Tänään tolpalla Oulussa asemalla kolme autoa.
Ajattelin otta lyhyen keikan. Matka 700 metriä.
Menin letkan viimeisen auton luo. Kieltäytyi kyydistä. "kärestä männään"
Eikö maksavalla asiakkaalla ole oikeus valita auto ?
Kohteliasta ensimmäistä kuskia kohtaan jos keikka lyhyt niin ei ota ekaa autoa, joka saattanut odottaa tolpalla sen parikin tuntia.
Taksi Oulu
etelänmiess
5
646
Vastaukset
- Berylia
Asiakas valitsee auton, aina. Vaikka keskeltä taksien jonoa.
Tesla tuntuu olevan suosittu.- iskattampere
Meillä täällä etelässä ei oo enää Ritari Ässä nappia jolla pääsee jonon yli. Teslakin odottaa vuoroaan.
- Berylia
Kyllä se Tesla täälläkin odottaa vuoroaan mutta jos asiakas sen haluaa niin kyllä sen saa vaikka keskeltä jonoa. Asiakas voi todella valita auton. Ei siinä kuljettajien nurinat mitään paina.
- tappituntumat
Eka tai vika biili on lähtö valmis, välistä ei voi vetää! Ei kulje sivuittain!
- asiakasainaoikeassa
Asiakas saa valita auton, menkää uusintakurssille jos tämmöiset perussäännöt eivät muistu mieleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161