Viimeinen tuomio

tärkeää

Erittäin tärkeä asia jokaisen ihmisen kohdalla. Maailman meno on sellainen, että ajan räpsäys ja viimeinen tuomio on läsnä. Tuomari seisoo jo oven edessä. Herra Jeesus nimittäin.

Minulla on joitakin unia liittyen viimeiseen tuomioon. Yhdessä unessa oli niin kuin maailmanloppu tulossa. Sanottiin, että se alkaa sillä, että Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, sitten temmataan uskovaiset ja muut jää tuleen palamaan. Aika tuntui olevan justiinsa siinä, ja minä olin niin kuin ajattelemassa, miten minulle käy? Tämä on jokaiselle sellaisenaan tärkeä ja tuleva asia: Miten sinun asiasi ovat? Oletko sinä valmis, vai oletko käyttänyt aikasi pahuuteen muita ihmisiä panetellen ja vainoten sekä Jumalaa vastaa taistellen?

27

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Googinuusirooli

Olkoon nimesi Elämän Kirjassa !

Kenen nimi Elämän Kirjasta tavataan niin hän on voittaja!

• at.eisti

Huh .. onneksi Jeesus asuu aloittajan päässä eikä minun.

• Ihmisen elämä jatkuu kuoleman jälkeen niinkuin Raamattu sanoo ja kannattaisi varmistaa missä sen iankaikkisuuden viettää. Tässä linkissä kuollut ilmestyy kuvaan.

• cxvvxv

ok..

• Sitä aikaa ja hetkeä ei vaan tiedä kukaan, Vain Jumala sen tietää
      voi tapahtua tänään tai 2000v perästä
      Unia näkee niin monet nykyään et voihan se olla lähelläkin
      1000 luvulla oli niin kova maailmanlopun pelko euroopassa, että ihmisiä kuoli kauhuun

• tärkeää

Yhdessä toisessa unessa Jeesus vei meitä (useita kyydissä) taivaaseen atomipommien viuhkoessa ulkopuolella. Se on pidempi uni. Unen alussa en nähnyt heti Jeesusta, mutta aloin jossain vaiheessa näkemään. Joku sanoi Jeesuksen tulleen. Minä ihmettelin, kun en nähnyt ja kysyin, missä Jeesus on. Joku vastasi: "Tuossa sinun vieressäsi." Pian aloin itsekin näkemään Jeesuksen.

Jeesus puhui minulle, kun kysyin. Kysyin ensinnäkin paikan, mihin minä saisin siihen Jeesuksen kuljettamaan koneeseen istuutua. Jeesus osoitti minulle paikan oikealta puoleltaan. Sitten lähettiin maareissulle. Siltä reissulta en muista muuta kuin poistumisreissun, jolloin nuo ydinpommit tai -pommittajat viuhahtelivat sivuitse. Sitten saavuttiin taivaaseen. Siellä oli viini- ja vesimaljoja katettuina pöytiin. Kysyin taas Jeesukselta, mistä saisin juoda. Jeesus vastasi, että se olisi sama, mistä joisin. Kysyin kuitenkin vielä, mistä Jeesus haluaisi minun juovan. Siellä oli yksi punainen malja kaatunut. Siitä Jeesus halusi juotavan.

Sanoma on varmaankin minulle ja muillekin, mutta jonka Jeesus haluaa minun ymmärtävän. Vaikken heti näkisikään Jeesusta, niin autuas on, joka uskoon. - Autuas se, joka ei näe, ja kuitenkin uskoo. Tuo on tullut myös vahvasti mieleen.
      Minulla kuitenkin aukesi silmät näkemään. Eivät kaikkien korvat ole auenneet, eivät he Jeesuksen voittosanomaa usko sellaisenaan, niin kuin pitäisi.
      Mitä Jeesus haluaa sanoa noilla viimeisillä asioilla tuossa? Yksi malja, kaatunut, niin kuin maahan asti kaatunut? Niin kuin maahan vuotanut, sitä Jeesus haluaa kertoa? Ymmärrykseeni on noussut, että Jeesuksen omaa ristikuolemaansa ja sen voitollista sanomaa vielä pitäisi tuoda esille, ettei ole muuta taivaaseen pääsyn mahdollisuutta. Ei muuta seurakuntaa, jossa ne sovintosanat ovat, joilla aukaistaan taivas. Monelle saattaa tulla lähtö tästä ajasta myös ydinsodassa.

Minä en ole jutellut noin henkilökohtaisesti Jeesuksen nähden uninäyssä muistaakseni ennen tuota enkä tuon jälkeen. Unia Jeesuksesta olen kuitenkin nähnyt muutaman muun tuon lisäksikin.

• KariNortti

Entä mustat YK-helikopterit, miksi et sano niistä mitään?

Kaikkien kristittyjen patrioottien on syytä valmistautua, koska vuoden 2000 suuri tietokonekaaos on enää muutaman kuukauden päässä. Lue uudestaan; vain muutama kuukausi aikaa kunnes 1.1.2000 on ovella!

Oletko jo hankkinut tonneittain säilykkeitä piilopirtillesi? Miksi et?

• Kestämmekö

Kerran olemme kaikki tuomiolla Herran Jeesuksen Kristuksen edessä.

• KariNortti

Amen, patrioottiveljet ja joko olette valmistautuneet tulevaan tietokonekaaokseen?

Tässä alkavat olla viime hetket käsillä, jos haluatte ehtiä vielä kerran elämässänne supermarkettiin. Sellaisia ei tule enää koskaan olemaan tammikuun 2000 jälkeen!

• rouvaTappinen
        KariNortti kirjoitti:

Amen, patrioottiveljet ja joko olette valmistautuneet tulevaan tietokonekaaokseen?

Tässä alkavat olla viime hetket käsillä, jos haluatte ehtiä vielä kerran elämässänne supermarkettiin. Sellaisia ei tule enää koskaan olemaan tammikuun 2000 jälkeen!

Voin kuvitella että kauhu vuosituhannenvaihteeseen siirryttäessä oli alan miehillä ja naisilla suunnaton. Kyllä vähän maallikoitakin heräteltiin pelkäämään. Tietokoneitten piti seota.
        Ja sitten kun se tapahtui -ei mitään. Vain normaalia uudenvuodenilotulitusta.

• Erh
        rouvaTappinen kirjoitti:

Voin kuvitella että kauhu vuosituhannenvaihteeseen siirryttäessä oli alan miehillä ja naisilla suunnaton. Kyllä vähän maallikoitakin heräteltiin pelkäämään. Tietokoneitten piti seota.

Raamattu sanoo, ettei sitä päiväätiedä kukaan.
        Eikä tiedä mitään muutakaan päivää, minkä Jumala on aivoitellut.
        Lue Raamattua, että viisatuisit.

• KariNortti
        rouvaTappinen kirjoitti:

Taas on vuoden 2000 katastrofi viikon verran lähempänä ja mitä kristilliset patriootit ovat tehneet valmistautuakseen? Itse onnistuin ampumaan alas mustan YK-helikopterin! Se oli naamioitu naurettavilla "Yle"-tunnuksilla, mutta patrioottilähteistä sain tietää kaiken olevan Klintoonin kehittämä uskovien vastainen juoni.

Pakanallinen liberaalimedia yrittää haudata asiaa, mutta luottakaa meihin patriootteihin!

BLIND MAN'S BLUFF IN THE YEAR 2000

We live in a world that depends on a high division of labor. That world has less than three years to go. In one gigantic collapse, the division of labor will implode. This implosion will begin in 1999. It will accelerate in 2000 and thereafter. Those who work in highly specialized fields will find little or no demand for their skills, in the face of an enormous supply of desperate, low-wage competition. Any job classification that did not exist in 1945 will probably not have a lot of demand in 2001, with one exception: computer software programming.
        .....
        Because the year 2000 begins on a Saturday, millions of victims will not be aware of their dilemma until the following Monday or Tuesday. They will pay no attention to advance warnings, such as this one, that they are at risk.

• erttkkl

Jeesus kyvannut Viimeistö Ruomiiota atteuksen Evqnkeeliummin25.kuvussa:"31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Jumala jättänyt ihmisille valinnanvapauden, mitä tekevät, mutta tuomiolle joutuminen on pakollista!

• Sepäseettä

Niinpä niin.

• tärkeää

Rakkautta on se, että haluaa kertoa totuuden eikä halua toista helvettiin. Jos joku vihaa jotakuta, saattaa hän haluta toiselle erityisen pahaa, jopa helvetillisiä kipuja.
      Sellainen on vihan lapsi. Olisi kuitenkin tärkeää päästä pois synninorjuudesta, ja päästä Jeesuksen rakkaudesta osalliseksi. Jeesus on kärsinyt myös tämän maailman vihat ja epäuskoisten ihmisten halveksunnan. Jeesukselta löytyy täydellinen ymmärrys pieksettyä kohtaan.

Syntiä juoksuttavat tänä aikana hirmuista vauhtia. Viettelysten tarjoajia riittää. Kunpa jo saisi tämä aika muuttua iäisyyteen. Olisi vaellus suoritettu ja kirkkauden maa edessä. Yhdessä unessa minä näin, että saavuin taivaaseen. Se oli kirkkauden maa, jossa kuului kiitos-ylistyksiä Jeesukselle.

• KariNortti

Suurinta kristityn patriootin rakkautta Jumalaa kohtaan on pakata säilykkeitä ja haulikoita kellariin odottamaan suurta päiväämme. Tammikuussa 2000 tämä jumalaton Klintoonin yhteiskunta saa ansaitsemansa rangaistuksen!

• cbcbcc

ok--

• vbcbb

ok--

• tärkeää

Googlasin: "Raamattu Ihmisen Pojan merkki."
      Tulolla haulla löytyy Matteus 24.

• tärkeää

Siis tuolla haulla. Jo aikaisemmin etsin Raamatun kohdan tuon uneni perusteella ja myös maailmanloppuun liittyy tuo kohta, mikä tuossa Matteuksen 24. luvussa on.

• tärkeää

Jeesuksen Kristuksen toinen tulemus lähestyy päivä päivältä ja hetki hetkeltä. Keskiyöllä kuuluu huuto: "Katso Ylkä tulee!" Siitä on jo varmaan parikymmentä vuotta aikaa, kun näin sellaisen unen, jossa kuului tuo Yljän tulemuksesta kertova huuto. Se uni oli enneuni, joka tapahtuma on vielä edessä päin.

• fdffff

ok...

• tärkeää

Erityisenä minulle on noussut näinä päivinä mieleen se Ilmestyskirjan kohta, jossa kerrotaan taivaaseen päässeiden joukko: suuresta vaivasta tulleet ja vaatteensa Karitsan verellä valkaisseet. Olen ollut epäilyksissä, ja varmaankin sen takia minulle nostettiin nuo sanat.

• tärkeää

Minun piti tulla kertomaan viimeöinen uni, jossa oli aiheena maailmanloppu. Unessa sanottiin: "Maailma kuolee keskosena." Minulle saattaa uninäyssä joku sanoa jonkun asian ja tunnelmaa ikään kuin vahvistetaan jonkinlaisella näkykuvalla. Tuossa näin tunnelman vahvistajana jonkinlaisen taivaanrannan, johon näkyy jokin oranssi valonläikähdys. En osaa sitä sen tarkemmin selittää.

Jos jättäisin kertomatta uneeni tulleen selityksen, joku saattaisi ihmetellä: "Miten kuolee keskosena?" Unessa kerrottiin myös, että maailmanloppu tulee aikaisemmin, mitä maailma oikeasti kestäisi. Koska lopun ajan merkit tulevat/ovat jo osin tulleet, niin maailmanloppukin tulee. Vertaan tätä siihen, että Jumala lyhentää lopun päivät. Ymmärsin ihmisen pahuuden lisääntyneen, erityisesti joidenkin ihmisten pahuuden. Jotkut ehkä muutamat pyörittävät pahuutta ja vauhdilla myös tuovat väkivaltaisuutta ja luonnon turmelua, mitä ei saisi tehdä.

• tärkeää

"Karitsan morsian kantaa kallista pukua, ei siinä saastaisuutta ei yhtään ryppyä." Nuo laulun sanat ovat tänään myöskin mielessä soineet.

• filade

"niin kuin maailmanloppu tulossa. Sanottiin, että se alkaa sillä, että Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, sitten temmataan uskovaiset"

Uni ei tue pyhiä kirjoituksia;
      Matt.24:15-31. Kertoo ensin 28 jakeeseen asti juutalaiskansan suuren 3,5v puolet Jerusalemin asukkaiden pakkkosiirtolais ahdistuksenajan; Dan.12:7..."Vielä kuluu aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa. Kun pyhän kansan voiman murskaaminen on päättynyt, silloin tämä kaikki toteutuu"; Sak.14:2; Luuk.21:20-24; Ilm.11:1-2.
      Jakso päättyy Harmagedonin ihmisraatojen kuvaukseen.
      29. "Mutta heti noiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta, ja taivaiden voimat järkkyvät.
      30. Silloin taivaalla näkyy Ihmisen Pojan merkki ja kaikki maan sukukunnat vaikeroivat, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
      31. Suuren pasuunan soidessa hän lähettää enkelinsä kokoamaan hänen valittunsa neljältä ilmansuunnalta, taivasten ääristä niiden toisiin ääriin asti (joka on juutalaisten suuri exodus).

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2198
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      189
      1807
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1432
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      168
      1222
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1198
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1016
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      912
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe