TV7Plussalta arkistosta "Ylistystanssiseminaari" 2015 osan 5/5?
Minä katsoin juuri äsken. Ei tullut hyvä olo, ei. Ohjelma oli kuvattu Esyssä,
ja "opettajana" toimi Miisu Piipari.
Kyseinen henkilö käytti sekä Isästä, Pojasta ja Pyhästä Hengestä puheensa lomassa muotoa "se". Missä on Jumalan kunnioitus? Herra ei ole mikään "se"!!!
Olipa puhuja kuka hyvänsä, tuon muodon käyttäminen Jumalasta kertoo minulle paljon...
Mitä tulee Piiparin "opetusjaksoon", hän kertoi armolahjasta nimeltä Pyhän Hengen liikelahja????? Niinpä siellä sitten Herran Siunaus esitettiin tanssimalla
(kolme (3) eri tanssijaa, ja jokaisella oma koreografiansa...).
Jossain vaiheessa oltiinkin jo kotkia; väki alkoi oikoa siipiään ja kohta jo liideltiinkin. Piipari oli oppinut jossain HOV tai vastaavan huudon, joka
aika ajoin kuului.....niin jenkkityyliä.
Kielilläpuhumista (ei selitystä), väki "liiteli" pitkin lattiaa.....sekamelska!
Sielullista hömppää, joka näytti hyvin uppoavan läsnäolijoihin.
Eipä tullut sellainen olo, että tapahtuma olisi kunnioittanut Jumalaa. Päinvastoin.
Eipä tullut hyvä olo, ei. Mutta hyvä niin!
Oletteko katsoneet
9
4758
Vastaukset
- havainnoitsevainen
Säästän teidät katsomasta koko juttua. Arkistosta haku Miisu Piipari....tulos Ylistystanssiseminaari 5/5. Kohdasta 29.00 alkaa tulla juttua Pyhän Hengen liikelahjasta???? Kohdasta 46.00 (vaiko 47.00) alkaa siipien ojentelu ja jossain vaiheessa pyrstöllä ohjaillaan.... Piipari päästelee ääniä, joista tulee mieleen, onko omaksunut Heidi Bakerin esiintymistä?
Eipä tullut mieleen, että olisi hengellisestä tapahtumasta kyse; psykedeelinen musiikki soi taustalla, ja muutenkin meno oli vierasta. Ylistystanssin sijaan nimeksi sopisi paremmin ylistystranssi. Mutta kenen kunniaksi?
Sielullista, lihallista hömppää. Jumala ei ole tuollaisessa mukana! - SananTuntija
Miisu Piipari rakastaa Jeesusta täydestä sydämmestä. Tunnen hänet ja siitä tiedän tämän. Jos luet raamattua löydät sieltä muun muassa tanssivan Daavidin jota hänen vaimonsa häpesi. Liike lahja sanaa et ehkä löydä raamatusta mutta Jumallalle ylistäviä ihmisiä jotka tanssivat laulavat yms kyllä paljonkin. Mietippäs esim jerikon muureja jotka sortuivat pelkän liikkumisen ja ylistyksen kautta ja sitten he puhalsivat torviin ja muuri sortui!! jos ylisäminen tanssien sulle viersta koska seuraurakunnassasi ei sitä tehdä niin se ei tarkoita sitä että Jumala ei siitä tykkäisi. Se on Jumalan mielen mukaista ja samalla tavalla kun jumala voi käyttää sun tai muiden ihmisten suita voi hän myös käyttää kehon liikkeitä tarkoituksiinsa. Vanhassa liitossa on profeetta jonka täytyi maata 6kk jotta Jumalan tahto tapahtuisi. Mulla on sulle kysymys. Millä tavalla sinä ilmaiset rakkauden ja ilon? Luulletko että Jumala joka loi sinut vierastaisi jotain näistä tavoista jotka Hän on ihmisille luonut. Toivottavasti kysyt jatkossa raamatulta näistä asioista etkä Suomi 24 sivustolta. sinua siunaten
- Seurakuntalainen
Kuuluu samaan sarjaan kuin Patric Tianen. 😨
- kysyn_vaan_
Onko evankelista & taiteilija Johanna Tukiaisen tanssituotanto myös tuommoista ylistystanssia?
- Älli.tälli
Nämä ovat niin sanottuja "uskovaisia". Oikeasti aivan hörhöjä, jotka saavat tuoda itseään esiin tällaisella humpuukilla. Ja tietysti rahastavat! Aina löytyy nenästä vedettäviä.
- EiKaunistaKatseltavaa
Parempaa on Lumiukko-tanssikin!!! Lumiukot, lumiukot piirissä pyörii...
- tanssivauskova
Ylistystanssi on ilmaisumuoto siinä kuin saarnaaminen, laulaminen, polvistuminen, käsien ristiinlaittaminen, rukoileminen.......
https://www.youtube.com/watch?v=xB3uDpKivJM
(Musiikki ja sanat Worthy is the Lamb)
- pääsiäisenylistys
Easter Worship Dance
https://www.youtube.com/watch?v=5-2E3fVOkKE - Anonyymi
Lähinnä tuli mieleen jonkun pakanakansan rituaalitanssi viidakossa, huokailut, huudot ja rytmiikkaa juuri samanlaista, ei puuttunut kuin alastomuus ja maalatut vartalot.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569