Miten suhtautua siihen että kaverin munansa alkaa seisomaan aina kun olemme saunassa ja todella usein seisoo myös esim. kun ei käydä edes saunassa. Ei voi olla huomaamatta että hänen munansa seisoo jos hänellä on jotkin löysät housut jalassa, esim. gollegehousut. Kiihoittuuko hän minusta (olen mies) onko hän bi henkinen vai mistä johtunee. Toki on ihan normaalia että välillä seisoo vaikka ei oisi mitään niin aihettakaan seisoa. Mutta tuo että se on jokakertaista että hänen muna seisoo kun olen hänen luona tai hän minun.
Kaverin seisova muna
16
3781
Vastaukset
- johanloppuusit
Tee sinäkin samoin ens kerralla.
- kiusallista
Miksi tekisin samoin? Ei minua erityisemmin kiihoita vaikka kaverini kuinka esittelee jäykkää munaansa. Mutta se kun en oikein kehtaa suoraan häneltä kysyäkkään asiasta. No ei minua haittaa sinällään vaikka onkin muna pystyssä mutta se että miksi näin on joka kerta niin häiritsee.
- Runkkujooseppi
Kyllä tuo jo näyttää, että on susta kiinnostunut seksuaalisesti??? Voisit sanoa, että jospa kävisit välillä runkulla yksin, ettei aina ole seisokki, jos sua ei kiinnosta katsoo toisen seisovaa munaa.
Jos kiinnostaa tuijota jos ei juttele säästä.
- afdfasdfasfas
varmaan tsiikaa sun muijaa koko ajan niin se vois olla.
- 13vtytttlelllii
Seuraavalla kerralla ku sil seisii nii laitappa seisoo itekki ja juttele sen kaa ja sit runkatkaa toisien kikuleit
- Anonyymi
Ime munaa
- Anonyymi
ime lastit pois kyllä rauhoittuu
- Anonyymi
Otat kaverilta reilusti poskeen niin ei ainakaan saman päivän aikana pullottele.
- Anonyymi
Jos minun joku kaveri on kanssani saunassa ja hänellä alkaa seisomaan niin antaisin omankin kalun seisoa ja kaverin nähdä seisokkini, suihkussa voisin saippuoida kalua runkkausliikkeillä pitkään.
- Anonyymi
Samoin,jos mun saunaan tulee kaveri ja sillä alkaa seisomaan,olen varma että omakin kalu kovenee hetkessä.
Enkä varmasti yritä piilotella,vaan annan seisoa vapaasti.
Voisin aika nopeasti ottaa kaverin kalusta kiinni ja alkaa runkkaamaan ja jos kaveri antaa,otan myös suuhun ja alan imeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin,jos mun saunaan tulee kaveri ja sillä alkaa seisomaan,olen varma että omakin kalu kovenee hetkessä.
Enkä varmasti yritä piilotella,vaan annan seisoa vapaasti.
Voisin aika nopeasti ottaa kaverin kalusta kiinni ja alkaa runkkaamaan ja jos kaveri antaa,otan myös suuhun ja alan imeä.Meillä lenkkisaunassa muutamaan kertaan kun olen pesulla , naapurini ikämies 75v.
on kysynyt suoraan saanko ottaa imut.. Jo vain niistäkerroista alkaen vakkari imuttaja löytyikin. Välillä arki päivisin käyn hänen luonaan purkamassa paineet. On parempi kun on
vakiokaveri. Näin viimeiset 5kk. Saan itsekkin imuttaa häntä, yleensä olemme kyljellämme
sängyssä .
- Anonyymi
Anna sille persettä..
- Anonyymi
kaikissa miehissä on bi ominaisuus, täysin normaalia
- Anonyymi
Kaverisi on varmaan kaapissa. Varmaan haluis et ottaisit siltä suihin tai antaisit persettä. Tai sitten se himoitsee sun kyrpää.
Tuskin normi heterot seisottelee jos on kaksin miehen kanssa. - Anonyymi
Hyvä keino saada kaverin aikeista selvää on pyytää hänet sauna iltaa viettämään. Ja jos vielä selän pesu olisi...
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383349Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742900Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2261829Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641768- 631749
- 581455
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa841299Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3281177Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062