Accord 04 vaihteistoöljy

Accoonlootaol

Mitä öljyä olette käyttäneet? Autona accord vm 04 2.4l manuaali 6vaihdetta. Onko jotain erityisvaatimuksia jonka vuoksi ei voi käyttää kaikkia perusöljyjä?

5

2626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hontalla

Castrol-suositukset mallille Honda Accord VII, CL/CM/CP (2002-2008)
      Castrol EDGE (Ti) 0W-30 A3/B4
      Moottori K24A3

Ota huomioon, että tuote on sopiva vain komponentille Moottori K24A3. Varmista sopivuus tarkistamalla komponenttikoodit ajoneuvosi käyttöohjeesta tai ota yhteys myyjään.

Voiteluaineen tilavuus 4,2 litraa (Huoltotäyttö)
      Voiteluaineen tilavuus 5,3 litraa (Kuivatäyttö)
      Suodattimen kapasiteetti 0,2 litraa
      Huoltovälit
      Normaali: Vaihto 20000 km/ 12 kuukautta
      Vaikea: Vaihto 10000 km/ 6 kuukautta

http://applications.castrol.com/oilselector/fi_fi/c/recommendation?vehicleType=henkilöautot&manufacturer=honda&model=accord-vii-cl-cm-cp-(2002-2008)&modelType=accord-2-4i-(2003-2008)

• hondia3

Olen käyttänyt sitä hondan omaa öljyä. Sehän on jopa edullista, muistaakseni 11€ litra.

• ögy

Ei kannata vaihtaa.Honda ruostuu puhki ennen kun öljy tulee niin huonoksi että se menettää ominaisuutensa

• popdylan

Kyseesh oli loota oilit eikä mootorin litkut?

• mikähänlahopää
        ögy kirjoitti:

Ei kannata vaihtaa.Honda ruostuu puhki ennen kun öljy tulee niin huonoksi että se menettää ominaisuutensa

Montako kusipää persauki ögylä on ruostunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe