Kumpi mä oon Emo tyttö vai poika?

HelppMe

Siis joo on transu ja oon siis oikeasti tyttö , mut pukeudun kuin poike yms ja en pidä itseäni tyttönä . Mulla on Emo/Scene tyyli ja mun kaveri porukka kutsuu mua Emo pojuks ja oon ylpeä siitä ja joo kaikki tietää et oon transu . Sit on niitä kusipäitä jotka huutelee koko ajan jotain "et sä mikään emo poika oo et edes emo ! " tai sit kutsuu mua mun biologisella nimellä ja emo likaks niin tota oonko mä emo/scene tyttö vai poika ? Siis maailman tyhmiä kysymys:'D

9

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihaaa

      Emopoika, mikäli koet olevasi poika.

    • Esups

      Ja mikäköhän vittu on "biologinen nimi?"

    • En ymmärrä noita ihmisiä jotka tahallaan pukeutuu erilailla. Kun on vittu niin paha tarve olla erilainen. Näyttää vaan tyhmältä. Kukaan ei pakota pukeutua esim. Fairy kei- tyyliin.

      Mielestäni jos pukeudut tahallaan vammaisesti, ansaitset kiusaamisen.

      Olen puhunut.

      • Jooomoi

        Öm... varmaankaan aloittaja ei tahallaan pukeudu 'vammaisesti', vaan niin kun itsestä tuntuu parhaalta.

        Ja jos on vaikea valita pitääkö itseään tyttönä vai poikana, niin tarvitseeko valita


      • aids22
        Jooomoi kirjoitti:

        Öm... varmaankaan aloittaja ei tahallaan pukeudu 'vammaisesti', vaan niin kun itsestä tuntuu parhaalta.

        Ja jos on vaikea valita pitääkö itseään tyttönä vai poikana, niin tarvitseeko valita

        Siis avautumiseni ei koskenut aloittajaa.

        Muistakaa, että on vain kaksi sukupuolta, muut ovat mielisairaita.


    • Vaihe 1: laske (alus)housusi
      Vaihe 2: käytä järkeä

      No, näkyykö penistä? Ei? Eli olet tyttö.. ei se ole niin vitun vaikeaa

    • hankkikaaelämä

      taas näitä uniikkeja lumihiutaleita jotka angstaa ja valittaa siitä ettei ole syntynyt pojaksi/tytöksi

    • Jos et ole vielä ymmärtänyt, niin se mikä sul on housuissa määrittää sen mikä sä olet. Tämä on todistettu tieteellisesti, jos olet biologiaa viitsinyt lukea.
      Lisäksi: Ei ole hyväksyttävää lokeroida asioita tyttöjen ja poikien tavoiksi. On vain erilaisia pukeutumistyylejä, ja väitänkin sinun olevan melko ahdasmielinen väittäessäsi, että pukeudet "kuin poike", koska loppujen lopuksi pukeudut kuin sinä itse.
      PS. Ole ylpeä siitä mitä olet! Sinun ei tarvitse olla mitään muuta, eikä kannata yrittääkkään, se vain haittaa kaikkia, ärsyttää ympärilläsi olevia ja aiheuttaa ylimääräisiä sekaannuksia. Ole vain ylpeä siitä, että olet tyttö, ja siitä, että sinulla on omia tyylejä, kuten pukeutuminen!

      • mainitsit alussa olevasi "oikeasti tyttö".
        siinä kohtaa olit oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4773
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      224
      2696
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2053
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      61
      2030
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1774
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      186
      1400
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1244
    8. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      995
    9. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      145
      987
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      941
    Aihe