Vippikeisari

      Tämä on totta.

    • dsggds

      Auttaahan. Sinne minä olen laskuni vienyt koska lainaa ei mistään tipu.

      • Utelen

        Miten saat sossulta hetkessä maksusitoumuksen apteekkiin?


    • äöläläölöä

      Noo kysymällä enkä olekaan mikään törppö

      • Näinkönäin

        Kyl sul täytyy olla etukäteen se raha.


    • dssbd

      On se sieltä tähänkin asti saatu. Varaamalla omalle sossulle ajan. Lainaa kun en vaan saa eikä muutkaan sossun rahalla olevat tietääkseni ole saanut.

      • Näinkönäin

        Eli et voi sairastua akuutisti jollei tililläsi ole rahaa.


    • Tyhmäkös

      Maksaa ne sähkölaskunkin. Muuttokustannuksiinkin saa avustusta. Mihin mitään vippejä tarvitaan? Vippailkaa rauhassa mun puolesta.

      • Ymmärtäkää.nyt

        Vippejä tarvitaan AKUUTTIIN HÄTÄÄN jos tiedät mitä se tarkoittaa. Eli siihen että rahaa tarvii NYT eikä kolmen päivän päästä kun on ajan saanut sossutantalle.
        Musta köyhille vois antaa lääkkeet ilmasiksi. Tai tehdä kunnalle joku päivystävä sossu mistä sais avun HETI eikä neljäs päivä.


    • dfffdh

      Kun ei niitä vippejä saa.

    • Jaaaaaaa111

      Totuut pikavipeistä, että ne ovat perseestä ja tulisi lopettaa.

      • Adios.amigos

        Khyl. Toivon että vielä joku päivä tätäkään keskustelupalstaa ei ole.


      • sdgsg

        Niin se iltalehtikin loppui aikanaan.


    • hjhgjhjgk

      Pane voutia perseeseen ;D Ainiin mutta se paneekin sua perseeseen...oooohhhhhh.

    • vippailuhelpottaaeloa

      Sorry. Olen ottanut vippiä satunnaisiin menoihin. Ja maksanut ajallaan pois. Lisävippejä en ole ottanut. Luottotiedot kunnossa, talous ok.

    • Asangenjulle
      • SamithemanOK

        Mahtava oivallus totuudesta. Vieläkin shokeeraavampaa olisi ollut, jos olisit kertonut, miten köyhät ja kurjat omistavat vippifirmoja ja miten se olisi edes mahdollista. Miten olisi, Ja totuus siitä että idiootit liittävät tyhjänpäiväisiä linkkejä tälke palstalle https://aasiyhdistys.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe