KARVATON TEINI PIMPSA

Karvaton

Seurustelen 23 vuotiaan muijan kanssa. Hänessä parasta on olemattomat rinnat ja ajeltu alapää. Hän on myös hyvin pienikokoinen.

Tämän vuoksi rakastellessamme kuvittelen hänet 11 vuotiaaksi. Tämä saa minut uskomattomiin fiiliksiin. Mielestäni mitä nuorempi sen parempi. En kuitenkaan ole mikään pedofiili vaan saan toteutettua fantasiani ihka oman tyttöystäväni kanssa.

Ennen ei ollut niin helppoa kun yhden yön muijilla oli aina kauhea karvapehko. Ihan siinä halut meni ja sanoinkin niille että pitäkää vittunne.
Olen varma että tuo karvat pois huuma johtuu melkein kaikilla siitä että halutaan näyttää tai halutaan teiniä!

Mutta eihän se väärin ole, Suomi on vapaa maa ja olemme näin ihan harmittomia.

5

3620

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika18

oon samaa mieltä koska sexikäämpää on nähä paljas pillu kuin karvainen mutta saahan tietysti karvoitustakin olla mut rajoitetusti

• Tiks

11-vuotias ei ole teinipimpsa. 11-vuotias on lapsi. Teineilla kasvavat jo karvat, kun nais- ja mieshormonit alkavat hyrrätä.

Minä ajelen karvani, jotta kaunis pilluni näkyisi. Kauniisti rajatut pillukarvat kävisivät myös, mutta se vaatii jo enemmän taitoa kun kaiken pois ajaminen. En kuvittele ikinä, että mieheni olisi joku poikanen, vaikka hän olisi ajanut karvansa veke. Kullikin on vain kauniimpi ilman karvatupsuja.

• Anonyymi

ihana oot jee

• Mun poikakaveri kans sheivaa mut jos vähänkin karvat kasvanut

• Anonyymi

Aloittaja ei ole terve vaan kokematon nettirunkkari joka haaveilee lapsista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2360
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1031
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1000
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe