Jos valitset googlesta NWO ja sitten "Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä", pääset sivulle, jossa on mielenkiintoinen uutinen 10.10.16.
"USA:n ilmavoimat maalasivat hävittäjiä Venäjän tunnuksilla." ja "USA:n ilmavoimat ovat maalanneet jo muutamia F18-hävittäjiä näyttämään Venäjän Syyriassa operoivia hävittäjiä."
Uutisessa on kuviakin näistä hävittäjistä. Jos uutinen pitää paikkansa, niin käytännössä se tarkoittaa sitä, että "venäläisten" lentokoneiden tekemät ilmaiskut Syyriassa ovatkin saattaneet olla amerikkalaisten koneiden tekemiä. Tällä hämäyksellä amerikkalaisten tekemät ilmaiskut voidaan panna Venäjän syyksi.
USA:n hävittäjillä Venäjän tunnukset (?)
2
<50
Vastaukset
- TrolliparatPaniikissa
Aika säälittäväksi on nämä putintrollin yritykset noine valheineen...
Alkaako trolli olo tulla turvattomaksi, kun trollipropagan suoltaminen ei tuota minkäänlaista toivottua tulosta, vaan päinvastoin. Kaikkihan on jo tietoisia tuosta trollien hölynpölyn suoltamisesta.
Voi teitä pojat ja kohtaloanne... ei hyvältä näytä Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä - blogia pitää Teemu Vehkala. Häneen voi tutustua tuolla:
https://www.youtube.com/watch?v=jpYhZ3H3dew
Kannattaa katsoa. Samalla saat selville, millä tasolla palstamme trollit ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329