Putin toimii kuin kretujen jumala. Antaa alamaistensa varastaa, valehdella, tappaa, ryöstää ja raiskata. Oikeastaan edellyttää sitä niiltä.
Itse ei pidä kiinni mistään tekemistään sopimuksistaan ja toteuttaa valtaansa täysin mielivaltaisesti ja sattumanvaraisesti. Edes lähimmät ystävät ei ole turvassa vaan niitti voi tulla milloin vain.
Putin ja kretujen jumala samaa maata
9
<50
Vastaukset
Jumala toimii kaikissa asioissa 100 prosenttisesti oikein eikä Hänessä ole mitään vääryyttä. Koska ateisteilla ja evolutionisteilla on väärä maailmankatsomus ja elämänkatsomus, he eivät voi tietää eikä ymmärtää Jumalan tekoja.
- SodanJumalat
Tappajakretuliinit ovat 100 % väärässä joka asiasta ja heissä ei ole mitään muuta kuin murhaa ja vääryyttä. Koska kretuliinit ovat väärässä kaikessa muussakin ei ole mitään syytä edes olettaa että heidän jumalansakaan olisi missään oikeassa. Jos sitä on edes olemassa.
Teologiset kysymykset evoluutiosta, luomisesta, jumalasta, taivaasta, Jeesuksen viimeisestä pierusta jne ovat täysin merkityksettömiä ja epäoleellisia kysymyksiä niin kauan kuin tappajauskisten annetaan riehua ihmiskunnan riesana.
Hyvä alku olisi sama tuomio kreationistiseen uskonlahkoon kuulumisesta kuin järjestäytyneeseen rikollisorganisaatioon kuulumisesta. Ne on kuitenkin suoraan verrattavissa toisiinsa. - kylläkretutietää
Tietysti viestisi ei täytä vihapuheen kriteeriä koska emme ole tummia emmekä musulmaaneja?
VÄLILLÄ KUMMASTUTTAA MISSÄ MINKÄKIN IHMISRYHMÄN SOLVAAMINEN YLITTÄÄ SOPIVUUDEN RAJAN. - teuskottevaleetki
SodanJumalat kirjoitti:
Tappajakretuliinit ovat 100 % väärässä joka asiasta ja heissä ei ole mitään muuta kuin murhaa ja vääryyttä. Koska kretuliinit ovat väärässä kaikessa muussakin ei ole mitään syytä edes olettaa että heidän jumalansakaan olisi missään oikeassa. Jos sitä on edes olemassa.
Teologiset kysymykset evoluutiosta, luomisesta, jumalasta, taivaasta, Jeesuksen viimeisestä pierusta jne ovat täysin merkityksettömiä ja epäoleellisia kysymyksiä niin kauan kuin tappajauskisten annetaan riehua ihmiskunnan riesana.
Hyvä alku olisi sama tuomio kreationistiseen uskonlahkoon kuulumisesta kuin järjestäytyneeseen rikollisorganisaatioon kuulumisesta. Ne on kuitenkin suoraan verrattavissa toisiinsa.Kuka tapp kene ja millo?
http://www.zerohedge.com/news/2015-05-10/seymour-hersh-obamas-entire-account-bin-ladens-death-one-big-lie-what-really-happene Kuulehan Mark-bebis, ateisteilla ja ns. evolutionisteilla on huomattavasti oikeampi elämänkatsomus kuin sinulla. Monennenko kerran sinua onkaan ojennettava siitä, että olet tehnyt peilikuvastasi itsellesi Jumalan ja vääristyneistä tulkinnoistasi itsellesi Raamatun? Totisesti sanon sinulle, että sinä olet hyvin pian kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin joutuva.
- DRHouse
Silloinkin kun raamatun mukaan jumalasi tappaa syyttömiä pikkulapsia hän toimii oikein?
- Knark5
DRHouse kirjoitti:
Silloinkin kun raamatun mukaan jumalasi tappaa syyttömiä pikkulapsia hän toimii oikein?
"Herran tiet ovat tutkimattomat."
* kiillottaa sädekehäänsä * - loukkaus.mikä.loukkaus
kylläkretutietää kirjoitti:
Tietysti viestisi ei täytä vihapuheen kriteeriä koska emme ole tummia emmekä musulmaaneja?
VÄLILLÄ KUMMASTUTTAA MISSÄ MINKÄKIN IHMISRYHMÄN SOLVAAMINEN YLITTÄÄ SOPIVUUDEN RAJAN.Loukkaa kyllä tavallisia rikollisia tulla verratuksi kretuliineihin.....
- hassujnosallaliittolaise
You probably believe Putin killed the dinosaurs 65 million years ago.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784