Seurustelen 23 vuotiaan muijan kanssa. Hänessä parasta on olemattomat rinnat ja ajeltu alapää. Hän on myös hyvin pienikokoinen.
Tämän vuoksi rakastellessamme kuvittelen hänet 11 vuotiaaksi. Tämä saa minut uskomattomiin fiiliksiin. Mielestäni mitä nuorempi sen parempi. En kuitenkaan ole mikään pedofiili vaan saan toteutettua fantasiani ihka oman tyttöystäväni kanssa.
Ennen ei ollut niin helppoa kun yhden yön muijilla oli aina kauhea karvapehko. Ihan siinä halut meni ja sanoinkin niille että pitäkää vittunne.
Olen varma että tuo karvat pois huuma johtuu melkein kaikilla siitä että halutaan näyttää tai halutaan teiniä!
Mutta eihän se väärin ole, Suomi on vapaa maa ja olemme näin ihan harmittomia.
KARVATON TEINI PIMPSA
5
3580
Vastaukset
- poika18
oon samaa mieltä koska sexikäämpää on nähä paljas pillu kuin karvainen mutta saahan tietysti karvoitustakin olla mut rajoitetusti
- Tiks
11-vuotias ei ole teinipimpsa. 11-vuotias on lapsi. Teineilla kasvavat jo karvat, kun nais- ja mieshormonit alkavat hyrrätä.
Minä ajelen karvani, jotta kaunis pilluni näkyisi. Kauniisti rajatut pillukarvat kävisivät myös, mutta se vaatii jo enemmän taitoa kun kaiken pois ajaminen. En kuvittele ikinä, että mieheni olisi joku poikanen, vaikka hän olisi ajanut karvansa veke. Kullikin on vain kauniimpi ilman karvatupsuja.- Anonyymi
ihana oot jee
Mun poikakaveri kans sheivaa mut jos vähänkin karvat kasvanut
- Anonyymi
Aloittaja ei ole terve vaan kokematon nettirunkkari joka haaveilee lapsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992627
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1162323En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761648Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1931156- 471068
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491063- 99981
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 106754