Oon kauhea tylyttäjä ämmä

Olenlyttääjälyyli

Mulla tulee sietämätön tarve iskeä kaikenlainen turhamaisuus maan tasalle, sitten tulee morkkis, kun raukat on lytyssä ja läjässä henkisesti...tai ei ne kaikkein pahimmat paskiaiset mihinkään lyttyyn mene, mutta ne heiveröiset höttöpäät voi mennä, uuh!

6

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KennethSweaterBone

Kuinka paljon vessapaperia keskivertonarsisti kuluttaa vuodessa?

• Ööhh

En ole laskenut, ei ole mun rahoista pois

• Toinenjostakerrottiin

Huh toivon ettet ole ukkoni salapano. Kun se kertoi kyllä että olet se järkevä ollut ja syyt otti omakseen. Kertoi kyllä kuinka oli valehdellut sulle aikomuksistaan ja miksi yleensä tuohon ryhtyi kanssasi. Jäikö hampaan väliin vielä jotain? En tiedä kuka olet mutta tiedän kuitenkin että jossakin olet. Miksi lytätä kaikkia eikö tämä ole jo sovittu? Ethän vain nyt ala minua kiusaamaan? Puistattaa kun lukee tälläisia viestejä täältä. Voin vain kuvitella kuinka katkera olet.

• Olenlyttääjälyyli

Voi sinnuu... mun sydän heltyy kaikille ikäviä kokeneille. Voisinpa sanoa, että olen hän. Se varmaan helpottaisi sinua ajatella niin, että hän on paha ihminen, mutta tylyttäjä kun olen, kerron totuuden. Minulla ei ole mitään tekemistä miehesi kanssa.

• Onmeistämoneen

Niin näytät olevan.

• Olenlyttääjälyyli

Niin.
        Keskiverto palstalla kirjoittajalla, en nyt sano, että olisit sellainen (heh heh) ei mene hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      3036
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2705
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      39
      2334
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2137
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      424
      1687
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1143
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55