Onko muita joilla olisi havaittu EKG:ssä QT-ajan piteneminen, saman aikaisesti kun olette syöneet ssri lääkkeitä? Itsellä oli pidentynyt QT aika EKG:ssä. lääkäri ei vaivautunut sanomaan siitä minulle mitään. Onneksi tunsin itse ettei kaikki ole kohdallaan kehossani, ja lopetin lyhyeen sen Citalopram lääkkeen. Olisi kai voinut tappaa minut jos olisin jatkanut. Olen järkyttynyt kun selvisi myöhemmin, että näin voidaan tehdä. Harkitsen jatkotoimia tuota lääkäriä vastaan., joka ei varoittanut minua vaikka tiesi lääkkeistäni,ja osasi kuitenkin tulkita EKG:tä. Itse en silloin ymmärtänyt että itse pitää ne ekg:t katsoa läpi ja jopa tulkita mitä ne lukemat tarkoittaa, luotin vain sokeasti lääkäreihin, ja siihen että kai ne sanoo jos jotain vikaa siinä olisi. Se on roskaa.
Haluan varoitata kaikkia teitä jotka syöte mitään psykelääkeitä tai etenkin SSRI lääkkeitä koska ne on pahimpia äkkikuoleman aiheuttajia, ja lääkärit kyllä tietää sen, tai ainakin pitäisi tietää, mutta silti syöttävät näitä monille. Useita äkkikuolemia on ne jo aiheuttaneet. Sydän menee rytmihäiriöön ja aiheuttaa sydämenpysähdyksen. Joten kaiva esiin kaikki ekgt joita sinusta on otettu, etenkin noiden lääkeiden käytön aikana, tilaa ne ilmaiseksi arkistoista, vaadi ne itsellesi, ja katso mikä lukema siinä on kone ilmoittanut QTcB-ajaksi. Jos se on yli 440 , se on koholla.
Älä tee sitä virhettä että kysyt lääkäriltä! Vaadi se ekg tuloste itsellesi. Tämä todennäköisesti on pelastanut henkeni.
Muita joilla havaittu QT-ajan piteneminen SSRI lää
2
523
Vastaukset
- shwfc6c
QT-ajan pidentymisestä on varoitus käyttäjäohjeessa, joka toimitetaan aineen mukana. Käyttäjällä on vastuu lukea käyttöohje aina läpi _ennen_ aloittamista.
Ymmärrän kyllä suuttumuksen, että lääkärit eivät asioita käy läpi. SSRI-aineiden kohdalla käytännössä riskeistä ei varoiteta lainkaan. Osittain ongelma on, ettei lääkäreillä eikä psykiatreilla ole tietoa asiasta. Joskus jättävät tarkoituksella kertomatta, mikä on todella paheksuttavaa. - hhfghfgfg
Citalopram Ratiophram pakkausselosteessa ei ole sanaakaan koko asiasta. Siis siinä pakkauksen sisällä olevassa pitkässä potilasohjeessa. potilas kun ei voi itse määrätä itselleen ekg:TÄ otettavaksi viikon välein, eikä muulloinkaan, eikä yleensä osaa itse tulkitakaan ekg:tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569