Naamiomiehet iskivät yöllä omakotitaloon hyökkäys

Kansalalais-Valppautta

Naamiomiehet iskivät yöllä omakotitaloon – hyökkäys torjuttiin pesäpallomailalla.Kaksi naamioitunutta, metalliputkin varustautunutta miestä yritti tunkeutua keskiviikon ja torstain välisenä yönä kahden aikaan Kokemäen Krannilantiellä sijaitsevaan omakotitaloon.
Miehet rikkoivat talon ulko-oven lasin, mutta sisään he eivät päässeet. Talossa oli sisällä omistajan lisäksi kaksi miestä, jotka torjuivat hyökkäyksen pesäpallomailalla.

15

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyn.pirtissä

      Onko tääkin joku hörhöjen välienselvittely? Uskaltaako enää ollenkaan liikkua itse tai päästää mukulaansakaan ulos koko Peipohjassa, kun joka puolella sattuu ja tapahtuu...

      • Kuulinvaan

        Huumehörhöjen välien selvittelyä kuulemma. Kyllä täällä uskaltaa tallata ihan normaalisti. Oli ollut ihan tietoinen ja suunniteltu kaiketi, jos kerran pesismailoin oltiin vastassakin.


    • takkatikulla

      Yle kertoo että toinen tunkeutujista on saanut ilmeisesti vammoja pesäpallomailasta. Mihkä ne hävisivät? Eikö Kokemäkiset tiedä mistä on kysymys?
      http://yle.fi/uutiset/3-9228662

    • vbne

      kyllä ne sieltä piti huumevelkoja hakee mut ei saanu tällä kertaa. asia uusiutuu taas pienen ajan kuluttua, uskoisin ainakin niin.

    • Päihteetön

      Narkkarit hyökkäilee narkkarien kimppuun... Ei niistä kunnon kansalaisille harmia ole

    • kukkahattutätinen

      Kuullu huhua et tän omakotitalon naikkosella olis ollu kunnon huumeviljelmä siellä? On varmaan elämä mallillansa!

      • kokemäkionpaskapaikka

        voi vitun kukkahattutädit teen juttuja :D nykyaikana ei näköjään ihmiset saa puolustaa omaa elossa oloansa apukeinoin jos sellainen on käytettävissä kuten tässä uutisjutussa PESÄPALLOMAILA. pesäpallomaila on hyvin yleinen urheiluväline näin suomalaisessa kulttuurissa. onhan kokemäkeiset nyt muutenkin tuttuja kk-v toiminnasta. mitä noihin narkkareitten velkojen perintään tulee, niin nykyaikanahan ei vissiin enää kotimurtoja tehdä? tottakai jokainen yksin oleva ja tuossa ylhäällä joku mainitsikin (vissiin joku asiasta tietoinen vasikka/tai itsemurtovaras?) pitää kotonaan turva / puolustusvälinettä. nykypäivänä kun näitä pakolaisiakin on hyppinyt kokemäellä jo hakatalojen kerrostaloparvekkeilta asuntoihin sisään, ni ON SE NYT HYVÄ PUOLUSTAUTUA JA OLLA VALMIINA. pitääkö ottaa selkäänsä vorolta? hyvin levottomat ajat ovat ja poliisienkin resursseja koko ajan vähennetään. ei ne tule niin nopeasti kun hätä tulee. sitäpaitsi.... miksi tuonne oltaisiin poliisit soitettu paikalle jos siellä HUUMEITA OLISI? siellä on kumminkin käynyt poliisipartiot paikalla ja rikostutkinta käynnissä. ajatelkaa ihmiset turvallisuutta. se asia on hyvä ihmisen pitää mielessä tänä päivänä.


    • Naamarimies

      Juu moro mää muistan kun käytiin:-)

    • väärätmiehetonsuututtanu

      Naamakirjan mukaan talon omistajalla on isoja velkoja epävirallisiin perintätoimistoihin...

      • SamallaMitalla

        Paskahousuja kaikki satakunnan prätkähiiret. Hyvä etteivät mun kämppään murtautuneet, koska mä lasauttaisin välittömästi kommandopipo miehiä/naisia haulikolla päähän, jos yöllä kämpästäni tavoittaisin.


    • lenni420

      vissihi joitteki mailmaha parantajie juttui, ihan sama

    • RiinaGaubula

      Ämmä käveli mei takapihalki iha pireis

      • PasiSalo

        Mitä ihmettä? Ootko ihan ok?


      • Homo-Kari
        PasiSalo kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Ootko ihan ok?

        Ooksä se homo?


    • Joo..oon

      Järjest.än kesäisin Kokemäen maankuulut homofestarit. Perästä kuuluu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe