http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000000858334.html. Tässä sanotaan että laaduttomuuta on aistittavissa sisustassa. Miksi lexus sitten on premium maasturi? Lisäksi konetta sanotaan puhdittomaksi ja että se kone huutaa kovaäänisesti. Miten lexus voi olla premium? No tosiasiassa lexus ei ole premium vaan toyota.
Lexus, "sisustassa laaduttomuutta aistittavissa"
3
109
Vastaukset
- ThomasEdison
Heh-heh. 'Nappulaviidakko' toi kirjoittajan mukaan tuon 'laaduttomuuden' tunteen. Ei siis materiaalit. Eikä varsinaiset design-asiat. Kirjoittaja vaan oli sormi suussa monien toimintojen kanssa. Ja tottumaton kyseisen merkin käyttökytkimiin. Itse asiassa, 'nappulaviidakko' on juuri se, joka on käyttäjä-ystävällinen verrattuna näyttöruudun valikkojen kautta surfailuun, joka toki sekin löytyy tuosta NX:stä.
Asiasta toiseen Teslan sisustuksessa olen juuri ihmetellyt tuota laatuvaikutelman puuttumista. Materiaalit ovat kyllä asianmukaiset ja saksalaisten premium-merkkien tasolla sekä näyttöruutu todella iso eli vältttämättä sen valmistus ei ole ollut erityisen halpa...mutta design-puuttuu. Sisustus on valitettavasti vanhahtava ja kirveelläveistetyn oloinen 'lauta'-muotoilun takia. Sama koskee pitkälti ulkopinto, jotka mielikuvituksettomia. Tesla please, seuraavaan sukupolveen myös design-panostuksia ja myynti-osasto kiittää!- No_reply
ThomasEdison, luulitko tosiaan että perustellut näkemyksesi johtavat rakentavaan keskusteluun suoli24:ssä? Varhaisteinit täällä pääasiassa yrittävät provosoida.
- Onneksi_sinun
Toyota-trollipojun kirjoituksissa ei ole koskaan ollut laaduttomuutta havaittavissa. Taso on tasaista peruskoulun tuotetta vuodesta toiseen. Ilmankos ne potkivat amiksestakin kahden viikon kuluttua aloituksesta pojun pois alisuorittamisen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818