Sensuellein horoskooppi?

Bulimia

Mikä merkki on sensuellein? missä merkissä erotiikka pääsee oikeuksiinsa? Mistä merkistä uhkuu pehmeää erotiikkaa?

31

4104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkämies

Leijonanainen

• Tulisieluinen

Olen sitä mieltä että maamerkit ovat sensuellejä. Heissä erotttisuus on jotain erilaista.
        Tulimerkkien eroottisuus on agressiivisempaa ja hyökkäävämpää, vesimerkkien eroottisuus on taas tunteellista ja liian herkkää. Ilmamerkeistä en löydä eroottisuutta. joten sanon että maamerkit, neitsyt, kauris ja härkä.

• Giia

Vaakamerkit ovat ulkoisesti aika sensuelleja, leijonat taas hyvin näyttäviä. Mutta ulkokuoren alla vaa'at saattavat olla haihattelevaisia ja leijonat itsekeskeisiä. Maamerkit ovat kyllä usein nimenomaan sensuelleja.

• AnaWelho

Ehdottomasti Skorpioni, Skorpioni ja Skorpioni. Kai ne muutkin vesimerkit on, mut Skorpioni ehdoton ykkönen!

• Giia
        AnaWelho kirjoitti:

Ehdottomasti Skorpioni, Skorpioni ja Skorpioni. Kai ne muutkin vesimerkit on, mut Skorpioni ehdoton ykkönen!

ovat ehkä eläimellisiä ja seksiriippuvaisia, saalistajia, mutta en kutsuisi yhtäkään tuntemaani skorpparia sensuelliksi-en naista, en miestä. Sensuelleja ovat kauniit ja maanläheiset maamerkit.

• NeN

..kun vastaan kävelee Vaaka, jolla vieläpä mahdollisesti Venus sensuellisti maamerkissä. Uhkuvat sellaista käsittämätöntä viehätystä, että oksat on jotenkin vaan pois.

• härkämale

naisissa ainakin kauris...skorpionit sun muut on jo testattu, kauris on paras rakastajatar, mutta vain pitkässä suhteessa uskoisin (tunteet mukana).

• All Woman

Naisena en osaa toisia naisia hyvin arvostella, mutta miehistä sensuelleimpia ja aistillisimpia ovat härät ja kauriit. :)

• hina<

Hah, maamerkitkö sensuelleja? Salli mun nauraa...Toivottavasti kukaan ei nyt pahastunut.
      Sensuelleja ovat tuli- ja ilmamerkit, klassisimpina esimerkkeinä ilmasensuellista vaaka ja tulisensuellista jousimies.

Luonnollisesti varmaan jokainen vastaaja kuvittelee olevansa sensuelli tai laittaa muuten vain OMAN merkkinsä tähän listaan. Siksi kannattaa suhtautua varsin kriittisesti tällaisiin kyselyihin.

• My opinion

Kysymys sinulle: luuletko tosiaan, että kaikilla on samanlainen maku? Joku tykkää maamerkeistä, toinen tulimerkeistä jne. Joten tässä vaan annetaan mielipiteitä.

Esimerkiksi mun mielestä ilmamerkit eivät ole yhtään puoleensavetäviä eikä sensuelleja. Mikään paikka ei niin sanotusti värähdä. Sen sijaan härkä ja scorpioni (maa ja vesi) saavat jalat veteliksi ja halut pintaan. ;)

• siis

kumpi sinä olet, vaaka vaiko jousimies? ;)

• my opinion
        My opinion kirjoitti:

Kysymys sinulle: luuletko tosiaan, että kaikilla on samanlainen maku? Joku tykkää maamerkeistä, toinen tulimerkeistä jne. Joten tässä vaan annetaan mielipiteitä.

Esimerkiksi mun mielestä ilmamerkit eivät ole yhtään puoleensavetäviä eikä sensuelleja. Mikään paikka ei niin sanotusti värähdä. Sen sijaan härkä ja scorpioni (maa ja vesi) saavat jalat veteliksi ja halut pintaan. ;)

ps. Mä en ole härkä enkä scorpioni... ;)

• kriittisesti faktaa

jousimies ei kyllä ole erityisen sensuelli. yleisten ja klassisten käsityksien mukaan. hyvä tyyppi intohimoinen seikkailija sellainen rempseä tyyppi "happy go lucky" muttei erityisen sensuelli.. maamerkit hyvin fyysisella tavalla sensuelleja ilmamerkit eivät erityisen seksuaalisia, kokeilunhaluisia kyllä varmaan tosin vaakaa ohjaa venus muttei niin fyysisellä tasolla kuin härkää. tulimerkit intohimoisia aggressiivisia erityisesti oinas ja leijona muttei ehkä niinkään sensuelleja mitä nyt sitten sanalla käsittääkin.. sanoisin maamerkkien ja vesimerkkien olevan sensuelleja. toki yhdistelmä kaikkia on paras. ilmamerkin etäisyyttä ja kokeilunhalu tuli antaa innokkuutta ja aggressiivisuutta maan fyysinen kosketus ja halu sekä veden vahvat tunteet.. -gemini

• Sarvipää

No en kyllä jousimiestä sensuelliksi kutsuisi... Maamerkit ovat kyllä sensuelleja minun mielestäni, mutta jos joka elementistä valitsisin yhden niin se olisi härkä, vaaka, leijona ja kalat.

• Sarvipää

No en kyllä jousimiestä sensuelliksi kutsuisi... Maamerkit ovat kyllä sensuelleja minun mielestäni, mutta jos joka elementistä valitsisin yhden niin se olisi härkä, vaaka, leijona ja kalat.

• Sarvipää

• Sarvipää

• keskustelu
        Sarvipää kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta massapostittaminen on kielletty. Minäpä sanon, miten se on: jokainen on sensuelli, eikö juu? Nyt ovat kaikki tyytyväisiä.

• Sarvipää
        keskustelu kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta massapostittaminen on kielletty. Minäpä sanon, miten se on: jokainen on sensuelli, eikö juu? Nyt ovat kaikki tyytyväisiä.

Tietokone temppuili ja innostuin painamaan useamman kerran

• Kullia

Kyllä se niin nyt valitettavasti on, että mä oon sensueliin tyyppi, tulkoot ladon taakse jotka ovat eri mieltä

• hina

Niin, olen jousimies ja pysyn edelleen kommenteissani. Senkään vuoksi näihin lähteisiin ei voi millään tavalla luottaa, että jotkut kirjoittavat monta kertaa eri nimimerkillä. Niin se on, että maamerkit eivät ole suurimmalle osalle sensuelleja kuin omasta mielestään. Vesimerkeissä voi olla jotain.

• gemini
        hina kirjoitti:

Niin, olen jousimies ja pysyn edelleen kommenteissani. Senkään vuoksi näihin lähteisiin ei voi millään tavalla luottaa, että jotkut kirjoittavat monta kertaa eri nimimerkillä. Niin se on, että maamerkit eivät ole suurimmalle osalle sensuelleja kuin omasta mielestään. Vesimerkeissä voi olla jotain.

jos nyt puhuisit omasta puolestasi etkä yleistäisi "niin se on että maamerkit eivät ole suurimmalle osalle ole sensualleja.." ja sitten mainitsit jousimiehen "klassisena esimerkkinä" sensuellista merkistä. mistäköhän tämä "klassinen" näkemyksesi juontaa? ehkä jotkut kirjoittavat useammalle nimimerkillä mutta nyt en puhu näistä lähteistä mitä täällä sanotaan vaan minkälaisia käsityksiä länsimaisessa astrologiassa on eri merkkien ominaisuuksista. esim seksuaalisuudesta yms.. jokainen tietenkin käsittää sensuaalisuuden eri tavalla. henk koht en näe jousimiesta mitenkään erityisen sensuellina vaikka itse olen nouseva jousimies (aurinko kaksonen, kuu härkä). jousimiestä ehkä puuttuu hiukan muiden tulimerkkien leijonan ja oinaan voimakas seksuaalinen aggressiivisuus innokkuus tavallaan korvaa kyllä sitä. jooh nyt oli kyllä kait kyse alunperin mikä mielestäsi sensuellein eikä mikä ei ole.. eli tässä kuitenkin yhdeltä sivustolta adjektiivijä kun venus on eri merkeissä (huom aurinkomerkki lisäksi monet muut vaikuttavat). ja maamerkkien kohdalla mainitaan sensuaalisuus

venus in fire: passionate, wants to be amused and entertained, ethusiasm..

venus in earth: sensual, loves physical beauty and luxury, nymphomaniac..

venus in air: ethusiasm, social, not domestic, flatterer..

venus in water: the atmosphere and surroundings extremely important, strong desire for love, nurturing..

-gemini

• Veskari
        hina kirjoitti:

Jotkut kalat ihanan sensuelleja ja tietenkin me vesimiehet myös tarpeen vaatiessa.

• märkä uni
        Veskari kirjoitti:

Jotkut kalat ihanan sensuelleja ja tietenkin me vesimiehet myös tarpeen vaatiessa.

skorpioni joka on nouseva vaaka=sitä sensuellimpaa ilmestystä saa etsiä. eikä ne välttämättä itse tajua miten voimaasti se huokuu. täysin luontaista, mysteeristä, herkkää ja samalla villiä ja kaikkea siltä väliltä

• Sensu-Elli
        märkä uni kirjoitti:

skorpioni joka on nouseva vaaka=sitä sensuellimpaa ilmestystä saa etsiä. eikä ne välttämättä itse tajua miten voimaasti se huokuu. täysin luontaista, mysteeristä, herkkää ja samalla villiä ja kaikkea siltä väliltä

Olipa nätisti sanottu ;)

• Steinbock

Mitä tarkkaan ottaen tarkoittaa sana sensuelli?? En löydä nyky suomen sanakirjastani (olisikohan vanhentunut) sellaista sanaa.

• ..........

Sensuelli on ihminen joka on seksikäs tietyllä tapaa. Sensuelli nimitystä olen kuullut käytettävän monesta naisesta.

• mielestäni on näin

Pakko kai on ottaa osaa tähän keskusteluun...

Eli sensuelleimpia ovat härkä, neitsyt ja vaaka.
      (En mainitse kaurista, kun itse olen kauris :))

Vähiten sensuelleja ovat mielestäni vesimies, kaksonen ja jousimies.

• Mie

kalat ja kauris

• kaakoo

Leijona ja naarassellainen

• tähtisiina

kalat, rapu, härkä ja vaaka.

Itse olen jousimies ja pidän itseäni kaikkena muuna paitsi sensuellina..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      20
      3508
    2. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3138
    3. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      50
      2947
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      58
      2875
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2559
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2126
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2099
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1900
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1819
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48