Kokemusta on 30 vuotta ajellut karvat kaikki kullista ja kiveksistä. alavatsaan jätän pikkutupsun .
Koskaan kukaan EI OLE tuijottanut, kukaan ei ole koskaan ihmetellyt - naiset . kukaan ei ole koskaan kommentoinut mitenkään - uimahalleissa, miesten yhteissaunoissa tai yhdenillan tuttavuuksissa.
Ajelen jatkossakin , suosittelen kaikille.
p.s. Käytän myös stringejä aina ja joka päivä. Samat sanat kuin karvojen ajelusta.
Olen 120 % hetero mutta silti....
30 v ilman rarvoja; mies
1
200
Vastaukset 1
Moi nimimerkki hanskaxx!
Väität, että kukaan ei ole koskaan tuijottanut. Et sinä voi sitä tietää, et välttämättä huomaa jos joku sinua katsoo. Sen kyttäämisen kun voi tehdä varsin huomaamattomasti. Et myöskään voi tietää, että onko joku ihmetellyt. Ihmiset voivat valehdella.
Sinulla on ongelmia seksuaalisen itsetuntosi kanssa kun täytyy erikseen mainita, että olet hetero. Kohtaa vain rohkeasti todelliset himosi ja myönnä totuus. Ei se ole mitenkään väärin jos sinä koet joskus seksuaalista himoa miehiä kohtaan. Älä pelkää vaan ota askel kohti uutta elämää. Oikein ihanaa syksyä ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki hanskaxx!
PS: Kiinnitä jatkossa huomiota kirjoitusasuun, oli aikamoista suttua nyt nimittäin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459