Kyllä on pitänyt niellä kiukkua, kun Elisan kanssa olen uutta maksupäätesopimusta tässä neuvotellut. Sinänsä hyvä että he kertovat että vanhat maksupäätteet eivät tue kaikkia kortteja ja osa koneella veloitetuista summista ei välttämättä tule yrittäjän tilille, MUTTA
HE KAUPPAAVAT VAIN PROVIKKAAN PERUSTAVAA MAKSUPÄÄTETTÄ!
Jos asiakas ei osaa kysyä kuukausi hintaista maksupäätettä niin eivät siitä kerro. Ihan älyttömän paljon kalliimmaksi tulee käyttää provikkaan perustuvaa maksupäätettä varmasti monelle. Provikka on 1,5% Elisalle ja sitten vielä Netsille pitää luonnollisestikkin maksaa.
Esim. jos korttimyyntiä 10 000€ kuukausi, niin maksat 1 500€ joka vuosi enemmän Elisalle. Minun mielestä huonoa asiakaspalvelua on heiltä, KUN EI SELVITETÄ minkä verran korttitapahtumia on kuukaudessa ja millainen maksupääte yrittäjän kannattaa hankkia! VAROKAA!!!!!
Maksupääte Elisa Varokaa!
6
2702
Vastaukset
- EtsiMuita
Kannattaa pysyä erossa näistä suomalaisten operaattoreiden rahastusautomaateista.
Pyrkivät keräämään rahaa muilla palveluilla kun puhelut ja SMS:t ovat vähentyneet, kun ihmiset ovat siirtyneet internettiin.
Markkinoilta löytyy paljon halvempia ratkaisuja eikä tarvitse maksaa operaattoreiden pöhöttyneiden organisaatioiden kustannuksia. - PizzaHeaven
Eikä ole huonoja vaihtoehtoja täälläkään:
http://www.mk-kassamasiina.fi/kassajarjestelma/maksupaate/
Itselle heidän Bambora vaihtoehto ei sopinut koska liikevaihtoa on niin paljon, mutta muista tuotteista löytyi sopiva. Kannattaa vertailla... Täältä löytyy hyvä vertailu http://maksupaatevertailu.fi
- nets
Pieniä ovat kuukausittaiset hintaerot. Kannattaa katsoa myös, miten nopeasti vaihto-/huoltopalvelu toimii, jos käytössäoleva maksupääte menee rikki.
- Tutustupa
Ei pidä paikkaansa. Heillä on useita muitakin vaihtoehtoja kuin tuo Elisa Joustava, jossa ei menee tosiaan 1,5% provisio. Tuo lisäksi ei mene muuta provisiota. Kannattaa katsoa kotisivuilta lisää eri vaihtoehtoja. Muissa laitteissa Elisalla ja kilpailijoilla menee provisio sen mukaan mikä kauppiassopimus yrityksellä on. Esimerkiksi 1% pinnassa on Visa ja Mastercard.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579