Mulla tulee sietämätön tarve iskeä kaikenlainen turhamaisuus maan tasalle, sitten tulee morkkis, kun raukat on lytyssä ja läjässä henkisesti...tai ei ne kaikkein pahimmat paskiaiset mihinkään lyttyyn mene, mutta ne heiveröiset höttöpäät voi mennä, uuh!
Oon kauhea tylyttäjä ämmä
6
161
Vastaukset
- KennethSweaterBone
Kuinka paljon vessapaperia keskivertonarsisti kuluttaa vuodessa?
- Ööhh
En ole laskenut, ei ole mun rahoista pois
- Toinenjostakerrottiin
Huh toivon ettet ole ukkoni salapano. Kun se kertoi kyllä että olet se järkevä ollut ja syyt otti omakseen. Kertoi kyllä kuinka oli valehdellut sulle aikomuksistaan ja miksi yleensä tuohon ryhtyi kanssasi. Jäikö hampaan väliin vielä jotain? En tiedä kuka olet mutta tiedän kuitenkin että jossakin olet. Miksi lytätä kaikkia eikö tämä ole jo sovittu? Ethän vain nyt ala minua kiusaamaan? Puistattaa kun lukee tälläisia viestejä täältä. Voin vain kuvitella kuinka katkera olet.
- Olenlyttääjälyyli
Voi sinnuu... mun sydän heltyy kaikille ikäviä kokeneille. Voisinpa sanoa, että olen hän. Se varmaan helpottaisi sinua ajatella niin, että hän on paha ihminen, mutta tylyttäjä kun olen, kerron totuuden. Minulla ei ole mitään tekemistä miehesi kanssa.
- Onmeistämoneen
Niin näytät olevan.
- Olenlyttääjälyyli
Niin.
Keskiverto palstalla kirjoittajalla, en nyt sano, että olisit sellainen (heh heh) ei mene hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958