Siis joo on transu ja oon siis oikeasti tyttö , mut pukeudun kuin poike yms ja en pidä itseäni tyttönä . Mulla on Emo/Scene tyyli ja mun kaveri porukka kutsuu mua Emo pojuks ja oon ylpeä siitä ja joo kaikki tietää et oon transu . Sit on niitä kusipäitä jotka huutelee koko ajan jotain "et sä mikään emo poika oo et edes emo ! " tai sit kutsuu mua mun biologisella nimellä ja emo likaks niin tota oonko mä emo/scene tyttö vai poika ? Siis maailman tyhmiä kysymys:'D
Kumpi mä oon Emo tyttö vai poika?
13
186
Vastaukset
- Ihaaa
Emopoika, mikäli koet olevasi poika.
- Esups
Ja mikäköhän vittu on "biologinen nimi?"
- Anonyymi
Varmaan meinaa syntymänimeä/nykyistä virallista nimeä
En ymmärrä noita ihmisiä jotka tahallaan pukeutuu erilailla. Kun on vittu niin paha tarve olla erilainen. Näyttää vaan tyhmältä. Kukaan ei pakota pukeutua esim. Fairy kei- tyyliin.
Mielestäni jos pukeudut tahallaan vammaisesti, ansaitset kiusaamisen.
Olen puhunut.- Jooomoi
Öm... varmaankaan aloittaja ei tahallaan pukeudu 'vammaisesti', vaan niin kun itsestä tuntuu parhaalta.
Ja jos on vaikea valita pitääkö itseään tyttönä vai poikana, niin tarvitseeko valita - aids22
Jooomoi kirjoitti:
Öm... varmaankaan aloittaja ei tahallaan pukeudu 'vammaisesti', vaan niin kun itsestä tuntuu parhaalta.
Ja jos on vaikea valita pitääkö itseään tyttönä vai poikana, niin tarvitseeko valitaSiis avautumiseni ei koskenut aloittajaa.
Muistakaa, että on vain kaksi sukupuolta, muut ovat mielisairaita. - Anonyymi
Ole sinä hiljaa 😊😊😊😊
Vaihe 1: laske (alus)housusi
Vaihe 2: käytä järkeä
No, näkyykö penistä? Ei? Eli olet tyttö.. ei se ole niin vitun vaikeaa- Anonyymi
Ole hiljaa anna kaikkien olla mikä vaan 😊😊😊😊
- hankkikaaelämä
taas näitä uniikkeja lumihiutaleita jotka angstaa ja valittaa siitä ettei ole syntynyt pojaksi/tytöksi
Jos et ole vielä ymmärtänyt, niin se mikä sul on housuissa määrittää sen mikä sä olet. Tämä on todistettu tieteellisesti, jos olet biologiaa viitsinyt lukea.
Lisäksi: Ei ole hyväksyttävää lokeroida asioita tyttöjen ja poikien tavoiksi. On vain erilaisia pukeutumistyylejä, ja väitänkin sinun olevan melko ahdasmielinen väittäessäsi, että pukeudet "kuin poike", koska loppujen lopuksi pukeudut kuin sinä itse.
PS. Ole ylpeä siitä mitä olet! Sinun ei tarvitse olla mitään muuta, eikä kannata yrittääkkään, se vain haittaa kaikkia, ärsyttää ympärilläsi olevia ja aiheuttaa ylimääräisiä sekaannuksia. Ole vain ylpeä siitä, että olet tyttö, ja siitä, että sinulla on omia tyylejä, kuten pukeutuminen!- Anonyymi
Ole sinä hiljaa ihminen saa kokea mikä hän on 😊😊😊😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502