Olen joskus imenyt kaverin kalua mutten loppuun asti.Onko vaarallista ottaa lasti suuhun ja vaikka sylkeä pois niin kuin minua imeneet ovat tehneet.Himottaa imeminen suunnattomasti nykyään täällä P-Hämeessä jossa asun ja haluaisin tietää edellä mainitun asian
Imuttaa vietävästi
18
315
Vastaukset
- vanha-imuri
Olen koko ikäni vetänyt flenaa kyrvistä, ei sen parempaa.
Ei siinä mitään vaarallista ole, jos on siisti kaveri jota pääsee imuttaan.
Anna mennä vaan, omakin muna kasvaa sillä, kun saa toisen flenua.
Itsellä jo melkoinen kyrpä, väliin imettävätkin haluavat itse imeä sitä. - boy77
En ole koskaan kokeillut, mutta haluaisin kokeilla
- rinetti
Imeminen on kihotavaa ja jos nielee syöksyn heti se ei edes paljon maistu.
- jjjjsss
Olen myös imenyt usean miehen kyrpiä vuosien varrella, on niin ihanaa kun on kyrpä suussa polvillaan toisen edessä ja toinen hiljalleen nussii suihin, sperma on kaiken "vaivan" palkka ja on suurinta herkkua jota miehenä tiedän, silti elän hetsku suhteessa ja pidän itseäni suht normi äijänä hmmm?
- lahtirunk
lisäys edellisiin viestiini.Haluaisin heti imeä mutta tuntuu että heti laukean itse niin kiihottunut olen vissiin pitää runkata mutta sitten menee osaksi halut 1/2 tunniksi.
- vanha-imuri
Runkkaa ittes ensin tai imetä, sen jälkeen imemään toisen mulkkua, kyllä siihen tottuu vaikka vähän halut lopahtaakin kun on itse lauennut ensin, mutta kun saa kaverin kyrvän suuhunsa, niin kummasti kiima hoitaa halut takaisin nopeasti, ja huomaat että oma kyrpä pian uudelleen seisokissa, ja sitt saakin vuorostaan imettää jo tosi pitkään.
Sperma on hyvää, kun sitä hetken makustelee suussaan ennen nielaisua, pois sylkäistä ei kannata koskaan. - 17cm
Kiihottavia juttuja,itse ottanut vain itseltä lastit suihin.Alkanut kiihottaa,miltä tuntus ottaa toiselta mieheltä,lastit suuhun ja naamalle.Itse olen runsas spermanen,naisenikin aina haluu suudella,kun on ottanut lastin suihin.
- BiHalukasUkm
No jos sua kiinnostais kokeilla niin kertoisitko kuinka pitkä matka sulla olis Tampereelle? Jos nähtäis vaikka suunnilleen tre-pori puolivälissä?
Mulla olis tila-auto missä mahtuis touhuaan niin ei tarvis ulkona kylmässä värjötellä...
Lisäsin tän jo tonne toiseenkin ketjuun... - BiHalukasUkm
Oletko minkä ikäinen ja kokoinen?
Kalun koko nyt oli jo nimimerkistä aavistettavissa...
Mä olisin 183/93/15, en lihava enkä laiha... BiHalukasUkm kirjoitti:
No jos sua kiinnostais kokeilla niin kertoisitko kuinka pitkä matka sulla olis Tampereelle? Jos nähtäis vaikka suunnilleen tre-pori puolivälissä?
Mulla olis tila-auto missä mahtuis touhuaan niin ei tarvis ulkona kylmässä värjötellä...
Lisäsin tän jo tonne toiseenkin ketjuun...Haluaisitko ihan tampereelta seuraa? Täällä vois olla 33 vuotias mies kiinnostunut seurasta
- BiHalukasUkm
Kyllä vaan kiinnostaisi!
Kertoisitko hieman lisää itsestäsi?
Minkä kokoinen olet? Ihan siis sinä ja toki kalun kokokin kiinnostaa...
Kokemusta ennestään?
Missäpäin Tamperetta? - BiHalukasUkm
Haen toista kokematonta mutta kiitos kuitenkin...
- lahtirunk
BiHalukasUkm kirjoitti:
Lisäsin tän jo tonne toiseenkin ketjuun...Mulla matkaa lahti-tre 135 km.Kiihottaa vietävästi tuo asunto-auto
- 62v
kunkku83 kirjoitti:
Haluaisitko ihan tampereelta seuraa? Täällä vois olla 33 vuotias mies kiinnostunut seurasta
täällä ois yks kokematon äijä Tampereelta...
- toinen-halukas-ukm
Tosi halukas ukm. Vittua ei enää tule, joten kyrpä on alkanut kiinnostaa.
- xcvvffvdfdf
Minulla oli vuosia himot ja halut ottaa toiselta suihin. Monta kertaa kokeilin mutta jänistin. Lopulta kun kokeilin niin kun sain toisen munan suuhuni himot ja halut katosi kokonaan. Fantasioin ottavan toisen spermat suuhuni ja kasvoilleni mutta sitten en kyennytkään. Tämän jälkeen minulla ei ole enää ollut mitään haluja seksiin miehen kanssa. Itseltäni kyllä ota spermat suuhuni kerran viikossa.
Munan saaminen peppuun oli kiihottavaa. Miestä en halua enää siihen vaan tykkään kun nainen panee minua joko straponilla tai dildolla.
Sanon sen että kannattaa kokeilla eri asioita. Mulla oli nuoruudessa niin paljon mahdollisuuksia kokeilla kaikkia seksiasioita mutta olin ujo ja se kaivelee vieläkin. Elämässä ei ole kyse siitä onko hetero homo trans vai mitä vaan sitä kuinka paljon elämässä kerkiää kokea eri asioita. Kyse on itsensä löytämisestä ja eläen sen mukaisesti välittämättä mitä muut ajattelee. Ihmiset keskittyvät enemmän toisten tuomitsemiseen kuin olemaan sitä mitä voisivat olla.- kerkkiääkokeakerkiää
säälittävää maailman lopun eläin...
- Kugllero
Onhan se aiheuttaa riippuvuutta,enkä nyt tarkota kullia siis riippuvuutta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916312
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572852- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740