Kokemusta on 30 vuotta ajellut karvat kaikki kullista ja kiveksistä. alavatsaan jätän pikkutupsun .
Koskaan kukaan EI OLE tuijottanut, kukaan ei ole koskaan ihmetellyt - naiset . kukaan ei ole koskaan kommentoinut mitenkään - uimahalleissa, miesten yhteissaunoissa tai yhdenillan tuttavuuksissa.
Ajelen jatkossakin , suosittelen kaikille.
p.s. Käytän myös stringejä aina ja joka päivä. Samat sanat kuin karvojen ajelusta.
Olen 120 % hetero mutta silti....
30 v ilman rarvoja; mies
1
131
Vastaukset
Moi nimimerkki hanskaxx!
Väität, että kukaan ei ole koskaan tuijottanut. Et sinä voi sitä tietää, et välttämättä huomaa jos joku sinua katsoo. Sen kyttäämisen kun voi tehdä varsin huomaamattomasti. Et myöskään voi tietää, että onko joku ihmetellyt. Ihmiset voivat valehdella.
Sinulla on ongelmia seksuaalisen itsetuntosi kanssa kun täytyy erikseen mainita, että olet hetero. Kohtaa vain rohkeasti todelliset himosi ja myönnä totuus. Ei se ole mitenkään väärin jos sinä koet joskus seksuaalista himoa miehiä kohtaan. Älä pelkää vaan ota askel kohti uutta elämää. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki hanskaxx!
PS: Kiinnitä jatkossa huomiota kirjoitusasuun, oli aikamoista suttua nyt nimittäin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627