Onko muita joilla olisi havaittu EKG:ssä QT-ajan piteneminen, saman aikaisesti kun olette syöneet ssri lääkkeitä? Itsellä oli pidentynyt QT aika EKG:ssä. lääkäri ei vaivautunut sanomaan siitä minulle mitään. Onneksi tunsin itse ettei kaikki ole kohdallaan kehossani, ja lopetin lyhyeen sen Citalopram lääkkeen. Olisi kai voinut tappaa minut jos olisin jatkanut. Olen järkyttynyt kun selvisi myöhemmin, että näin voidaan tehdä. Harkitsen jatkotoimia tuota lääkäriä vastaan., joka ei varoittanut minua vaikka tiesi lääkkeistäni,ja osasi kuitenkin tulkita EKG:tä. Itse en silloin ymmärtänyt että itse pitää ne ekg:t katsoa läpi ja jopa tulkita mitä ne lukemat tarkoittaa, luotin vain sokeasti lääkäreihin, ja siihen että kai ne sanoo jos jotain vikaa siinä olisi. Se on roskaa.
Haluan varoitata kaikkia teitä jotka syöte mitään psykelääkeitä tai etenkin SSRI lääkkeitä koska ne on pahimpia äkkikuoleman aiheuttajia, ja lääkärit kyllä tietää sen, tai ainakin pitäisi tietää, mutta silti syöttävät näitä monille. Useita äkkikuolemia on ne jo aiheuttaneet. Sydän menee rytmihäiriöön ja aiheuttaa sydämenpysähdyksen. Joten kaiva esiin kaikki ekgt joita sinusta on otettu, etenkin noiden lääkeiden käytön aikana, tilaa ne ilmaiseksi arkistoista, vaadi ne itsellesi, ja katso mikä lukema siinä on kone ilmoittanut QTcB-ajaksi. Jos se on yli 440 , se on koholla.
Älä tee sitä virhettä että kysyt lääkäriltä! Vaadi se ekg tuloste itsellesi. Tämä todennäköisesti on pelastanut henkeni.
Muita joilla havaittu QT-ajan piteneminen SSRI lää
2
598
Vastaukset
- shwfc6c
QT-ajan pidentymisestä on varoitus käyttäjäohjeessa, joka toimitetaan aineen mukana. Käyttäjällä on vastuu lukea käyttöohje aina läpi _ennen_ aloittamista.
Ymmärrän kyllä suuttumuksen, että lääkärit eivät asioita käy läpi. SSRI-aineiden kohdalla käytännössä riskeistä ei varoiteta lainkaan. Osittain ongelma on, ettei lääkäreillä eikä psykiatreilla ole tietoa asiasta. Joskus jättävät tarkoituksella kertomatta, mikä on todella paheksuttavaa. - hhfghfgfg
Citalopram Ratiophram pakkausselosteessa ei ole sanaakaan koko asiasta. Siis siinä pakkauksen sisällä olevassa pitkässä potilasohjeessa. potilas kun ei voi itse määrätä itselleen ekg:TÄ otettavaksi viikon välein, eikä muulloinkaan, eikä yleensä osaa itse tulkitakaan ekg:tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716207- 1335564
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4703446Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091827Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3811286- 381266
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889